Forfatter |
|
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
Sendt: 11 Februar 2008 kl. 11:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Morten014 skrev:
Ja der er meget at vælge imellem, helicon er helt sikkert en god højtaler også . Du må lige huske at opdatere tråden hvis du kommer ud og lytter på noget.
Mvh. Morten. |
|
|
det lover jeg!
MVH INTERFACELIFT 
|
Til top |
|
|
mathias 2 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
Sendt: 11 Februar 2008 kl. 13:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
går du nu også i overvejelser om stereo alene? og angående om du skal have en musik eller film sub; hvor meget musik hører du overhovedet?(kontra film i %) __________________
|
Til top |
|
|

Lukket, eget ønske!
|
Sendt: 11 Februar 2008 kl. 13:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
mathias 2 skrev:
går du nu også i overvejelser om stereo alene? og angående om du skal have en musik eller film sub; hvor meget musik hører du overhovedet?(kontra film i %)
|
|
|
det er nok 90 % film og 10 % musik. Jeg hælder også mest til surround, men ved ikke helt endnu. I sidste ende bliver det nok også surround.
MVH INTERFACELIFT 
|
Til top |
|
|
mathias 2 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
Sendt: 11 Februar 2008 kl. 13:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
interfacelift skrev:
mathias 2 skrev:
går du nu også i overvejelser om stereo alene? og angående om du skal have en musik eller film sub; hvor meget musik hører du overhovedet?(kontra film i %)
|
|
|
det er nok 90 % film og 10 % musik. Jeg hælder også mest til surround, men ved ikke helt endnu. I sidste ende bliver det nok også surround.
|
|
|
det lyder da også som den bedste løsning for dig med surround så. men hvorfor så bruge så mange penge på nogle "overlegne" front ht'er, i stedet for at få gode ht'er helevejen rundt? __________________
|
Til top |
|
|

Lukket, eget ønske!
|
Sendt: 11 Februar 2008 kl. 13:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
mathias 2 skrev:
interfacelift skrev:
mathias 2 skrev:
|
|
|
|
|
|
det lyder da også som den bedste løsning for dig med surround så. men hvorfor så bruge så mange penge på nogle "overlegne" front ht'er, i stedet for at få gode ht'er helevejen rundt?
|
|
|
det er jo hvis det bliver stereo jeg skal have de fronter, hvis det bliver surround bliver det på denne måde: Først køber jeg surround receiver, og tilslutter FRONT - dls, BAGHTERE audio pro, CENTER - audio pro.
derefter opgraderer jeg centeren fordi den er virkelig stinke, og så udskifter jeg alle bag ht'ere. Højst sansyneligt til haydn.
MVH INTERFACELIFT 
|
Til top |
|
|
Sveske Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
Sendt: 11 Februar 2008 kl. 14:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|

Lukket, eget ønske!
|
Sendt: 11 Februar 2008 kl. 14:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Morten014 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1151
|
Sendt: 11 Februar 2008 kl. 22:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå jeg så at du havde købt nogle nye ht, hvornår kommer de hjem? har du valgt om du vil have surround eller stereo?
Mvh. Morten.
|
Til top |
|
|

Lukket, eget ønske!
|
Sendt: 11 Februar 2008 kl. 22:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Morten014 skrev:
Nå jeg så at du havde købt nogle nye ht, hvornår kommer de hjem? har du valgt om du vil have surround eller stereo?
Mvh. Morten. |
|
|
Det er ikke 100% sikkert det bliver de højttalere, og det skal være en overraskelse hvad det bliver, men indtil videre bliver det stereo!
MVH INTERFACELIFT 
|
Til top |
|
|
Morten014 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1151
|
Sendt: 12 Februar 2008 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
interfacelift skrev:
Morten014 skrev:
Mvh. Morten. |
|
|
Det er ikke 100% sikkert det bliver de højttalere, og det skal være en overraskelse hvad det bliver, men indtil videre bliver det stereo!
MVH INTERFACELIFT  |
|
|
ok jeg glæder mig ellerrede, men jeg tror de skal have noget mere effekt en din forstærker kan give (hvis det bliver dem). Mvh. Morten.
|
Til top |
|
|

Lukket, eget ønske!
|
Sendt: 12 Februar 2008 kl. 20:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Morten014 skrev:
interfacelift skrev:
Morten014 skrev:
Mvh. Morten. |
|
|
MVH INTERFACELIFT 
|
|
|
ok jeg glæder mig ellerrede, men jeg tror de skal have noget mere effekt en din forstærker kan give (hvis det bliver dem).
Mvh. Morten. |
|
|
alt ting til sin tid
MVH INTERFACELIFT 
|
Til top |
|
|
Scatcat Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
Sendt: 13 Februar 2008 kl. 07:43 | IP-adresse registreret
|
|
|

