Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 18:02   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Casa Brok (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 33
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 09 April 2009 kl. 12:30 | IP-adresse registreret  

søren N skrev:
Hej Andreas tak for igår, de er feeeé de nye kasser du har til gennemlytning 
Jeg ville bede dig om at finde alle de cdér jeg havde med gjem til dig igår og ligge dem til side, så de ikke bliver rodet sammen med de andre folk har med. Jeg fik nemlig ikke skrevet ned hvilke jeg havde med..
Vi ses senere.

Hej Søren.
De er allerede lagt til side, i en lille bunke hvor der står: Gemmes væk, så Søren IKKE får dem med hjem

Ses i aften.

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted

Sjoenne
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 20 Oktober 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 10 April 2009 kl. 13:47 | IP-adresse registreret  

Tak for igår, det var faktisk p***ehyggeligt imod al forventning.... med den deltagerliste hehe! Når man nu er kommet hjem skal man dog lige vænne sig til at ikke at skulle kompensere for de 45 grader dit gulv tilter hehe

God såws og god musik!
Til top Vis Sjoenne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sjoenne

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 April 2009 kl. 15:06 | IP-adresse registreret  

Tjah, med tanke på, hvem der var her, tog det fakkertalt overraskende kort tid at muge ud.
Alt grejet er båret direkte til genbrug, cd'erne knækket, sprutflaskerne tømt (pånær en enkelt, som jeg simpelthen ikke kan få ned) og opvasken taget.

Og tænk jer et chok jeg fik i formiddags, da jeg opdagede at floe aldrig havde formået at komme ud ad døren! Han lå og boblede på sofaen, iført natskjorte, en flaske rom, og de evigt maskuline boxershorts i modefarven lyserød Jeg synes ellers at kunne huske, vi sagde farvel kl lidt i 6 i morges...
Tak for atter en ufatteligt ringe skodaften, med l**temusik og vildt dårligt selskab
Håber alle kom godt hjem.

Hygge,
Brok

Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted

søren N
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006
Sendt: 10 April 2009 kl. 18:29 | IP-adresse registreret  

Hey Andreas Sorry jeg aldrig nåede at dukke op, vi blev fanget i måløv da vi ikke nåede det sidste tog ... Jeg må tage revance en anden god gang :)

Er du hifi-kræsen?
Til top Vis søren N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af søren N

r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 13 April 2009 kl. 23:10 | IP-adresse registreret  

witzel skrev:
interfacelift skrev:

Pågens?`

MVH INTERFACELIFT

med en pågens i hånden kan man rigtig slappe af og nyde lyden fra anlægget .. Pågens er uundværligt i et hvert hifi setup.

prøv at varme pågens i en ovn - tag dem ud og duft til dem - så kan man rigtig fornemme at de er fyldt med skod-fedt af værste skuffe - de er elendigt industriprodukt som det vil være synd at fodre grise med - de burde erstattes af noget der levede op til de krav vi stille til vort grej - vi sidder jo heller ikke og lytter til Richard Ragnvald eller gør vi?

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 April 2009 kl. 23:17 | IP-adresse registreret  

r-l-b skrev:
witzel skrev:
interfacelift skrev:

Pågens?`

MVH INTERFACELIFT

med en pågens i hånden kan man rigtig slappe af og nyde lyden fra anlægget .. Pågens er uundværligt i et hvert hifi setup.

prøv at varme pågens i en ovn - tag dem ud og duft til dem - så kan man rigtig fornemme at de er fyldt med skod-fedt af værste skuffe - de er elendigt industriprodukt som det vil være synd at fodre grise med - de burde erstattes af noget der levede op til de krav vi stille til vort grej - vi sidder jo heller ikke og lytter til Richard Ragnvald eller gør vi?

Vi varmer ikke gerne bemeldte industriaffald i ovn, for så lugter det akkurat som du antyder
Til gengæld har pågen gifler i Ridderkredse, om ikke på det nærmeste så i praksis, udartet sig til en art besættelse. Et mantra, om du vil. Til gengæld holder vi generelt høj profil hvad både kaffe, vin og øl angår. Og på heldige (meget) dage kan det samme siges om de beskedne måltider, der serveres.
Ved sidste Riddersamling i Casa Brok overvejede jeg seriøst at kaste mig ud i en italiensk blåbærtærte af oprindelig oprindelse. desværre havde jeg glemt at købe æg, så jeg brugte det indkøbte smør til at svitse løg og kød til bolognesen istedet

Hygge,
Brok

søren N
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 April 2009 kl. 23:22 | IP-adresse registreret  

Så skal du smage dem når de er 2 uger over holdbarheds datoen..
Det er som fuglene synger... "Kære lille mormor"

Er du hifi-kræsen?

Sjoenne
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 20 Oktober 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 13 April 2009 kl. 23:24 | IP-adresse registreret  

brok skrev:
...en italiensk blåbærtærte af oprindelig oprindelse...

Når noget er oprindet oprindeligt, så ved man det er kvalitet hehe

Jeg vil prøve at starte en trend, næste gang jeg åbner dørene, og lave highend bagværk til det l**tekaffe jeg kan levere... eller endnu bedre; en øl der egner sig til bagværk..... bare vent
Til top Vis Sjoenne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sjoenne

floe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007
Lokalitet: København
Sendt: 13 April 2009 kl. 23:43 | IP-adresse registreret  

brok skrev:
Tjah, med tanke på, hvem der var her, tog det fakkertalt overraskende kort tid at muge ud.
Alt grejet er båret direkte til genbrug, cd'erne knækket, sprutflaskerne tømt (pånær en enkelt, som jeg simpelthen ikke kan få ned) og opvasken taget.

Og tænk jer et chok jeg fik i formiddags, da jeg opdagede at floe aldrig havde formået at komme ud ad døren! Han lå og boblede på sofaen, iført natskjorte, en flaske rom, og de evigt maskuline boxershorts i modefarven lyserød Jeg synes ellers at kunne huske, vi sagde farvel kl lidt i 6 i morges...
Tak for atter en ufatteligt ringe skodaften, med l**temusik og vildt dårligt selskab
Håber alle kom godt hjem.

Hygge,
Brok

Ja jeg ved heller ikke hvad det er brok kommer i den rom, hvorvidt der har været tale om et drug rape, eller at aftenen simpelthen var så død kedeligt, at undertegnede dejsede om, og først vågnede igen fredag middag

Ser man bort fra klientellet, og musikformidlingen, var aftenen dog absolut tålelig!

Tak for endnu et velafviklet arrangement på broks skateboardbane!

Floes gamle vin på nye flasker
Til top Vis floe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af floe

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 April 2009 kl. 10:06 | IP-adresse registreret  

Drug rape? You wish!!!

Jeg låste, af frygt for samme, behørigt døren til mine sovegemakker, efter du var installeret på sofaen, med vinduerne på vid gab for at imødegå en ellers gevaldigt kvalmende odeur følgende formiddag

Iøvrigt er jeg ganske enig: bortset fra, eller på trods af, deltagere og skodlyden medsamt den uhyre ringe mængde drikkevarer og hundeæde, var det fakkertalt ret kedeligt.

Hygge,
Brok

Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 14 April 2009 kl. 14:38 | IP-adresse registreret  

brok skrev:
Drug rape? You wish!!!

Jeg låste, af frygt for samme, behørigt døren til mine sovegemakker, efter du var installeret på sofaen, med vinduerne på vid gab for at imødegå en ellers gevaldigt kvalmende odeur følgende formiddag

Iøvrigt er jeg ganske enig: bortset fra, eller på trods af, deltagere og skodlyden medsamt den uhyre ringe mængde drikkevarer og hundeæde, var det fakkertalt ret kedeligt.

Hygge,
Brok

Ja, disse kedelige kom sammen. De er godt nok røvsyge. Så hellere kartoffelskrældning på Lars Tyndskids marker.

Og det er jo ingen rigtig fest hvis man ikke får tvunget værten i knæ.................

Jeg kom for øvrigt forbi dagen efter arrangementet (var på job). Jeg så en lille mand sidde i et hjørne af en ejendom, nærmest i et med bygningen, sammenkrøllet og usselt udseende med et lille skilt hvor der stod "Giv en skærv til istandsættelse af min lejlighed og noget nyt/mere garn".

Det skulle vel aldrig have været dig, Brok?????

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 April 2009 kl. 14:43 | IP-adresse registreret  

Nope, det må ha' været floe, efter jeg kylede ham ud. Flere forbipasserende kiggede forskrækket på ham. En enkelt mumlede endda noget i retning af: " Nårh, hvor er det synd... så lille, så ussel og med så grimt et garn sidder han der med fugtige benklæder og tårer på sin kind..."

floe
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 April 2009 kl. 15:43 | IP-adresse registreret  

brok skrev:
Nope, det må ha' været floe, efter jeg kylede ham ud. Flere forbipasserende kiggede forskrækket på ham. En enkelt mumlede endda noget i retning af: " Nårh, hvor er det synd... så lille, så ussel og med så grimt et garn sidder han der med fugtige benklæder og tårer på sin kind..."

Det KUNNE have været mig. Efter en tur henover casa broks gulv, aka. Oslo-båden, går der lige en 4-5 timer inden man er på toppen igen. Jeg har mødt hardcore festivals-kombatanter der ikke formår at ryge sig lige så skæve som de brædder her. Brok skal være glad for at der ikke er hjul under Holfi'erne

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 April 2009 kl. 15:20 | IP-adresse registreret  

Var der hjul under Holfierne, ville det dælme være farligt at sidde i sofaen!

Oslo-båden... ganske fin beskrivelse af vores fine brædder

Hygge,
Brok

floe
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 April 2009 kl. 16:22 | IP-adresse registreret  

brok skrev:

Var der hjul under Holfierne, ville det dælme være farligt at sidde i sofaen!

Oslo-båden... ganske fin beskrivelse af vores fine brædder

Hygge,
Brok

Jeg erindrer i hvert fald at nogle stykker af os vrikkede hofter, i ikke ulig stil med det man ser en sen, sen fredag nat på Oslo-bådens diskotek. Hvorvidt dette så skal tilskrives søsyge, eller slet og ret et panisk forsøg på at skabe lidt god stemning, skal jeg være usagt. Ubetinget hæsligt var det i hvert fald

søren N
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 Juli 2009 kl. 10:44 | IP-adresse registreret  

Hva sker der snart noget her i tråden?

Er du hifi-kræsen?

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 Juli 2009 kl. 10:38 | IP-adresse registreret  

Jep!
Dr. Sjønne aka Hundehviskeren har opereret min EC pre, som jo ligesom havde pådraget sig en art defekt. Det viste sig så at være 2 sikringer, som på mærkværdig vis var futtet af. Med påmonterede krokodillenæbsledningsaggregater var der fint hul igennem, og efter udskiftning af bemeldte sikringer fungerer den aldeles fortræffeligt. For en sikkerheds skyld har jeg nu 10 ekstra, træge 200mA sikringer liggende i skuffen

Hygge,
Brok

golfdane
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2006
Sendt: 13 Juli 2009 kl. 11:05 | IP-adresse registreret  

mn1974 skrev:
brok skrev:

Peter.C skrev:
Det ser sgu godt ud Brok. Er det den store klare plexiglas-front der giver mere luft i lydbilledet ?

Og er der ikke en øvre grænse for, hvor mange komponenter af norsk oprindelse, et HiFi-setup kan klare ?

Tillykke med den nye dims

Jep, det er plexiglasset, der giver luften. Som et forstørrelsesglas til indspilningen

Den øvre grænse er, måske, nået nu... det er ikke til at sige med sikkerhed. Hvis nogen skulle finde på at forære mig en EMC-1, med eller uden upsampling, ville jeg nok ikke tøve ret længe med nødtvungent at acceptere.

Og skulle det vanvittige ske, at nogen (læser du med, kæreste?) fandt på at begave mig med et sæt Nordic Tone Model 1, lover jeg at finde en stue, der kan yde dem retfærdighed

Til gengæld vil jeg i givet fald overveje aldrig mere at spise myseost

Og tak

Hygge

Brok

det er edderm... et lækkert set up der... Er det "bare" gaflet fra nettet eller hur? Synes at det f.eks ligner en minimakrell`

Ja, det er sgu' nemt at få det til at se cool ud, når man ikke behøver blænde store vinduespartier af, og hvis højttalerkabler er det eneste der skal tilsluttes....

Men ja, de er flotte. Måske skulle man skille sine Ascent's ad, og få dem malet hos en prof autolakerer?

Til top Vis golfdane's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af golfdane

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 Juli 2009 kl. 11:13 | IP-adresse registreret  

Velkommen i tråden, Golfdane... omend jeg ikke lige fangede hensigten med dit indlæg

Men flotte er de da, dine Ascent. Hvorfor skal de lakeres? Og i givet fald, husk endelig at fortælle autolakereren, at det IKKE er en vældigt god ide at sprøjte for meget maling på membranen

golfdane
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2006
Sendt: 13 Juli 2009 kl. 11:26 | IP-adresse registreret  

Det er desværre ikke mine Ascent's 

Mine er standard matte. Ja, maling på panelerne ville ikke være godt.
Under alle omstændigheder, forbliver de nok standard. Ville have svært ved at undvære dem mens lakering pågik.

Det superlækre og meget rene setup du havde fundet et billede af, er det vi alle ønsker (specielt os med fruer i huset). Et hjem hvor det ikke flyder med eksotiske kabler, store strømskinner og mere eller mindre skøn akustikregulering...
Men de er nydelige, de Nordic Tone Model 1

Til top Vis golfdane's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af golfdane

<< Forrige Side af 33 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum