Bruger siden: 10 August 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 184
Sendt: 20 December 2007 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
biojensen skrev:
Fernandez skrev:
biojensen skrev:
Fernandez skrev:
havd skal man så sætte ens afspiller op til bitstream eller pcm? jeg har en ps3 og en denon avr 2808 som under støtter alle de nye lyd formater, det er forbundet via hdmi.
M.v.h
Ronni
PS3 skal sættes til at køre PCM hvis du vil kunne høre Dolby True HD & Ukomprimeret PCM lyd. Den kan ikke afspille de nye lydformater når den køre bitstream via HDMI, men flere steder har der stået at der måske kommer en opdatering som gør det muligt at sende de nye lydformater som bitstream via HDMI. PS3 kan ikke afspille DTS HD Master lyd men måske kommer det i en senere opdatering hvis det er muligt.
Hejsa Biojensen:
Takker for dit svar men jeg vil lige følge op med endnu et spørgsmål, jeg har ps3en sat til pcm, i displayet på min receiver står der bare 7.1 multi channel når jeg afspiller feks. dolby true hd hvordan kan det være at den ikke skriver dolby true hd i displayet ??...
m.v.h
Ronni
Da du ikke bruger dekoderen i receiveren står der bare 7.1 multi channel. Det er første nårman sender bitstream via HDMI at dekoderen bliver brugt i receiveren og den vil skrive feks Dolby True HD i displayet men du må vente til der kommer en opdatering til PS3 som gøre det muligt ellers må du købe en Blu-ray afspiller som kan.
Ahaa...derfor takker for svaret ...jeg går og venter på at samsung kommer med deres combo afspiller...
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum