Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 08:40   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Shopman er da ikke dyre???? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 24 Januar 2004 kl. 10:34 | IP-adresse registreret  

Tjaa, lad os nu se hvad Shopman i virkeligheden formidler den til. Man skal som sagt selv sørge for at tjekke prisen op med dem, som de skriver på deres side. Der har somme tider været nogle ret voldsomme udsving, men de kan af logiske grunde IKKE være billigere end de steder de formidler salget til.

Tjekker man dem op på stort set alt andet er Shopman dyrere hvilket aldrig har været en hemmelighed eftersom de som bekendt skal tjene deres penge på et eller andet, så holder man dem op på et enkelt produkt man måske kan spare penge på og de så pr. automatik bliver billige af det (og vi andre der har handlet i Tyskland før selvfølgelig tager fejl), tjaaaa.......

mbm1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Januar 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 24 Januar 2004 kl. 12:41 | IP-adresse registreret  

Nej jeg vil da meget gerne spare penge.

Og handler gerne der hvor det er biligst.

Jeg er da bare ærgelig over at de tager dansk moms på de sider jeg har fundet frem til og blevet henvist til.

Jeg tror du har misforstået min mening omkring shopman.

Jeg har aldrig handlet der og vil da heller ikke gøre det hvis jag kan få det meget billigere andre steder. Det der irriterere mig er når der er nogle på forummet som bliver ved med at postulerer at det kan købes billigere andre steder uden at komme med præcise oplysninger.

her er sidster mail fra www.go2camcorder.de:

1 * AV Receiver Onkyo TX-SR701 silber        791,25 EUR; 24 Monate Herstellergarantie; 
Die Versandkosten inklusive der Verpackung betragen nach Dänemark per GLS  34,48 EUR zuzüglich   6,00 EUR Transportversicherung.
Die Nachnahmegebühr beträgt 6,90 EUR (entfällt bei Vorkasse) .

Til top Vis mbm1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mbm1

SandSand
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 August 2003
Lokalitet: København
Sendt: 24 Januar 2004 kl. 13:09 | IP-adresse registreret  

Bare et lille tip til folk der vil tjekke priser i tyskland:

http://www.guenstiger.de

http://www.preissuchmaschine.de

Til top Vis SandSand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SandSand

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 24 Januar 2004 kl. 17:17 | IP-adresse registreret  

mbm1 skrev:

Nej jeg vil da meget gerne spare penge.

Og handler gerne der hvor det er biligst.

Jeg er da bare ærgelig over at de tager dansk moms på de sider jeg har fundet frem til og blevet henvist til.

Jeg tror du har misforstået min mening omkring shopman.

Jeg har aldrig handlet der og vil da heller ikke gøre det hvis jag kan få det meget billigere andre steder. Det der irriterere mig er når der er nogle på forummet som bliver ved med at postulerer at det kan købes billigere andre steder uden at komme med præcise oplysninger.

her er sidster mail fra www.go2camcorder.de:

1 * AV Receiver Onkyo TX-SR701 silber        791,25 EUR; 24 Monate Herstellergarantie; 
Die Versandkosten inklusive der Verpackung betragen nach Dänemark per GLS  34,48 EUR zuzüglich   6,00 EUR Transportversicherung.
Die Nachnahmegebühr beträgt 6,90 EUR (entfällt bei Vorkasse) .

Ok, jeg kan sagtens følge dig. Det er også derfor at jeg fremhæver at du skal sikre dig at de rent faktisk kan få den til de penge, for det er der nemlig ingen garanti for. De havde på et tidspunkt JBL Ti-6K til 3800 kr. stk. men det viste sig senere at det var JBL Ti2K der kostede de penge, og det fandt folk først ud af når bestillingen var gennemført. Shopman sørger for at lægge ordren ind hos de tyske netshops for dig, og det tager de ca. 500 kr. for. De benytter de samme shops som du kan finde på nettet og derfor skal man stort set altid lægge de 500 kr. oveni. Med 701´eren er det lidt forvirrende fordi der ikke er ret mange der har den endnu, men hvis prisen holder så bestil den for prisen er fair. Hvis ikke, så vent til den kommer flere steder. Så er der god chance for at www.mediacheckpoint.de får den, og deres priser plejer at være ligeså gode. De har godt nok 701´eren men den er så ny at prisen ikke er konkurreret ned endnu. Den pris man ser på deres side når man er logget ind, er den pris man skal betale + 37 Euro til forsendelse.

Prøv at tjekke op med Shopman, det kunne være spændende at se om prisen holder. Gør den tjener de nemlig ikke meget på det!

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes