Forfatter |
|
Frede1977 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1916
|
Sendt: 26 December 2007 kl. 19:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jensen: De første x-boxe larmede som en Concorde under start, men det burde være løst med de nye.
Der er/har været fejl i ca. 1/3 af alle producerede x-boxe. Kør til forhandleren og sig du vil have en anden. Det må være en fejl.
Jeg synes helt klart Microsoft malker deres kunder for groft. X-box live koster gryn og alt tilbehør skal være custom-made. PS3 f.eks. er kompatibelt med gængs pc-hardware med enten USB, bluetooth eller WLAN interface (NAS, keyboard, mus, mikrofon, lagermedier osv.)... og det er gratis at være online. __________________ AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
Panasonic PX71, PS3, ReadyNAS Duo
|
Til top |
|
|
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
Sendt: 26 December 2007 kl. 20:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jensen, byt den til en ny PS3 med 40GB. Jeg ved ikke, hvilken model Kasper fra TC sidder med, men det kan umuligt være en PS3 med 65nm Cell-cpu. Ps. med 2 stk GeForce 8800 må du da sidde og savle over spillet Crysis?
__________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
Til top |
|
|
Kasper, TC Branchemedlem

Tapeconnection
Bruger siden: 27 Marts 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 264
|
Sendt: 27 December 2007 kl. 20:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
Jensen, byt den til en ny PS3 med 40GB. Jeg ved ikke, hvilken model Kasper fra TC sidder med, men det kan umuligt være en PS3 med 65nm Cell-cpu.
Ps. med 2 stk GeForce 8800 må du da sidde og savle over spillet Crysis? 
|
|
|
Har aldrig hørt en PS3 der ikke larmede(mere end en xbox). Xbox'en larmer enormt meget med en skive i og mindre uden en skive i. PS3'en larmer jævnt uanset om der er skive i eller ej og det er helt slemt hvis ikke den kan komme af med nok varme.
|
Til top |
|
|
broesen Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2005 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 5
|
Sendt: 27 December 2007 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle Xbox 360 ejere.
Ja støjen er ganske forfærdelig, men jeg vil på det kraftigste fraråde at bryde "plumben" idet garantien ryger. Den kan man hurtig for brug for, idet min nu skal repareres for tredje gang.
|
Til top |
|
|
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
Sendt: 27 December 2007 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg tror ikke der er nogen af konsollerne der larmer ret meget mindre uanset modeller, men det er nok mere et spørgsmål om tolerance over for støj fra elektronik
__________________ Fars er bedst når mor rør den
|
Til top |
|
|
Frede1977 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1916
|
Sendt: 27 December 2007 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kasper, TC skrev:
Har aldrig hørt en PS3 der ikke larmede(mere end en xbox). Xbox'en larmer enormt meget med en skive i og mindre uden en skive i. PS3'en larmer jævnt uanset om der er skive i eller ej og det er helt slemt hvis ikke den kan komme af med nok varme. |
|
|
Hvilken X-box har du hørt?? De 2 jeg har hørt larmede uhyrligt... også i forhold til min PS3 som ellers af en af de første - og dermed mest støjende. De nyere PS3 larmer virkeligt ikke ret meget. De er dog ikke glade for at stå på højkant fordi det blokerer for indsugningen i bunden (lidt en bommert af Sony). __________________ AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
Panasonic PX71, PS3, ReadyNAS Duo
|
Til top |
|
|
PHN2 Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1374
|
Sendt: 27 December 2007 kl. 22:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jeg har lige købt en ps3 op til jul. Den larmer omkring niveau med min htpc som har 2 9db papst blæsere i. Omtrendt som når køleskabet ude i køkkenet tænder, man kan høre det svagt inde i stuen, når der er helt stille.
mvh. Per.
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6645
|
Sendt: 27 December 2007 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
Jensen, byt den til en ny PS3 med 40GB. Jeg ved ikke, hvilken model Kasper fra TC sidder med, men det kan umuligt være en PS3 med 65nm Cell-cpu.
Ps. med 2 stk GeForce 8800 må du da sidde og savle over spillet Crysis? 
|
|
|
Nej den bliver.
Ja gør jeg også og der kan den sure X-box ikke være med.
|
Til top |
|
|
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
Sendt: 28 December 2007 kl. 01:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min X360 larmer også kun når der er DVD i den, ellers siger den ik ret meget og det er enda en af de første der kom frem i DK i sin tid...
Er det en Elite du har købt til ungerne, for så skal den byttes den skal ik sige noget, ej heller ved DVD afspildning...
Og JA PC rykker i gaming

|
Til top |
|
|
ctacta Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
|
Sendt: 28 December 2007 kl. 07:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Årsagen til at XBOX 36 larmer voldsomt, udover elendigt thermal design, er at der sidder 2 blæsere lige over hinanden. Da de ikke kører synkront, lyder de ofte forfærdeligt og forstærker lydoplevelsen med en faktor 2. Endvidere er de af elendig kvalitet! Jeg har prøvet at køle en XBOX 360 passivt ned, men kølepladerne skal være gigantiske og heatpipes lange, fylder faktisk halvdelen af en 42" på bagsiden i størrelse. Så de 2 blæsere er hovedårsagen, og ja, DVD-drevet larmer også forfærdeligt, men som alle efterhånden ved, MS kan ikke lave hardware og kommer aldrig til det.
|
Til top |
|
|
klc-audio Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 521
|
Sendt: 28 December 2007 kl. 08:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige købt en PS3 40GB. Den larmer ikke. Min Sony HDD recorder siger faktisk mere og den syntes jeg også er rimelig støjsvag.
|
Til top |
|
|
Meldo Forum Bruger

Bruger siden: 11 Oktober 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 112
|
Sendt: 28 December 2007 kl. 09:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min xbox360 er så lige brændt af, igen! Det er så anden gang det sker for mig! :P Sidst det skete fik jeg nyt motherboard og DVD drev... Skal blive sjovt at se hvad de skifter denne gang. Er sgu ved at være godt træt af det...
Tror snart jeg skal ha´mig en Wii ;)
__________________ Xindak XA-3250
JungSon DA-CDS2
Acoustic-Reality eAR Two
Xavian Giulietta
Marantz 4600.
Cute Beyond (klasse A)
Firestone Fubar II DAC
Firestone Power Supply
|
Til top |
|