Tilbage til HIFI4ALL.DK 2. juni 2025 | 04:02   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: interfacelift’s grej (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 17
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Lukket, eget ønske!

Bruger siden: 07 Oktober 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 22 Marts 2008 kl. 17:23 | IP-adresse registreret  

Mor og jeg trodsede vejret og købte et tæppe. Dejligt med lidt kabelskjuling.

2 x 3 meter var de mål jeg lige præcis behøvede, så godt er det blevet. I er jo liderlige efter billeder som sædvanelig, såååå.

Til top Vis interfacelift's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af interfacelift

Mastervol
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005
Sendt: 22 Marts 2008 kl. 21:28 | IP-adresse registreret  

Nydeligt, men hvis jeg var dig ville jeg købe en større sub eller køre helt uden.
Til top Vis Mastervol's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mastervol

interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Lukket, eget ønske!

Sendt: 22 Marts 2008 kl. 21:29 | IP-adresse registreret  

Mastervol skrev:
Nydeligt, men hvis jeg var dig ville jeg købe en større sub eller køre helt uden.

hvorfor?

Til top Vis interfacelift's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af interfacelift

Mastervol
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005
Sendt: 22 Marts 2008 kl. 21:32 | IP-adresse registreret  

For den går det vist ikke under 40 Hz? Og så er det vel ligemeget når DLS'erne alligevel kan dække dybbassen ikke?
Til top Vis Mastervol's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mastervol

interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Lukket, eget ønske!

Sendt: 22 Marts 2008 kl. 21:33 | IP-adresse registreret  

Mastervol skrev:
For den går det vist ikke under 40 Hz? Og så er det vel ligemeget når DLS'erne alligevel kan dække dybbassen ikke?

CITAT fra tidligere : "Min sub er ikke stor, den har faktis kun 6,5", men jeg har hørt andre subs på 10" der langt fra kunne spille ligeså dyb bas. Jeg er faktisk overrasket over hvor god bas man kan få for de 4.500 kr. den koster."

KrammeAcoustics
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 23 Marts 2008 kl. 00:12 | IP-adresse registreret  

interfacelift skrev:

2 x 3 meter var de mål jeg lige præcis behøvede, så godt er det blevet. I er jo liderlige efter billeder som sædvanelig, såååå.

Facelift, det må jeg sige ...det ser sq godt ud.  Knejt'værelset ændret til voksenstue.

Selvfølgelig er vi liderlige ...også efter at se et par sider fra et vis blad, kom glad "aj vont tu si'e næjket vimæn".

Til top Vis KrammeAcoustics's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KrammeAcoustics

interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Lukket, eget ønske!

Sendt: 23 Marts 2008 kl. 00:35 | IP-adresse registreret  

KrammeAcoustics skrev:
interfacelift skrev:

Facelift, det må jeg sige ...det ser sq godt ud.  Knejt'værelset ændret til voksenstue.

Selvfølgelig er vi liderlige ...også efter at se et par sider fra et vis blad, kom glad "aj vont tu si'e næjket vimæn".

Jeg er efterhånden også begyndt at få øjnene op for den voksne stil i stedet for det der sovesofa pjat. Dog kommer hifiet i første række, men både udstyrsmæssigt og rackmæssigt synes jeg da jeg har valgt noget som ser forholdsvis adult ud.  Vennerne er også rigtig misundelige  Men kan du ikke selv få abonomenter på FHM og M! ?

KrammeAcoustics
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Marts 2008 kl. 00:43 | IP-adresse registreret  

interfacelift skrev:
[QUOTE=KrammeAcoustics]

Jeg er efterhånden også begyndt at få øjnene op for den voksne stil i stedet for det der sovesofa pjat. Dog kommer hifiet i første række, men både udstyrsmæssigt og rackmæssigt synes jeg da jeg har valgt noget som ser forholdsvis adult ud.  Vennerne er også rigtig misundelige  Men kan du ikke selv få abonomenter på FHM og M! ?

Fornuftigt med din nye stil.

Mht. abonement, nix ....vi har jo dig.

Til top Vis KrammeAcoustics's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KrammeAcoustics

interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Lukket, eget ønske!

Sendt: 23 Marts 2008 kl. 00:49 | IP-adresse registreret  

KrammeAcoustics skrev:
interfacelift skrev:
[QUOTE=KrammeAcoustics]

Fornuftigt med din nye stil.

Mht. abonement, nix ....vi har jo dig.

Synes også værelset er blevet meget pænere, lidt godt Andrea Bocelli mens man sidder i værelset er noget der giver tårer i øjnene

KrammeAcoustics
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Marts 2008 kl. 01:07 | IP-adresse registreret  

interfacelift skrev:

Synes også værelset er blevet meget pænere, lidt godt Andrea Bocelli mens man sidder i værelset er noget der giver tårer i øjnene

HAHAHAHA ....nu stopper du, der var ingen der bad dig om at blive voksen på 3 dage.

Jeg holder lige Bocelli på standby for dig, indtil videre må du så gerne beholde unge Martin fra X-faktor.

( nej spøg til side, det er da herligt at du kan lide den slags musik ).

interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Lukket, eget ønske!

Sendt: 23 Marts 2008 kl. 01:14 | IP-adresse registreret  

KrammeAcoustics skrev:
interfacelift skrev:

HAHAHAHA ....nu stopper du, der var ingen der bad dig om at blive voksen på 3 dage.

Jeg holder lige Bocelli på standby for dig, indtil videre må du så gerne beholde unge Martin fra X-faktor.

