| Sendt: 09 Januar 2008 kl. 13:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
hendrix skrev:
| Har selv købt et par tangent reolhøjtalere til min far, og jeg må sige at de overraskede mig gevaldigt. De spillede virkelig fantastisk til prisen... det var min mening |
|
|
Det er jo også det, det gælder om.
Om Eltax/ Tangents er godt eller dårligt er jo et vidt begreb, der kan sikkert findes meget bedre, især brugt. Man skal da også bare regne med at man ikke for meget højttaler for 500 kr. på trods af dette kan en højttaler godt spille fornuftigt, især til prisen, spørgsmålet er så bare om det er godt nok, og jeg tror det er her at folk skrider ind og siger nej!
Jeg har selv haft et par comp. højttalere fra aldi til 80 kr. for 2 stk med indbygget forstærker, og de spillede da godt, når man tænker på at kabinettet mest af alt virkede som en mælkekarton, spørgsmålet er bare om man vil leve med lyd til 80 kr. eller give 100 gange mere og så få noget der virkelig sparker røv i forhold til?
Jeg vil især mene at hvis man har en cd-samling på måske 500 enheder hvor hver cd f.eks. koster 100 kr. stk så er det 50k man har givet allerede dér, så er det en skam kun at ville give 500 kr. pr. ht. Derimod fortjener meget downloadet musik næppe meget mere end de 500 pr. ht.
|