Bruger siden: 27 Marts 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 264
Sendt: 25 Januar 2008 kl. 12:22 | IP-adresse registreret
JJAZ skrev:
Kasper, TC skrev:
JJAZ skrev:
Kasper, TC skrev:
JJAZ skrev:
Jeg savner nu en pre-out/main-in på så dyrt et produkt..
Sim Audio Moon integreret har samme manglende feature.
Det synes jeg ærlig talt er useriøst..
Bortset fra det er begge mærker rigtig lækre
Simaudio's MOON i7, som er deres integrerede forstærker i samme prisklasse, har BÅDE pre out og der kan programmeres alle de BY-PASS indgange man vil. Det gøres via displayet.
Ja, MOON i7 den har pre-out og by-pass indgange.. Men, det løser ligesom ikke manglen på pre-out / main-in. Hvordan vil du f.eks. sætte et aktivt delefilter på den?
Ja, ok. Det kan jge godt se. Jeg synes ellers selv det er smart med de funktioner den har i forhold til programmering af inputs, men du har ret i at lige præcis det du nævner med aktivt delefilter kan den ikke klare.
Helt enig.. Jeg synes også dens funktioner og måden inputs'ne programmeres på er top-nice. Det er virkelig lækkert og gennemført. Plus at den er SÅ flot.
Havde den haft pre-out / main-in stod den med stor sandsynlighed i mit setup nu.
Så må jeg se om jeg kan få dem til at lave en speciel JJAZ version
Bruger siden: 21 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 806
Sendt: 25 Januar 2008 kl. 12:28 | IP-adresse registreret
Kasper, TC skrev:
JJAZ skrev:
Kasper, TC skrev:
JJAZ skrev:
Ja, MOON i7 den har pre-out og by-pass indgange.. Men, det løser ligesom ikke manglen på pre-out / main-in. Hvordan vil du f.eks. sætte et aktivt delefilter på den?
Ja, ok. Det kan jge godt se. Jeg synes ellers selv det er smart med de funktioner den har i forhold til programmering af inputs, men du har ret i at lige præcis det du nævner med aktivt delefilter kan den ikke klare.
Helt enig.. Jeg synes også dens funktioner og måden inputs'ne programmeres på er top-nice. Det er virkelig lækkert og gennemført. Plus at den er SÅ flot.
Havde den haft pre-out / main-in stod den med stor sandsynlighed i mit setup nu.
Så må jeg se om jeg kan få dem til at lave en speciel JJAZ version
Uha.. Det ville være lækkert.. Men, efter mit nylige juleindkøb indkøb af PassLabs 3-vejs aktive filter (XVR-1) går der vist lidt før der bliver "tid" til en MOON i7. Jeg stod ellers længe og savlede over den på messen, samt legede lidt med programmeringen.
Nøj, den ville pynte og passe perfekt til mit setup.. Hmm...
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum