| Sendt: 14 Februar 2008 kl. 13:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Husk at Biocity er mange forskellige biografer. Men du mente altså Biocity Aalborg? "Kælderen under Palads i KBh. Så en gang Trainspotting dernede.
Filmen var så slidt at billedet var fyldt med streger og fremviseren
larmede så meget at den overdøvede noget af dialogen. Det var temmelig
komisk.
vH pH" Jeg var lige præcis derinde for en uges tid siden. Jeg skulle se I am Legend og hele den højre halvdel af billedet havde skarpe, flimrende streger i alverdens forskellige farver under HELE filmen! Palads er simpelthen det mest forfærdelige sted. Jeg kan tage en anden oplevelse; Jeg var til forpremiere på De fortabte sjæles Ø klokken halv 1-1 om natten. Dér havde de brugt deres største sal, så det tegnede til at blive udmærket. Palads har dog tilsyneladende bare glemt, at de ligger lige op af et diskotek, så under hele filmen (som mange steder er stille) kom der fantastisk CV-bas fra den anden ende af biografen. Puha! Man græmmes! Et par biografer der skal roses: Imperial (det er dog dyrt, men der fungerer det sgu altid), Gentofte Kino og Grand i Kbh - der har jeg kun gode erfaringer. Og skal vi så lige tage et generelt problem? Hvorfor skal man se en halv times reklame og forfilm, når man netop har betalt en billet på mellem 75 og 100 kr.? Det er da helt absurd!
|