| Forfatter |
|
jazzman Udelukket fra forum

Sven tager en pause!
Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3787
|
| Sendt: 16 December 2007 kl. 19:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak til 90% af ovenstående: Mage til en samling skallesmækkende mimoser skal man da lede længe efter!
Det er lige som dårlige TV-programmer: Se det eller sluk - der er da ingen grund til selvpineri - og da slet ikke her, hvor manden bare skriver, hvad mange givetvis tænker.
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 16 December 2007 kl. 20:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
...ærgeligt at se hvad mange useriøse henvendelser kan ende med __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
Muttly Forum Bruger

Bruger siden: 19 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 183
|
| Sendt: 16 December 2007 kl. 20:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Han har vel oplevet nogle af de : "hvis du ikke kommer af med det vil jeg godt hente det for 10 øl" typer
|
| Til top |
|
| |
MaltheK Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 864
|
| Sendt: 16 December 2007 kl. 20:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man skal bare lade være med at afgive bud hvis man alligevel ikke kan betale. Der er for mange "drømmere", som synes det er sjovt at flirte med tanken om at købe et eller andet, men hvor det aldrig bliver alligevel. Forstår godt sælger er frustreret.
|
| Til top |
|
| |
Per N Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 675
|
| Sendt: 17 December 2007 kl. 16:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er da meget godt man har et par gode venner til og informere om den slags som den kære milu er ude i mange tak til dem.
Nåe så visse personer taler om mig bag min ryg var Milu? (Jeg kan godt se man er en meget grim og ond mand når man kan argumenter i debatter eller hvad jeg nu end har gjort dig, nu bor jeg jo os ganske tæt på ondskabens akse og jeg er under 175 høj og har strithår så ifølge poul m's definition har du helt ret i jeg er en meget ond og grim lille fyr)
Derudover er jeg glad for jensen og visse andre i det mindste finder den morsom og passende da det egentlig var formålet.
Eller rettere det egentlig formål var egentlig og sortere abekatterne fra der byder og der efter ikke har pengene eller har fundet noget bedre 2 timer senere osv. et bud er et bud i min verden(og ikke mange forstår åbenbart teksten kun seriøse henvendelser) eller folk der lover og overføre pengene også kommer de ikke. Man kan sige jeg har prøvet det før, men denne gang da det er en anden prisklasse end sidst jeg solgte hele anlæget for at opgradere, har det desvære været helt vildt, jeg tror jeg er oppe på 10 henvendelser på en månede af folk der ikke har overholdt deres bud, folk der skulle dukke op for og høre dem man har aftalt tid med, man har ventet forgæves på, folk der har lovet og overføre penge der aldrig er kommet. -Nej jeg sætter ikke navne på folk herinde fra og dette skal heller ikke opfattes som tuderi, opfat annoncen som retningslinier for og kunne købe. (men jeg kunne efterhånden godt støtte op om andres ide med et pointsystem til bruger af ksb, ala ebay eller qxl's, så man bare kunne slette visse henvendelse med det samme de løber ind)
Så nu skal de bare ud så derfor blev retningslinierne sådan, da jeg er ikke gider flere tidsspildere eller "drømmere" Derudover er der åbent for bud -men kun hvis man har pengene .
Jeg kan forresten ikke lige se hvad frastødende der er i denne og især ikke hvis man har en smule humor :
|
JULETILBUD -25% På MINE ANNONCER |
|
Grundet diverse obskure købere, dårlige betalere og tidsudtrækkere osv. har jeg noget jeg meget gerne vil af med hurtigt inden Jul da det fylder og ikke er i brug.
Derfor gives der 25% nedslag i prisen på mine 2 annoncer.
Skriver du til mig, gør du det KUN fordi du har tænkt dig og købe det og har pengene Ingen tidsspilde jeg holder intet tilbage.
Bud godtages kun ved oplysning af navn adresse samt telefon nummer, ethvert bud er bindende.
det kan høres, kun pladespilleren kan sendes. |
| | __________________ Den sande glæde opnåes ved at lave tingene selv!
|
| Til top |
|
| |
Pingel Forum Bruger

Bruger siden: 15 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 298
|
| Sendt: 17 December 2007 kl. 16:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg undrer mig blot lidt over, hvad det egentlig er der koster de 1000,- du annoncerer med???
Jeg synes det er useriøst (og det er ikke kun dig...) at annoncere med beløb der ikke er dækning for når man klikker på annoncen - det er jo rent teleudbyderi.
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Per N Forum Bruger

|
| Sendt: 17 December 2007 kl. 17:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pingel skrev:
Jeg undrer mig blot lidt over, hvad det egentlig er der koster de 1000,- du annoncerer med???
Jeg synes det er useriøst (og det er ikke kun dig...) at annoncere med beløb der ikke er dækning for når man klikker på annoncen - det er jo rent teleudbyderi.
Mvh.
|
|
|
Man skal jo skrive et beløb sådan er systemet, så derfor en tudse, hvis du klikker på en af de 2 annoncer nedenunder annoncen i ksb kommer du til dem. Jeg kunne have valgt og skrive en samlet pris osv. men der står jo også i annoncen der er åbent for bud, eller man kan bytte med nævnte ting, der kunne tallet en tudse indgå i den ene eller anden form
Det ene er en pladespiller det andet højttalere.
Jeg kunne os have lavet en dobbelt genindrykning med ny tekst, men nu gjorde jeg sådan her, så er det os så kedeligt og se på alle de samme annoncer folk genindrykkerigen og igen __________________ Den sande glæde opnåes ved at lave tingene selv!
|
| Til top |
|
| |
lexus Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1037
|
| Sendt: 17 December 2007 kl. 17:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
GISP  og så i denne juletid....
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 17 December 2007 kl. 18:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Per N skrev:
Jeg kan godt se man er en meget grim og ond mand når man kan argumenter i debatter eller hvad jeg nu end har gjort dig, nu bor jeg jo os ganske tæt på ondskabens akse og jeg er under 175 høj og har strithår så ifølge poul m's definition har du helt ret i jeg er en meget ond og grim lille fyr |
|
|
det lyder som om du er en hobbit __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
Per N Forum Bruger

