Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 17:47   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Hvor ser I demo af projektorer? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
p.las
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Marts 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 15 Februar 2008 kl. 16:49 | IP-adresse registreret  

StarTrek skrev:
D-ILA og SXRD er LCD, men hvor SXRD/LCD bruge organisk panel som ændres sig over tid, så bruge JVC i deres D-ILA ikke organisk panel som
holde meget længer som DLP paneler, så på en SXRD/LCD er de slit op på det tidspunk hvor man først gange skal til at slifte pære.

PS. JVC HD100 er beder end JVC HD1 og når JVC´s D-ILA panel jo holde lige så længe som DLP paneler er der jo ingen grund til at leve med DLÅ
regnbure og støje, man skal bare købe en JVC HD1/HD100.

dlp kan også noget med farven som D-ILA ikke kan+konvergens.En sjov ting som jeg har bemærket efter at jeg har skiftet fra LCD til DLP,er at dårlig indspillet dvd plader ser meget bedre ud på dlp.jeg tror at det har noget med konvergen at gøre.Jeg lå mærke til at dårlig indspilninger fremhæver konvergens(lilla skygger)mere end gode indspilninger(På min sanyo).

Til top Vis p.las's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af p.las

Nikodk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2007
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 16 Juli 2008 kl. 23:51 | IP-adresse registreret  

Så er det lykkes mig at se Benq W5000 - det var en super god oplevelse. på trods af at den ikke var blevet isf-kalibreret, så havde den faktisk et ganske overbevisende billede. Ikke på højde med JVC HD1 og HD100, samt Sim2 D80, men den vinder uden tvivl foran Optoma HD73 samt Infocus IN 76+78. Jeg kan godt se regnbuer, men kan ofte godt abstrahere fra dem, og med denne så var der bestemt ikke nogen problemer.

Det var med den nye firmware 1.12, så kan kun anbefale folk at de lige kigger på denne inden beslutning om køb af projektor til under 20k (også de som kun har set den ukalibreret med den gamle firmware, som jo som bekendt havde lidt problemer)

Ja desværre er der ikke så mange steder at se den demonstreret på Sjælland, men der hvor jeg fandt den var servicen god nok til at køre de 40 minutter det værd. (tak for en god demo Christian)

nu skal jeg bare se for alvor at komme igang med mit biorum

Nikolaj

Til top Vis Nikodk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nikodk

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes