| Forfatter |
|
søren N Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1475
|
| Sendt: 25 Marts 2009 kl. 23:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Morten: Det er fordi Electro-møget er på besøg hos Broks bedste kammerat.... MIG  Hvor det spiller en masse dejligt techno musik og alt muligt andet musik, det aldrig får lov til at spille hjemme hos Brok. Det fortalte mig sågar igar at det aldrig vil hjem igen, men bare stå i stuen hos mig ved siden af mit Densen grej og skråle i kor.  Er det ok med dig Brok?
__________________ "Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 26 Marts 2009 kl. 03:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja men det ser sq fint ud derinde i det indre Køwenhavn. I det mindste da mere centralt end det knoldesparkersamfund du har forladt, midt ude på Lars Tyndskids marker. 
Og en PD-277 som aldrig har stået flottere.
Ps. har ligget med Fårking migræne, så jeg så først SMS´en ved midnat. Vi snupper en "raincheck" ASAP  __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3135
|
| Sendt: 26 Marts 2009 kl. 15:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Scatcat skrev:
Ps. har ligget med Fårking migræne, så jeg så først SMS´en ved midnat. Vi snupper en "raincheck" ASAP  |
|
|
Så, hvad med i morgen aften? En komsammen for de 4 Hovedløse af 1. grad. Erla og Torben, meld ind! Hvis I kommer forbi, lover jeg at gå til frisør forinden  Brok __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
| Til top |
|
| |
Aecrewboss Forum Bruger

Bruger siden: 11 Oktober 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 180
|
| Sendt: 26 Marts 2009 kl. 15:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
brok skrev:
Scatcat skrev:
|
Ps. har ligget med Fårking migræne, så jeg så først SMS´en ved midnat. Vi snupper en "raincheck" ASAP 
|
|
|
Så, hvad med i morgen aften? En komsammen for de 4 Hovedløse af 1. grad. Erla og Torben, meld ind! Hvis I kommer forbi, lover jeg at gå til frisør forinden
Brok
|
|
|
Hvis tilbuddet stadig gælder kunne jeg da godt finde på at kigge forbi.Jeg kunne evt. tage lidt godt øl med, eller er folk mere til the  ?
mvh
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Marts 2009 kl. 16:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
brok skrev:
Scatcat skrev:
|
Ps. har ligget med Fårking migræne, så jeg så først SMS´en ved midnat. Vi snupper en "raincheck" ASAP 
|
|
|
Så, hvad med i morgen aften? En komsammen for de 4 Hovedløse af 1. grad. Erla og Torben, meld ind! Hvis I kommer forbi, lover jeg at gå til frisør forinden
Brok
|
|
|
No can do! Arbejde, desværre. (den der opfandt begrebet, arbejde, burde hænges fra en lygtepæl i, "i ved nok", med natotråd, til den rådner. 
Btw: Du skrev noget om pokal. I´m working on it. __________________ Mvh Michael
|
| Til top |
|
| |
erla Udelukket fra forum

Bruger siden: 29 Juli 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1081
|
| Sendt: 27 Marts 2009 kl. 23:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ridder erla takker ridder brok for en rundtur på .. skateboardbanen .. 
Skal vi blive i riddersproget, så må man sige du virkelig har fundet en hybel, der til fulde formår at yde dit grej oprejsning - aldrig har det lydt bedre!
Dog vil jeg foreslå, at vi næste gang forsøger os med noget byzantinsk kormusik - den akustik må virkelig kunne tilføre nogle kvaliteter til korsang, der ikke tidligere er hørt i et privat hjem!
Anyway - tak for dejlig kaffe... og, okay, selvom der ikke var chilli i bolognaisen, så gled den da ned... og skulle du en anden gang ha' brug for hjælp til at grisse dugen til, stiller jeg mig naturligvis til rådighed igen.
erla
|
| Til top |
|
| |
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
| Sendt: 28 Marts 2009 kl. 12:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fed stue du har fået basse
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Marts 2009 kl. 16:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Andreas tak for igar, det er et fedt sted i har fundet. Det var rigtigt hyggeligt, god musik dejligt øl og behageligt selskab, den er jeg med på igen  hyg dig.
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
Torben Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 440
|
| Sendt: 28 Marts 2009 kl. 17:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Brok
Tak for igår. Det var jo ganske ridder hyggeligt :) Maden var jo ganske spiselig, og øl var der masser af, og musikken blev jo også bedre og bedre hen af aften 
Vi ses
/Torben
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
| Sendt: 28 Marts 2009 kl. 18:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa brok Mange tak for igår! Personligt er jeg i tvivl om hvad jeg skal pege på som aftenens højdepunkt. Skateboard banen, der havde en evne til at få een til at føle sig hamrende beruset allerede efter en enkelt øl, eller Erlas gelende måde at skænke rødvin på?! Det var super hyggeligt, og efterhånden som man fik drukket nogle bajere, så kom musikken jo også til at lyde helt hæderlig
__________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Marts 2009 kl. 18:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej stoddere! Tak, fordi I ødelagde min aften igår  Det var sq godt gået... og flot, I holdt ud så længe! Gulvet er rigtig nok medvirkende til, at selv een dåse ølpilsner på det nærmeste giver indtryk af at opholde sig på Oslobåden i vindstyrke 12, til gengæld er det super praktisk, hvis nu man taber en kugle eller andet rundt ned bag et skab. Skidtet kommer frem igen, helt af sig selv. Og erla, tak fordi du vist os, hvordan man rødvinsbehandler sin spaghetti! Jeg tror der er basis for en helt ny kulinarisk kunstart. Mht. musikken, lød alt det I havde slæbt med af l**t, som sædvanligt. Til gengæld lød skodgrejet næsten ikke rigtig fælt, da vi ikke havde flere øl... jeg talte 41 tomme dåser i formiddags... og en pose tomme vinflasker. Nåh, men som sagt, tak fordi I bidrog til at ødelægge en eller helt fornuftig fredag aften. Og fordi I hjalp mig med at indvie mini-riddersalen  Hygge, Brok
__________________ Skodgrej og popmusik
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Marts 2009 kl. 07:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
brok skrev:
Hej stoddere!
Tak, fordi I ødelagde min aften igår Det var sq godt gået... og flot, I holdt ud så længe! Gulvet er rigtig nok medvirkende til, at selv een dåse ølpilsner på det nærmeste giver indtryk af at opholde sig på Oslobåden i vindstyrke 12, til gengæld er det super praktisk, hvis nu man taber en kugle eller andet rundt ned bag et skab. Skidtet kommer frem igen, helt af sig selv. Og erla, tak fordi du vist os, hvordan man rødvinsbehandler sin spaghetti! Jeg tror der er basis for en helt ny kulinarisk kunstart.
Mht. musikken, lød alt det I havde slæbt med af l**t, som sædvanligt. Til gengæld lød skodgrejet næsten ikke rigtig fælt, da vi ikke havde flere øl... jeg talte 41 tomme dåser i formiddags... og en pose tomme vinflasker.
Nåh, men som sagt, tak fordi I bidrog til at ødelægge en eller helt fornuftig fredag aften. Og fordi I hjalp mig med at indvie mini-riddersalen
Hygge, Brok
|
|
|
DAMN!!!!!!!!!! Jeg har sagt det før og jeg siger det igen: Begrebet arbejde burde fjernes fra jordens overflade (især på fre og lørdage). __________________ Mvh Michael
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger

|
| Sendt: 02 April 2009 kl. 10:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nemlig, Scatcat!
Menøhh, hvad så med at kigge forbi onsdag den 8. april, alternativt torsdag den 9.? Med lidt held får jeg taget mig sammen til at hente de slatne EC transer hjem fra Søren inden da, så den åndssvage Lectron kan få en pause. Og måske er der også lidt sjove kasser at lytte på? Hovedløse Riddere, kom glade! Og denne gang med et par dages længere responstid
Hygge, Brok __________________ Skodgrej og popmusik
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

|
| Sendt: 02 April 2009 kl. 23:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det vil vi gerne, jeg har været til mine forældres påske frokost om torsdagen, så det kan være at jeg ikke er lige så ædru torsdag aften, som sidste ridder træf  hvilke ville klæde mig.......... Så tak for invitationen
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
Asklepios Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 611
|
| Sendt: 03 April 2009 kl. 00:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Brok, HVornår skal os ukronede med rødt blod i årene have lov til at beskue de hellige haller? Eller sagt på en anden måde BILLEDER...!  Så i en anden tråd at nye højtalere stod på listen over nyt tilkomment grej? Jeg har iøvrigt Reponds hjemme, det er slet ikke dårligt! Dem skal du næsten prøve hvis du overvejer nye spillekasser...
Mange hilsener
Simon
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
| Sendt: 03 April 2009 kl. 00:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger

|
| Sendt: 03 April 2009 kl. 11:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Asklepios skrev:
|
Hej Brok, HVornår skal os ukronede med rødt blod i årene have lov til at beskue de hellige haller? Eller sagt på en anden måde BILLEDER...!  Så i en anden tråd at nye højtalere stod på listen over nyt tilkomment grej? Jeg har iøvrigt Reponds hjemme, det er slet ikke dårligt! Dem skal du næsten prøve hvis du overvejer nye spillekasser...
Mange hilsener
Simon |
|
|
Hej Simon.
Hvis du bladrer en anelse baglæns i tråden her, er der fakkertalt et par ret ringe billeder af Den aktuelle riddersal . Respons højttalerne kender jeg ganske godt, læs evt. anmeldelsen her på siden. Den er skrevet i mine forrige gemakker. Jeg har fået nogle henvendelser på Holfi-æskerne, og en enkelt har været forbi til en lytter... i mellemtiden har jeg dog besluttet mig for, at de blir, i det mindste ind til videre. De er slet ikke så ringe endda, og da slet ikke nu, hvor de har fået langt mere plads at boltre sig på
Hygge, Brok __________________ Skodgrej og popmusik
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger

|
| Sendt: 03 April 2009 kl. 11:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
Jeg nægter simpelthen at møde op til sådan en omgang gyngestativ som jeg var vidne til sidst 
Magen til gennemført uoriginalt møgarrangement skal man lede længe efter!
Såfremt der bliver lavet kødsovs igen, er sagen dog straks en anden 
|
|
|
Jamen, jamen, lille ven og wannabe
Nu er der jo som sådan forsøgt at samle ikke blot 3, men alle 4 af de originale originaler der kalder sig De Hovedløse Riddere, men... Så pyt da, kom glad, og jeg brygger en art most kød sammen endnu en gang. Til gengæld håber jeg at få EC dimserne hjem til lejligheden...
Scatcat, erla og Torben? Er I derude?
Hygge,
Brok __________________ Skodgrej og popmusik
|
| Til top |
|
| |
Asklepios Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 611
|
| Sendt: 03 April 2009 kl. 11:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
brok skrev:
Asklepios skrev:
|
Mange hilsener
Simon |
|
|
Hej Simon.
Hvis du bladrer en anelse baglæns i tråden her, er der fakkertalt et par ret ringe billeder af Den aktuelle riddersal . Respons højttalerne kender jeg ganske godt, læs evt. anmeldelsen her på siden. Den er skrevet i mine forrige gemakker. Jeg har fået nogle henvendelser på Holfi-æskerne, og en enkelt har været forbi til en lytter... i mellemtiden har jeg dog besluttet mig for, at de blir, i det mindste ind til videre. De er slet ikke så ringe endda, og da slet ikke nu, hvor de har fået langt mere plads at boltre sig på
Hygge, Brok |
|
|
Ah ja, det må være det klare lys i genskæret fra de underskønne gemakker der forblændede en vildfaren audiofil...  Nej, pjat, det ser godt ud brok, masser af gammelt l*** så vidt jeg kan se.  Men det lyder garanteret underskønt! __________________ Mange hilsener
Simon
B&O, ProAc, Rega & Sonos
Atlas
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger

|
| Sendt: 03 April 2009 kl. 11:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyder, som vi ynder at omtale det, ganske enkelt vildt skodringe
Jeg glæder mig til at få EC forstærkerne hjem igen. Jeg har endnu til gode at høre Holfierne med transer i det nye domicil.
Hygge,
Brok __________________ Skodgrej og popmusik
|
| Til top |
|
| |