Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 16:38   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: TH 42PX70 spørgsmål (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
lennon
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline
Indlæg: 1076
Sendt: 30 December 2007 kl. 13:59 | IP-adresse registreret  

abemaas skrev:
Er der nogle der mener at merprisen ved at købe PZ frem PX er godt givet ud?

PZ er et lidt bedre TV hele vejen rundt end PX, - og har så oven i købet Full HD opløsning. Om det er merprisen værd er nok individuelt .

MHT antirefleks featuren hedder det "anti-glare".

 I kan finde masser af tråde og brugererfaringer om Pana modellerne  ovre på Recordere.dk, - hvor der i det hele taget  er noget mere trafik mht "billede" end der er herinde.    

Til top Vis lennon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lennon
 
Emilos88
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Februar 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 554
Sendt: 30 December 2007 kl. 14:21 | IP-adresse registreret  

Nu kigger jeg på begge pana modeller til hverdag og jeg kan klart bedst lide at se på px fordi pz har noget mere farve og det synes jeg ikke ser godt ud men det er smag og behag. designet synes jeg dog er bedst på pz.

__________________
Get HIFI or die trying c",
Til top Vis Emilos88's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Emilos88
 
abemaas
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 Februar 2005
Status: Offline
Indlæg: 47
Sendt: 30 December 2007 kl. 15:41 | IP-adresse registreret  

Emilos: hvor kan man se begge tv ved siden af hinanden, kan se du er fra midtjylland. Jeg er selv fra Fredericia, og ville naturligvis gerne se de to ved siden af hinanden.

Umiddelbart hælder jeg mest til at "nøjes" med PX; ved sq ikke rigtigt med det full-hd... ville selvfølgelig være rart at have, men ved ikke hvor meget jeg vil få det "brugt"...

Der kommer nok både xbox 360 og en ps3 på sigt, og gider ikke købe nyt tv de næste par år...

HVAD SKAL MAN VÆLGE      
Til top Vis abemaas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af abemaas
 
lennon
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline
Indlæg: 1076
Sendt: 30 December 2007 kl. 16:02 | IP-adresse registreret  

Emilos88 skrev:
Nu kigger jeg på begge pana modeller til hverdag og jeg kan klart bedst lide at se på px fordi pz har noget mere farve og det synes jeg ikke ser godt ud men det er smag og behag. designet synes jeg dog er bedst på pz.

Jeg har kun selv set PZ modellen på KT-messen. Men test-crewet på "Flatpanels.dk", har i forskellige sammenhænge påpeget, at PZ på flere områder ganske enkelt er et lidt bedre TV.Persoligt bryder jeg mig  ikke om sidehøjtelere,rent designmæssigt.Alligevel ville jeg vælge PZ modellen . Full HD opløsningen må alt andet lige være en fordel v feks visning af JPEG billeder,( - mener PZ har SD-kortlæser) .   

Til top Vis lennon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lennon
 
Emilos88
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Februar 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 554
Sendt: 01 Januar 2008 kl. 17:37 | IP-adresse registreret  

jeg arbejder som feje dreng i butikken onradio.dk, og jeg ser på dem hverdag men det er altså smag og behag og selvfølgelig er PZ bedre men man skal altså være tæt på for at se det.

__________________
Get HIFI or die trying c",
Til top Vis Emilos88's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Emilos88
 
abemaas
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 Februar 2005
Status: Offline
Indlæg: 47
Sendt: 02 Januar 2008 kl. 14:45 | IP-adresse registreret  

Okay tak Emilos :) Desværre bare lidt langt, 300 km alt i alt....

Nogen der evt. ved, hvor man ellers kan se PX og PZ side om side i nærheden af Fredericia?
Til top Vis abemaas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af abemaas
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes