Bruger siden: 24 November 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 34
Sendt: 02 Januar 2008 kl. 23:33 | IP-adresse registreret
Hej
Jeg ville overveje et sæt CAV FI 2 de koster små 15.000 for et sæt og kan flytte noget luft med deres 10" bas og de lyder faktisk rigtig godt tror du for svært ved at finde noget fra nyt der er ligeså godt, glem alt om stander ht´er de fleste i 15.000 klassen er rigtig gode men er svære at drive og kræver en kraftig forstærker for at lyde godt. De store CAV jeg nævner er meget lette at drive. http://www.highsound.dk/list.php/type/5/id/51/
Bruger siden: 09 Juni 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 394
Sendt: 03 Januar 2008 kl. 15:04 | IP-adresse registreret
har læst anmeldelsen af de vienna. og de lyder til at spille godt.. Men der står osse at de ikke er godt til dance og rock og det er det jeg høre meget så desværre men de er satme flotte i sort piano lak..
Bruger siden: 17 Oktober 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1508
Sendt: 03 Januar 2008 kl. 15:05 | IP-adresse registreret
yossi skrev:
har læst anmeldelsen af de vienna. og de lyder til at spille godt.. Men der står osse at de ikke er godt til dance og rock og det er det jeg høre meget så desværre men de er satme flotte i sort piano lak..
Jeg spiller da dance og rock på mine til den store guldmedalje!!!!
Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
Sendt: 03 Januar 2008 kl. 15:57 | IP-adresse registreret
virious skrev:
Mastervol skrev:
floe skrev:
Mastervol skrev:
Dali lyder bare SLET ikke som B&W...
Nej heldigvis da
Hehehe...
Nu ikke noget med at nedgøre B&W... Så ringe er de faktisk ikke!
Jeg gjorde da mit bedste for IKKE at sige noget...
Forresten ville jeg ikke anbefale en Meridian 556. Rygter skulle vide at den er langt dårligere end Meridian 557. (Den kan jeg så tilgengæld godt anbefale!)
Bruger siden: 17 Oktober 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1508
Sendt: 03 Januar 2008 kl. 15:59 | IP-adresse registreret
Mastervol skrev:
virious skrev:
Mastervol skrev:
floe skrev:
Mastervol skrev:
Dali lyder bare SLET ikke som B&W...
Nej heldigvis da
Hehehe...
Nu ikke noget med at nedgøre B&W... Så ringe er de faktisk ikke!
Jeg gjorde da mit bedste for IKKE at sige noget...
Forresten ville jeg ikke anbefale en Meridian 556. Rygter skulle vide at den er langt dårligere end Meridian 557. (Den kan jeg så tilgengæld godt anbefale!)
Bruger siden: 16 Januar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 26
Sendt: 04 Januar 2008 kl. 19:19 | IP-adresse registreret
yossi skrev:
for lige at vende tilbage til højtalerne. hvilket emnet osse skulle handle om. hva kan folket anbefale som spiller i samme stil som div jamo og B&W.. både gulv modeller som stander.. dog ikke for små.. kom gerne med link.. de behøver ikke koste 15K det er bare max.. for et sæt.. og som sagt så skla der kunne fås en center til dem..
Jeg kender ikke ret meget til hverken Jamo eller B&W, men prøv at lytte til SystemAudio, der også tilbyder surroundløsninger. Højttalerne er udført i rigtig finér og firmaet har hjemme i Roskilde... Og lad så være med at gi' efter for "effektsnobberiet", men hold fast i det grej, du i forvejen er tilfreds med; hvis det virker med dine kommende højttalere er alt såre godt!
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum