Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 17:57   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Kvinder og hifi (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 29 Februar 2008 kl. 00:17 | IP-adresse registreret  

Kvinder er som dræbersnegle de breder sig over alt og over tager magten, men dette sker kun hvis manden er svag.

Så hvis din kvinde er til bose og små anlæg betyder det blot du er en svag mand og så siger jeg PAS på hun ender med at blive en hustyran der bestemmer alt, endda hvornår du kan få sex.

Hilsen Jonas Bojer
Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 29 Februar 2008 kl. 00:27 | IP-adresse registreret  

Jonas for h.. du har jo humor .

MVH

Til top Vis André Jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André Jensen

Sveske
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 29 Februar 2008 kl. 15:21 | IP-adresse registreret  

Jonas bojer skrev:
Kvinder er som dræbersnegle de breder sig over alt og over tager magten, men dette sker kun hvis manden er svag.

Så hvis din kvinde er til bose og små anlæg betyder det blot du er en svag mand og så siger jeg PAS på hun ender med at blive en hustyran der bestemmer alt, endda hvornår du kan få sex.

Hilsen Jonas Bojer

Hmmm.. Hvornår har du sidst revideret dine kønsroller?

Guide til billedupload
Til top Vis Sveske's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sveske

Alex E Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Sjælland
Sendt: 29 Februar 2008 kl. 15:54 | IP-adresse registreret  

Jonas bojer skrev:

Hilsen Jonas Bojer

Jonas ... du har sgu set lyset, Halleluja ...cool humor

Til top Vis Alex E Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Alex E Nielsen Besøg Alex E Nielsen's Websted

harley_lady
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Oktober 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 01 Marts 2008 kl. 16:06 | IP-adresse registreret  

Jonas bojer skrev:

Hilsen Jonas Bojer

Jeg mener ellers at BOSE og små anlæg ligger indenfor samme kategori som LINN......

Så gad vide hvem der bestemmer derhjemme, Jonas

Den moderne musik er vidunderlig; det er umuligt at spille en falsk tone....
Til top Vis harley_lady's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af harley_lady Besøg harley_lady's Websted

Sjoenne
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 20 Oktober 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 01 Marts 2008 kl. 16:13 | IP-adresse registreret  

harley_lady skrev:

Jonas bojer skrev:
Kvinder er som dræbersnegle de breder sig over alt og over tager magten, men dette sker kun hvis manden er svag. Så hvis din kvinde er til bose og små anlæg betyder det blot du er en svag mand og så siger jeg PAS på hun ender med at blive en hustyran der bestemmer alt, endda hvornår du kan få sex. Hilsen Jonas Bojer

Jeg mener ellers at BOSE og små anlæg ligger indenfor samme kategori som LINN......

Hehe... ja der er dem der lever i den gode tro at de ikke er under tøflen..
Til top Vis Sjoenne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sjoenne

Alex E Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 Marts 2008 kl. 16:19 | IP-adresse registreret  

Hov .. Hov ... hva fanden er der galt med Linn eller Bose, hver sin lyst og smag  

Keep Up The Iron ..Jonas

Til top Vis Alex E Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Alex E Nielsen Besøg Alex E Nielsen's Websted

Haugaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 01 Marts 2008 kl. 16:20 | IP-adresse registreret  

harley_lady skrev:

Jonas bojer skrev:

Hilsen Jonas Bojer

Jeg mener ellers at BOSE og små anlæg ligger indenfor samme kategori som LINN......

Uhhhh. God sagt Harley Lady

Haugaard 

Til top Vis Haugaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Haugaard Besøg Haugaard's Websted

Alex E Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 Marts 2008 kl. 16:38 | IP-adresse registreret  

Hvad fanden ved en "kvinde" på en "Harley" om hifi - puds krom og vask op

ML_CLS
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Oktober 2007
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 01 Marts 2008 kl. 17:53 | IP-adresse registreret  

jerg er ret ligeglad om det er køns dit og dat, men som oftes er det sådan at de kvinder som er i besiddelse af et "fedt" anlæg, har som oftest scoret det i forbindelse med en skilsmisse og det reelt uden at ha' en interresse i andet end, at (fjendligt) overtage det fordi at det gør rigtig ondt

Dette er noget som jeg har erfaret ved at date sådanne kvindfolk ..., men det er har reelt ikke været det store tab for deres mænd, i det at mit eget stereo altid har ydet bedre end "tyverierne"

KrammeAcoustics
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 01 Marts 2008 kl. 18:44 | IP-adresse registreret  

Jeg boede faktisk for mange år siden med en kvinde, som var helt vild med de kæmpe højttalere, som jeg slæbte til huse, og hun syntes dengang, at de ikke kunne blive store nok, hvilket passede mig fint. Heldigvis stillede hun ikke de samme krav til størrelsen af bukseormen.  Jeg ved nu, at hun her flere år senere, er gået over til små højttalere, hvad det så end må betyde.

Til top Vis KrammeAcoustics's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KrammeAcoustics

Haugaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 01 Marts 2008 kl. 18:48 | IP-adresse registreret  

ML_CLS skrev:
jeg er ret ligeglad om det er køns dit og dat, men som oftes er det sådan at de kvinder som er i besiddelse af et "fedt" anlæg, har som oftest scoret det i forbindelse med en skilsmisse og det reelt uden at ha' en interresse i andet end, at (fjendligt) overtage det fordi at det gør rigtig ondt

Dette er noget som jeg har erfaret ved at date sådanne kvindfolk ..., men det er har reelt ikke været det store tab for deres mænd, i det at mit eget stereo altid har ydet bedre end "tyverierne"

Arh nu må du ikke generalisere. Min eks tog da heldigvis B&O anlægget  og lod mig beholde alt det "grimme"

Haugaard

Til top Vis Haugaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Haugaard Besøg Haugaard's Websted

harley_lady
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 Marts 2008 kl. 20:26 | IP-adresse registreret  

Alex E Nielsen skrev:
Hvad fanden ved en "kvinde" på en "Harley" om hifi - puds krom og vask op

Nu kører jeg ikke lige på en Harley, det kommer i mit næste liv.... Nu må jeg desværre nøjes med en Bandit...... og jo, jeg har prøvet div. anlæg og haft ledninger til at stikke ud hist og pist i flere måneder... og kommet til forskellige konklusioner ; så er der for lidt mellemtone, så går det for dybt, så er det galt med synergien, så er der ikke "magic" nok i musikken, eller også skriger diskanten.... og jo pilene skal løbe den rigtige vej på kablerne, så skal der afkobles, eller tilkobles..... jo jo der er skam blevt afprøvet og testet både i mit hjem og mine ører... så kom ikke og sig at kvinder ikke har forstand på hifi......  Jeg har siddet i div. mandlige omgivelser, hvor anlæg blev testet til langt ud på den lyse morgen..... og jo, jeg har endnu ikke hørt mine mandlige " kolleger" på noget tidspunkt give udtryk for at jeg manglede forstand, eller havde dårlige ører.......

Til top Vis harley_lady's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af harley_lady Besøg harley_lady's Websted

harley_lady
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 Marts 2008 kl. 20:30 | IP-adresse registreret  

Alex E Nielsen skrev:

Hov .. Hov ... hva fanden er der galt med Linn eller Bose, hver sin lyst og smag  

Jeg har skam været den "lykkelige " ejer af Linn, men er heldigvis blevet lidt klogere...

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes