Bruger siden: 17 Maj 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 586
Sendt: 25 Februar 2008 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
wildstyle skrev:
MathiasLarsen skrev:
Er slet ikke misundelig Den forstærker er godt nok lækker!! Du får da også samlet lid til bunke må man sige
Misundelse er en grim ting.
Jeg er helt vild med den forstærker, den er sååå lækker. Så du har god grund til at være misundelig.
Ja, det var lidt af en rodebunke. A5'eren er solgt og afhentet, så nu mangler jeg bare at få afsat 3.5'eren. Og så finde en ny CD-afspiller.
Jeg sad selv og savlede i mindst en time over den forstærker på KSB!! Havde jeg haft penge havde jeg købt 5 af dem tror jeg så har jeg også en at sove med om natten. Du må have fat i den store tegnebog + jensen og få fat i en cd one i sort :)
Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
Sendt: 25 Februar 2008 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
MathiasLarsen skrev:
wildstyle skrev:
MathiasLarsen skrev:
Er slet ikke misundelig Den forstærker er godt nok lækker!! Du får da også samlet lid til bunke må man sige
Jeg er helt vild med den forstærker, den er sååå lækker. Så du har god grund til at være misundelig.
Ja, det var lidt af en rodebunke. A5'eren er solgt og afhentet, så nu mangler jeg bare at få afsat 3.5'eren. Og så finde en ny CD-afspiller.
Jeg sad selv og savlede i mindst en time over den forstærker på KSB!! Havde jeg haft penge havde jeg købt 5 af dem tror jeg så har jeg også en at sove med om natten. Du må have fat i den store tegnebog + jensen og få fat i en cd one i sort :)
Haha! Ja, når man så oven i købet får den til en yderst fordelagtig pris, kan det jo ikke være meget bedre.
Det bliver kun til en CD Two i denne omgang, når pengene engang er til det, hvilket de desværre ikke er i øjeblikket.
Bruger siden: 17 Maj 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 586
Sendt: 25 Februar 2008 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
wildstyle skrev:
MathiasLarsen skrev:
wildstyle skrev:
MathiasLarsen skrev:
Haha! Ja, når man så oven i købet får den til en yderst fordelagtig pris, kan det jo ikke være meget bedre.
Det bliver kun til en CD Two i denne omgang, når pengene engang er til det, hvilket de desværre ikke er i øjeblikket.
Kender det desværre for godt
Hvis pengene voksede på træerne var der meget der skulle købes
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum