| Sendt: 14 Januar 2008 kl. 23:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
så lige på køb-salg at der er et sæt sonus faber til salg for 4800. har selv sonus faber, dog minuetto, og er super glade for dem. har også et sæt epos m15, gulvhøjttalere, men det er nu sonus faberen der får lov at spille. de er bare mere musikalske. kæresten er også godt tilfreds med designet.
|