| Forfatter |
|
weblance Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2007 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 117
|
| Sendt: 22 December 2007 kl. 10:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har hørt flere sige at Samsung er de bedste LCD tv man kan købe . . . og andre siger at det er noget l**t.
Men hvad siger I eksperter hvor godt er Samsung i forhold til andre producenter (Philips, Sharp, Panasonic, LG osv.)?
/Carl
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 22 December 2007 kl. 12:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
det kommer an på hvem af os du spørger, men hvorfor ikke bruge dine egne øjne. Det jeg synes er bedst er ikke nødvendigvis det du synes er bedst
__________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
kaizer Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2005
Status: Offline Indlæg: 437
|
| Sendt: 22 December 2007 kl. 12:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
I mine øjne er det overvurderet.
Det er måske et af de bedst sælgende mærker hvad angår tv, men det er ikke ensbetydende med at du ikke kan få noget bedre til samme penge.
|
| Til top |
|
| |
Keler Forum Bruger

Bruger siden: 15 August 2007
Status: Offline Indlæg: 169
|
| Sendt: 22 December 2007 kl. 12:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Design lokker også en del
|
| Til top |
|
| |
Insaniac Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 720
|
| Sendt: 22 December 2007 kl. 13:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Billedemæssigt, så synes jeg de er okay og acceptable, men til den pris de ofte koster, så kan man godt få bedre alternativer.
Men designet er helt i top! __________________ Panasonic 37PV70 - Marantz SR5500 - Playstation 3 - Sanyo Z3 - Dali 5005LE - Dali C1000 - Dali R1000 - Dali SWA12
Hjemmebio!
|
| Til top |
|
| |
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 22 December 2007 kl. 13:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er enig med Insaniac.
De laver ok produkter, for det meste til rimelige priser. Dog findes der mange alternativer (her tænker jeg især på plasma tv), som jeg synes gør det langt bedre, både billed- og designmæssigt. Selvom Samsung ligger i den gode ende af design-skalaen.
|
| Til top |
|
| |
CRC1 Forum Bruger


Bruger siden: 12 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 682
|
| Sendt: 22 December 2007 kl. 13:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er farligt at skære alle over en kam. Samsung laver både skidt og kanel, det gør Panasonic og Pioneer også. Jeg synes du skal se på den enkelte tv-model og se hvad der i det prisleje, og så bruge dine øjne som der er skrevet ovenfor.
Der er selvfølgelig også en visuel møbelværdi udover det tekniske. Jeg vil dog mene at man kan få bedre tv der gengiver et bedre billede i den prisklasse. Ingen nævnt-ingen glemt __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
| Til top |
|
| |
lennon Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 22 December 2007 kl. 13:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Med udgangspunkt i Engelske HDTV test ligger Pioneer 2 klasser over Samsungs topmodeller - F9 og F8. Nu vægter testen billedet allerhøjest og ser lidt stort på lyd,design ,brugerflade osv. Men Sonys x3500 får også bedre test end Samsung.
|
| Til top |
|
| |
Clemmensen Forum Bruger

Bruger siden: 30 September 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 332
|
| Sendt: 22 December 2007 kl. 14:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til prisen mener jeg ikke at nogen andre modeller kan slå Samsungs M87 serie. Der findes helt sikkert bedre fladskærme på markedet, men de koster også væsentligt mere.
|
| Til top |
|
| |
lennon Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 22 December 2007 kl. 14:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Clemmensen skrev:
| Til prisen mener jeg ikke at nogen andre modeller kan slå Samsungs M87 serie. Der findes helt sikkert bedre fladskærme på markedet, men de koster også væsentligt mere. |
|
|
Det kommer i den grad an på teknologi. Pana70, - både px og pz er i hvert fald bedre til alt der har med billedet at gøre .
Men om der findes bedre LCD´er til prisen. . . ?
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 22 December 2007 kl. 16:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg ved ikke rigtigt med designet. Kan nu bedre lide det design pioneer havde på deres gamle modeller med mediereceiveren
__________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
weblance Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2007 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 117
|
| Sendt: 22 December 2007 kl. 16:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok, tak alle sammen for jeres inputs - nu har jeg så noget at gå videre med!
|
| Til top |
|
| |
Naiera Forum Bruger