( nej spøg til side, det er da herligt at du kan lide den slags musik ).

sgu bedre end LOC, NIARN, JOKEREN og alt det andet l**t dem fra min klasse hører på deres skodmobiler der rasler ved lydtryk på 2 db. Det er for ækelt  Dog er min favorit genre klasisk rock. Især den lidt gamle af slagsen, jazz er heller ikke dårligt.

KrammeAcoustics
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Marts 2008 kl. 01:33 | IP-adresse registreret  

interfacelift skrev:

sgu bedre end LOC, NIARN, JOKEREN og alt det andet l**t dem fra min klasse hører på deres skodmobiler der rasler ved lydtryk på 2 db. Det er for ækelt  Dog er min favorit genre klasisk rock. Især den lidt gamle af slagsen, jazz er heller ikke dårligt.

Vi stoler på dig, du er vores eneste håb, du må og skal sørge for at bringe HIFI arven videre til alle de fortabte unge i denne verden, som tror at lyden fra pc-højttalere, dunke-dunke sub's, og Mobilos-Low-Fi er vejen frem.

We're watching you kid, you're our new leader.  Og ja, alt det jazz ...det er oktan 100 til Fi'en.

interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Lukket, eget ønske!

Sendt: 23 Marts 2008 kl. 01:37 | IP-adresse registreret  

KrammeAcoustics skrev:
interfacelift skrev:

Vi stoler på dig, du er vores eneste håb, du må og skal sørge for at bringe HIFI arven videre til alle de fortabte unge i denne verden, som tror at lyden fra pc-højttalere, dunke-dunke sub's, og Mobilos-Low-Fi er vejen frem.

We're watching you kid, you're our new leader.  Og ja, alt det jazz ...det er oktan 100 til Fi'en.

glæder mig at høre du er enig i at det IKKE er vejen frem. Det er det hifi4all er her for - at møde ligesindede

KrammeAcoustics
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Marts 2008 kl. 01:41 | IP-adresse registreret  

interfacelift skrev:

glæder mig at høre du er enig i at det IKKE er vejen frem. Det er det hifi4all er her for - at møde ligesindede

Kære Augustin, jeg er så enig, så enig.

Ligesindede ...tjoeee, nogle kalder det et værested, jeg kalder det et værre sted.

Godnat herfra, nu går de gamle i seng.

interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Lukket, eget ønske!

Sendt: 23 Marts 2008 kl. 01:42 | IP-adresse registreret  

KrammeAcoustics skrev:
interfacelift skrev:

Kære Augustin, jeg er så enig, så enig.

Ligesindede ...tjoeee, nogle kalder det et værested, jeg kalder det et værre sted.

Godnat herfra, nu går de gamle i seng.

jeg stod ellers op for et par timer siden..

wildstyle
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 23 Marts 2008 kl. 08:13 | IP-adresse registreret  

Ser godt ud med det nye tæppe.

Men har du ikke rykket dine højtalere lidt tæt på hinanden igen? Jeg ville i hvert fald savne perspektiv, hvis det var mig.

Og nu til det vigtigste - kan du høre forskel efter du har fået tæppet? Har akustikken ændret sig?
Til top Vis wildstyle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wildstyle

interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Lukket, eget ønske!

Sendt: 23 Marts 2008 kl. 12:20 | IP-adresse registreret  

wildstyle skrev:
Ser godt ud med det nye tæppe.

Men har du ikke rykket dine højtalere lidt tæt på hinanden igen? Jeg ville i hvert fald savne perspektiv, hvis det var mig.

Og nu til det vigtigste - kan du høre forskel efter du har fået tæppet? Har akustikken ændret sig?

Det bliver jeg simpelthen nødt til pga. Bredden på begge stolene. Lyden bliver desideret ødelagt af en udrykning, så er fronter alt for langt væk ift. baghøjttalerne, derved mangler jeg perspektiv. Tro mig, det er den bedste opstilling, og for det andet ser det bedst ud hvis højttalerne står på tæppet.

Så det er grunden

Morten014
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2007
Lokalitet: Jylland
Sendt: 23 Marts 2008 kl. 13:51 | IP-adresse registreret  

Så fik jeg taget mig sammen til at smide en kommentar, det ser fint ud^^ Dog må det lyde lidt mærkeligt med baghøjtalerne der spiller lige ned i nakken på en eller hva? Når ja hvor skal dit lærred hænge når du engang får det?

Mvh. Morten.
Til top Vis Morten014's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Morten014

Ascari
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 23 Marts 2008 kl. 13:52 | IP-adresse registreret  

Det ser rigtigt godt ud Christopher, du er ved at have godt styr på hvad du vil, så kan det vel ikke gå helt galt :-)

Er du sikker på at det er nødvendigt at køre 7.1 når rummet ikke er større?

Ellers har du fået det indrettet med at gevaldigt løft.
Til top Vis Ascari's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ascari

interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Lukket, eget ønske!

Sendt: 23 Marts 2008 kl. 13:57 | IP-adresse registreret  

Morten014 skrev:
Så fik jeg taget mig sammen til at smide en kommentar, det ser fint ud^^ Dog må det lyde lidt mærkeligt med baghøjtalerne der spiller lige ned i nakken på en eller hva? Når ja hvor skal dit lærred hænge når du engang får det?

Mvh. Morten.

Hvis jeg flytter stole frem kommer der for stort billede, desuden lyder det rigtig fint. Lærredet bliver Ottos beslutning. Han har meget større viden end jeg har, så det bliver hans valg.

<< Forrige Side af 17 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes