| Forfatter |
|
Jonas bojer Branchemedlem

BIIR
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2657
|
| Sendt: 29 Februar 2008 kl. 00:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kvinder er som dræbersnegle de breder sig over alt og over tager magten, men dette sker kun hvis manden er svag.
Så hvis din kvinde er til bose og små anlæg betyder det blot du er en svag mand og så siger jeg PAS på hun ender med at blive en hustyran der bestemmer alt, endda hvornår du kan få sex.
Hilsen Jonas Bojer
|
| Til top |
|
| |
André Jensen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2153
|
| Sendt: 29 Februar 2008 kl. 00:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jonas for h.. du har jo humor .
MVH
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 29 Februar 2008 kl. 15:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jonas bojer skrev:
Kvinder er som dræbersnegle de breder sig over alt og over tager magten, men dette sker kun hvis manden er svag.
Så hvis din kvinde er til bose og små anlæg betyder det blot du er en svag mand og så siger jeg PAS på hun ender med at blive en hustyran der bestemmer alt, endda hvornår du kan få sex.
Hilsen Jonas Bojer |
|
|
Hmmm.. Hvornår har du sidst revideret dine kønsroller? __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
| Sendt: 29 Februar 2008 kl. 15:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jonas bojer skrev:
Hilsen Jonas Bojer |
|
|
Jonas ... du har sgu set lyset, Halleluja ...cool humor 
|
| Til top |
|
| |
harley_lady Forum Bruger

Bruger siden: 28 Oktober 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 48
|
| Sendt: 01 Marts 2008 kl. 16:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jonas bojer skrev:
Hilsen Jonas Bojer |
|
|
Jeg mener ellers at BOSE og små anlæg ligger indenfor samme kategori som LINN......
Så gad vide hvem der bestemmer derhjemme, Jonas 
__________________ Venlig hilsen Anita
Den moderne musik er vidunderlig; det er umuligt at spille en falsk tone....
|
| Til top |
|
| |
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
| Sendt: 01 Marts 2008 kl. 16:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
harley_lady skrev:
Jonas bojer skrev:
| Kvinder er som dræbersnegle de breder sig over alt og over tager magten, men dette sker kun hvis manden er svag. Så hvis din kvinde er til bose og små anlæg betyder det blot du er en svag mand og så siger jeg PAS på hun ender med at blive en hustyran der bestemmer alt, endda hvornår du kan få sex. Hilsen Jonas Bojer |
|
|
Jeg mener ellers at BOSE og små anlæg ligger indenfor samme kategori som LINN......
|
|
|
Hehe... ja der er dem der lever i den gode tro at de ikke er under tøflen..
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 01 Marts 2008 kl. 16:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hov .. Hov ... hva fanden er der galt med Linn eller Bose, hver sin lyst og smag
Keep Up The Iron ..Jonas 
|
| Til top |
|
| |
Haugaard Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 924
|
| Sendt: 01 Marts 2008 kl. 16:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
harley_lady skrev:
Jonas bojer skrev:
Hilsen Jonas Bojer |
|
|
|
|
|
Uhhhh. God sagt Harley Lady 
Haugaard
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 01 Marts 2008 kl. 16:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad fanden ved en "kvinde" på en "Harley" om hifi - puds krom og vask op
|
| Til top |
|
| |
ML_CLS Forum Bruger

Bruger siden: 11 Oktober 2007 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1187
|
| Sendt: 01 Marts 2008 kl. 17:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
jerg er ret ligeglad om det er køns dit og dat, men som oftes er det sådan at de kvinder som er i besiddelse af et "fedt" anlæg, har som oftest scoret det i forbindelse med en skilsmisse og det reelt uden at ha' en interresse i andet end, at (fjendligt) overtage det fordi at det gør rigtig ondt 
Dette er noget som jeg har erfaret ved at date sådanne kvindfolk ..., men det er har reelt ikke været det store tab for deres mænd, i det at mit eget stereo altid har ydet bedre end "tyverierne"  __________________ Fort Lauderdale, Florida
|
| Til top |
|
| |
KrammeAcoustics Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1443
|
| Sendt: 01 Marts 2008 kl. 18:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg boede faktisk for mange år siden med en kvinde, som var helt vild med de kæmpe højttalere, som jeg slæbte til huse, og hun syntes dengang, at de ikke kunne blive store nok, hvilket passede mig fint. Heldigvis stillede hun ikke de samme krav til størrelsen af bukseormen. Jeg ved nu, at hun her flere år senere, er gået over til små højttalere, hvad det så end må betyde. 
|
| Til top |
|
| |
Haugaard Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 924
|
| Sendt: 01 Marts 2008 kl. 18:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
ML_CLS skrev:
jeg er ret ligeglad om det er køns dit og dat, men som oftes er det sådan at de kvinder som er i besiddelse af et "fedt" anlæg, har som oftest scoret det i forbindelse med en skilsmisse og det reelt uden at ha' en interresse i andet end, at (fjendligt) overtage det fordi at det gør rigtig ondt
Dette er noget som jeg har erfaret ved at date sådanne kvindfolk ..., men det er har reelt ikke været det store tab for deres mænd, i det at mit eget stereo altid har ydet bedre end "tyverierne"  |
|
|
Arh nu må du ikke generalisere. Min eks tog da heldigvis B&O anlægget og lod mig beholde alt det "grimme" 
Haugaard
|
| Til top |
|
| |
harley_lady Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Marts 2008 kl. 20:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alex E Nielsen skrev:
Hvad fanden ved en "kvinde" på en "Harley" om hifi - puds krom og vask op  |
|
|
Nu kører jeg ikke lige på en Harley, det kommer i mit næste liv.... Nu må jeg desværre nøjes med en Bandit...... og jo, jeg har prøvet div. anlæg og haft ledninger til at stikke ud hist og pist i flere måneder... og kommet til forskellige konklusioner ; så er der for lidt mellemtone, så går det for dybt, så er det galt med synergien, så er der ikke "magic" nok i musikken, eller også skriger diskanten.... og jo pilene skal løbe den rigtige vej på kablerne, så skal der afkobles, eller tilkobles..... jo jo der er skam blevt afprøvet og testet både i mit hjem og mine ører... så kom ikke og sig at kvinder ikke har forstand på hifi...... Jeg har siddet i div. mandlige omgivelser, hvor anlæg blev testet til langt ud på den lyse morgen..... og jo, jeg har endnu ikke hørt mine mandlige " kolleger" på noget tidspunkt give udtryk for at jeg manglede forstand, eller havde dårlige ører....... __________________ Venlig hilsen Anita
|
| Til top |
|
| |
harley_lady Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Marts 2008 kl. 20:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alex E Nielsen skrev:
|
Hov .. Hov ... hva fanden er der galt med Linn eller Bose, hver sin lyst og smag
|
|
|
Jeg har skam været den "lykkelige " ejer af Linn, men er heldigvis blevet lidt klogere... __________________ Venlig hilsen Anita
|
| Til top |
|
| |