Bruger siden: 27 August 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1071
|
| Sendt: 22 December 2007 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
CRC1 skrev:
| Samsung laver både skidt og kanel, det gør Panasonic og Pioneer også. |
|
|
Hvad er det lige Pioneer laver, som er skidt? Og hvilke plasma tv af dem Panasonic laver er det, der er skidt?
|
| Til top |
|
| |
PHN2 Forum Bruger


Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1374
|
| Sendt: 22 December 2007 kl. 17:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
ja for plasma KAN der jo ikke være noget galt med...Bare fordi han sælger det til dagligt ved han sikkert ikke noget om det.
mvh. Per.
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 22 December 2007 kl. 17:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Naiera skrev:
CRC1 skrev:
| Samsung laver både skidt og kanel, det gør Panasonic og Pioneer også. |
|
|
Hvad er det lige Pioneer laver, som er skidt? Og hvilke plasma tv af dem Panasonic laver, er det der er skidt? |
|
|
dem med et 0 for meget i navnet... __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
lennon Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 22 December 2007 kl. 19:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
PHN2 skrev:
|
Hej.
ja for plasma KAN der jo ikke være noget galt med...Bare fordi han sælger det til dagligt ved han sikkert ikke noget om det.
mvh. Per.
|
|
|
Det kan der sagtens. Både Medion,Samsung og Philips har lavet elendige plasma-tv. Og Panasonic tilbyder feks en eller anden discount udgave af deres 70 seie.
Men selv Pioneers standard 428 768p performer faktisk bedre end Samsungs topmodel F9, som har led-backlight og full hd opløsning ( iflg den Engelske test).
|
| Til top |
|
| |
Naiera Forum Bruger


Bruger siden: 27 August 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1071
|
| Sendt: 22 December 2007 kl. 19:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
brasch skrev:
Naiera skrev:
| Hvad er det lige Pioneer laver, som er skidt? Og hvilke plasma tv af dem Panasonic laver er det, der er skidt? |
|
|
dem med et 0 for meget i navnet... |
|
|
Hvis du mener at et Pioneer 4280 er skidt bare fordi, at der er en model der er en smule bedre, så mangler du sans for proportioner.
|
| Til top |
|
| |
Naiera Forum Bruger


Bruger siden: 27 August 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1071
|
| Sendt: 22 December 2007 kl. 19:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
PHN2 skrev:
ja for plasma KAN der jo ikke være noget galt med...Bare fordi han sælger det til dagligt ved han sikkert ikke noget om det.
|
|
|
Jeg har ikke sagt, at der ikke kan være noget galt med plasma. Panasonic og Pioneer laver tilfældigvis de bedste plasma tv, og dem er der altså ikke synderligt meget galt med, med mindre man hænger sig i slanger eller skygger, som dog ikke har så meget at gøre med den samlede kvalitet af produkterne.
|
| Til top |
|
| |
Naiera Forum Bruger


Bruger siden: 27 August 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1071
|
| Sendt: 22 December 2007 kl. 19:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
lennon skrev:
| Og Panasonic tilbyder feks en eller anden discount udgave af deres 70 seie. |
|
|
Men det er ikke ensbetydende med, at den er elendig. Selvom der er sparet lidt i forhold til PX70, så kan PX7 meget vel stadig være langt foran samtlige LCD tv på markedet.
|
| Til top |
|
| |
PHN2 Forum Bruger


Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1374
|
| Sendt: 22 December 2007 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jep, men det var IKKE plasma han spurgte efter. Han spurgte om lcd, men straks skal han omvendes til plasma-religionen. (og jeg er ikke partisk, har gammel crt-tv).
mvh. Per.
|
| Til top |
|
| |