Jamen, dette er jo det ultimative tweak, for pokker!!!!!
Resten ser nu også fint ud  __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
Til top |
|
|

Lukket, eget ønske!
|
Sendt: 13 Februar 2008 kl. 13:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Scatcat skrev:

Jamen, dette er jo det ultimative tweak, for pokker!!!!!
Resten ser nu også fint ud 
|
|
|
jamen du skal da have tak Jeg nyder at "læse" det 
|
Til top |
|
|
Sveske Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
Sendt: 13 Februar 2008 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hende der Gigi, hun er nu i øvrigt meget sød. Hvis da først man få lukket munden på hende, for magen til tomgang har jeg da næppe nogensinde hørt en mund gå i __________________
Guide til billedupload
|
Til top |
|
|

Lukket, eget ønske!
|
Sendt: 13 Februar 2008 kl. 23:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
mich1352 Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 544
|
Sendt: 24 Februar 2008 kl. 19:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lækkert anlæg 
Kan se at vi har samme gode smag ihft. nogle komponenter.
Er du kommet videre med problematikken omkring surround eller stereo?
EDIT: Hvad med vinklen er højtalerne? Er den ikke lidt skarp? 
|
Til top |
|
|

Lukket, eget ønske!
|
Sendt: 24 Februar 2008 kl. 19:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
mich1352 skrev:
Lækkert anlæg 
Kan se at vi har samme gode smag ihft. nogle komponenter.
Er du kommet videre med problematikken omkring surround eller stereo?
EDIT: Hvad med vinklen er højtalerne? Er den ikke lidt skarp? 
|
|
|
mange tak - ja, dls er bare lækkert Men jeg tror det bliver surround jeg vælger når jeg får råd. Da der er lidt problem med strømmen har jeg ikke kunnet spille musik, derfor er de bare stilt der, men ikke vinklet ordentligt - da jeg ikke har haft lyden til hjælp. Der kommer elektricker på onsdag og fikser det.
|
Til top |
|
|
Ascari Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
Sendt: 24 Februar 2008 kl. 23:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Morten014 skrev:
interfacelift skrev:
Morten014 skrev:
Mvh. Morten. |
|
|
MVH INTERFACELIFT  |
|
|
ok jeg glæder mig ellerrede, men jeg tror de skal have noget mere effekt en din forstærker kan give (hvis det bliver dem).
Mvh. Morten. |
|
|
Øhm ... De højttalere der har været snakket om her i tråden kan alle sagtens blive spillet op af den 6.6B han har stående, hvis det er de B&W han har snakket om, tror jeg næppe heller at der er problemer der, Classicen har en utroligt god og kraftig effektdel der sagtens kan styre tunge højttalere. Og de sidste ht'ere han har snakket om (de er ikke nævnt her, jeg tror det er hemmeligt  ) tror jeg slet ikke vil være et problem, men jeg ved ikke hvilke højttalere du hentyder til?
|
Til top |
|
|

Lukket, eget ønske!
|
Sendt: 24 Februar 2008 kl. 23:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ascari skrev:
Morten014 skrev:
interfacelift skrev:
Morten014 skrev:
Mvh. Morten. |
|
|
MVH INTERFACELIFT 
|
|
|
Mvh. Morten. |
|
|
Øhm ... De højttalere der har været snakket om her i tråden kan alle sagtens blive spillet op af den 6.6B han har stående, hvis det er de B&W han har snakket om, tror jeg næppe heller at der er problemer der, Classicen har en utroligt god og kraftig effektdel der sagtens kan styre tunge højttalere. Og de sidste ht'ere han har snakket om (de er ikke nævnt her, jeg tror det er hemmeligt ) tror jeg slet ikke vil være et problem, men jeg ved ikke hvilke højttalere du hentyder til?
|
|
|
tror du har ret - men der er ingen der tror på det 
|
Til top |
|
|
djaan Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 380
|
Sendt: 25 Februar 2008 kl. 00:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Morten014 skrev:
interfacelift skrev:
Morten014 skrev:
Mvh. Morten. |
|
|
MVH INTERFACELIFT 
|
|
|
Mvh. Morten. |
|
|
den har RIGELIGT med effekt! __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=52967&KW=dj aan
|
Til top |
|
|