|
| Sendt: 17 December 2007 kl. 18:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
brasch skrev:
|
[QUOTE=Per N]Jeg kan godt se man er en meget grim og ond mand når man kan argumenter i debatter eller hvad jeg nu end har gjort dig, nu bor jeg jo os ganske tæt på ondskabens akse og jeg er under 175 høj og har strithår så ifølge poul m's definition har du helt ret i jeg er en meget ond og grim lille fyr |
|
|
det lyder som om du er en hobbit
[/QUOTE
For at opretholde skræmme billedet ville en lille fed grøn ork bedre beskrive mig __________________ Den sande glæde opnåes ved at lave tingene selv!
|
| Til top |
|
| |
Lynge Forum Bruger

Bruger siden: 03 Marts 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 821
|
| Sendt: 17 December 2007 kl. 18:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pingel skrev:
Mvh.
|
|
|
Come on....  __________________ Denon 3806+ROTEL RB 1572
PS3 + Mac Mini med XBMC
Synology 508 5Tb
XTZ 99.38
XTZ 99.25
4 x Canton 650 inceiling
2 x SVS PC12-plus + SVS as-eq1
Pioneer 508xd
|
| Til top |
|
| |
kimC Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2006 Lokalitet: Århus
|
| Sendt: 17 December 2007 kl. 18:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pingel skrev:
Mvh.
|
|
|
Hvilket beløb ville ha' stillet dig tilfreds?
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 17 December 2007 kl. 18:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Per N skrev:
brasch skrev:
|
[QUOTE=Per N]Jeg kan godt se man er en meget grim og ond mand når man kan argumenter i debatter eller hvad jeg nu end har gjort dig, nu bor jeg jo os ganske tæt på ondskabens akse og jeg er under 175 høj og har strithår så ifølge poul m's definition har du helt ret i jeg er en meget ond og grim lille fyr |
|
|
det lyder som om du er en hobbit
[/QUOTE
For at opretholde skræmme billedet ville en lille fed grøn ork bedre beskrive mig
|
|
|
shrek? __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 17 December 2007 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
MaltheK skrev:
| Man skal bare lade være med at afgive bud hvis man alligevel ikke kan betale. Der er for mange "drømmere", som synes det er sjovt at flirte med tanken om at købe et eller andet, men hvor det aldrig bliver alligevel. Forstår godt sælger er frustreret. |
|
|
Jeg drømmer om at en sælger vil åbne den PM jeg sendte ham, for præcis halvandet døgn siden. Annoncen jeg spørger til, ligger på side 4 nu, og beskeden ligger stadig i min udbakke, som ulæst.  __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
Henne Lukket konto

Dobbeltprofil.
Bruger siden: 16 November 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 17 December 2007 kl. 22:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Han er sku da bare blevet træt af at spilde sin tid på useriøse henvendelser. Det kan jeg godt følge ham i, det er nemlig rigtigt, at der er mange som er "lidt for dygtige købmænd". Dem er jeg sku MEGET træt af selv.
Skide godt skrevet Jensen, altså at du syntes det er godt skrevet he he __________________ Hej hej
|
| Til top |
|
| |
pqrannes Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1571
|
| Sendt: 17 December 2007 kl. 22:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Måske er det kun mig, men jeg synes at de der catchy fuppriser i 'prisen' på ksb er irriterende. 'Kom med et bud', står der så nede i teksten og 'ingen skambud' lidt længere nede. Herovre i det mørke Jylland si'r vi at sælgeren må vide, hvad varen er værd for ham og prøve at sælge den ud fra det. Er mange bange for at ikke at få mest muligt for sin varer, er der jo altid Lauritz.com eller qxl.dk (hvis man tør). Når man har et eller andet til salg for for 1000 kr. og en eller anden frisk fyr byder 200 kr. kan man bare grine i skægget og svare derefter. Eller sælge. Peter Q.
__________________ Masser af vintage grej.
www.vintagehifi.dk
|
| Til top |
|
| |
flaz Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1149
|
| Sendt: 17 December 2007 kl. 22:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bud godtages kun ved oplysning af navn adresse samt telefon nummer, ethvert bud er bindende.
Hvad? Så du vil tvinge folk til at betale eller.. - ubehageligt!
|
| Til top |
|
| |
PHN2 Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1374
|
| Sendt: 17 December 2007 kl. 22:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jf. aftaleloven er alle aftaler bindende. Også dem man sender på useriøse mail osv. At det ofte er svært at få til at holde i byretten er nok noget andet.
Flaz: mener du at man bare kan byde løs, intet skal man stå ved, eller hvad er pointen med din sidste linie?
mvh. Per.
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
| Sendt: 17 December 2007 kl. 23:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pingel skrev:
Mvh.
|
|
|
Hvis der var skrevet 500,-, var der måske kommet dobbelt så mange hanvendelser. 
T __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
flaz Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1149
|
| Sendt: 17 December 2007 kl. 23:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
PHN2: Jeg mener at et bud ikke er andet end et bud, og at det netop ikke er bindende. Men en aftale er jo noget helt andet.
|
| Til top |
|
| |