| Sendt: 30 December 2007 kl. 15:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Emilos: hvor kan man se begge tv ved siden af hinanden, kan se du er fra midtjylland. Jeg er selv fra Fredericia, og ville naturligvis gerne se de to ved siden af hinanden. Umiddelbart hælder jeg mest til at "nøjes" med PX; ved sq ikke rigtigt med det full-hd... ville selvfølgelig være rart at have, men ved ikke hvor meget jeg vil få det "brugt"... Der kommer nok både xbox 360 og en ps3 på sigt, og gider ikke købe nyt tv de næste par år... HVAD SKAL MAN VÆLGE
|