Bruger siden: 07 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1611
Sendt: 30 December 2007 kl. 16:43 | IP-adresse registreret
Til den pris du skal gi' for en DD 10, ville jeg vælge den. Der er sgu et eller andet over et så gennemført produkt. Du ville jo altid kunne sælge den igen hvis du ikke kan lide den.
Bruger siden: 18 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 494
Sendt: 30 December 2007 kl. 17:35 | IP-adresse registreret
Super interessant diskussion der er kommet frem her Jeg tror jeg køber DD10 og som Frank siger - hvis jeg ikke er tilfreds kan jeg jo altid sælge den igen og prøve med SVS-sættet.
Bruger siden: 29 April 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 610
Sendt: 31 December 2007 kl. 02:02 | IP-adresse registreret
Velbekomme, bliver spændende at høre hvad du synes om den, det må du endelig skrive om. Du kan ikke gå galt i byen med et kvalitetsprodukt som en DD10.
Bruger siden: 18 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 494
Sendt: 09 Januar 2008 kl. 08:16 | IP-adresse registreret
Det blev til en DD12 i stedet - og 4 stk Ceraball Universal til at smide under den, så jeg udviser i det mindste bare lidt hensyn til underboen
Får den i morgen og glæder mig som en bette knægt juleaften! Jeg kommer med mine indtryk angående opsætning, placeringsvenlighed og integration til satelitter (der jo var primære krav) asap - hvis det har interesse.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum