| Forfatter |
|
André Jensen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2153
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 17:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
ctacta skrev:
Andre skrev:
Neeper skrev:
ctacta skrev:
Skal jeg uploade annoncen som pdf fil? Du sendte mig selv en kopi af den Kim, det har du måske glemt?  |
|
|
Nå ja, men så prøv at læse den igen, og det er du da forresten velkommen til!
|
|
|
Hvis det er det her du hentyder til, så bliver DU ctacta bedt om at genlæse den.
|
|
|
Jeg kan både læse og forstå, hvis du læser 4. indlæg i denne tråd (samme side) så skriver Kim:
"Så hvor har du den så fra?"
Og Kim fik et behørigt svar. Men jeg skal finde mig i Kim's røverhistorier om det ene og det andet, ak ja, men jeg har heldigvis ikke et firma der snart vælter i graven.
|
|
|
Men det ændre ikke på Neeper skriver til dig, at du er velkommen til at genlæse den .
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 17:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
ctacta skrev:
Andre skrev:
Neeper skrev:
ctacta skrev:
Skal jeg uploade annoncen som pdf fil? Du sendte mig selv en kopi af den Kim, det har du måske glemt?  |
|
|
Nå ja, men så prøv at læse den igen, og det er du da forresten velkommen til!
|
|
|
Hvis det er det her du hentyder til, så bliver DU ctacta bedt om at genlæse den.
|
|
|
Jeg kan både læse og forstå, hvis du læser 4. indlæg i denne tråd (samme side) så skriver Kim:
"Så hvor har du den så fra?"
Og Kim fik et behørigt svar. Men jeg skal finde mig i Kim's røverhistorier om det ene og det andet, ak ja, der er forskel på folk.
|
|
|
Du kan slet ikke se det grænseoverskridende alvorlige i at have offentliggjort en privat mailkorrespondance mellem dig og Kim hva? __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
Bruger siden: 11 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 762
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
ctacta skrev:
|
Kim, du må have fået noget helt galt i halsen, jeg har ikke en db9'er, men som mange andre drømmer jeg om, og får den også en dag. Så jeg ved ikke hvem du hentyder til eller hvad det er for en vandrehistorie du brygger videre på?? Men jeg kan godt arrangere en tur i en sort db9'er indreg. på danske plader, så mit tilbud står ved magt. Der er mange der har oplevet 802'erne i mit htpc hometheater i Struer og da jeg boede i Farum, så igen Kim, jeg aner ganske enkelt ikke hvad du snakker om? Måske du føler du kan bidrage med noget, men jeg må desværre skuffe dig.
Min alu-rørs speaker "døde" da den gik for tæt på beolab 6000 og da Kim Bo Hansen (chefjurist hos B&O) fik navlet hifiklubben i fogedretten så Argo'en blev trukket tilbage i dens daværende design. Tråden gad jeg ikke fortsætte da den som mange andre endte med mudderkastning og løse påstande, det blir man træt af, og får intet ud af. Præcis som da du påstod at min nye DYI speaker er en kopi af din Neeper Perfection One Aldrig har jeg oplevet noget så tosset og vanvittigt. Jeg har desværre svært ved at tage dig seriøst Kim.
Denne tråd er dog håndgribelig, idet der stilles spørgsmålstegn ved dine egne ord og markedsføring, den perfekte højttaler der nu er blevet endnu mere perfekt, og som også i prissætning er steget ganske voldsomt. Jeg var af den opfattelse at prisen var 40K herhjemme, men ok, så siger vi dobbelt op, men så spørg jeg, er pianolak og sølvkabler virkelig så kostbart? Eller er det prestigeeffekten pga den begrænsede serie på 25 stk. der skal lokke folk til butikken?
LE prissætningen står i Steinway magasinet, der står 25.000 Euro for et sæt, det må du jo vide da du selv har indrykket annoncen ikke sandt?
|
|
|
< =text/>setImgWidth();
Bemærk: bag min DB9'er
http://www.hifi-musik.dk/?forum=viewtopic&t=3649&hig hlight=
|
| Til top |
|
| |
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 17:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
- så er det tid til et brake !
Er der nogen som har set noget til min natkikkert ?
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 17:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kære Kim, jeg tror hverken kongruens har en velo eller undertegnede en db9'er lær at skelne mellem tale og skriveform når tråde vælter og som du desværre selv er verdensmester i, her som på hifi-og-musik.
Og, den mail jeg har fra Kim er en officiel mail fra hans firma til mig, vi er hverken kærester, venner eller andet, så jeg er i min fulde ret til at offentliggøre indholdet når Kim pænt spørg hvor jeg så har prissætningen fra.
|
| Til top |
|
| |
André Jensen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2153
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 17:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
ctacta skrev:
|
Kære Kim, jeg tror hverken kongruens har en velo eller undertegnede en db9'er lær at skelne mellem tale og skriveform når tråde vælter og som du desværre selv er verdensmester i, her som på hifi-og-musik.
Og, den mail jeg har fra Kim er en officiel mail fra hans firma til mig, vi er hverken kærester, venner eller andet, så jeg er i min fulde ret til at offentliggøre indholdet når Kim pænt spørg hvor jeg så har prissætningen fra.
|
|
|
Og gudske lov for dig dømmer retten ikke i moralske spørgsmål.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 17:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
-og så siges det at der benyttes gangstermetoder i Kriminalforsorgen ... WOOOW baby ... Hifi er værre end Godfarther og den Danske Kriminalforsorg til sammen !
Hvem ender først op med et afhugget hestehoved i benenden af putkassen ?
ctacta eller neeper ?
Kom med et bud, der et sæt Dantax ZX1200 på spil !
|
| Til top |
|
| |
MathiasLarsen Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 586
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Trist drejning tråden har taget.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 17:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alex E Nielsen skrev:
-og så siges det at der benyttes gangstermetoder i Kriminalforsorgen ... WOOOW baby ... Hifi er værre end Godfarther og den Danske Kriminalforsorg til sammen !
ctacta eller neeper ?
Kom med et bud, der et sæt Dantax ZX1200 på spil ! |
|
|
Hvis der bliver kissemisset mellem neeper og ctacta til næste messe så ved vi hvad klokken er slået!
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 17:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
MathiasLarsen skrev:
Alex E Nielsen skrev:
|
ctacta eller neeper ?
|
|
|
Hvis der bliver kissemisset mellem neeper og ctacta til næste messe så ved vi hvad klokken er slået! 
|
|
|
Jeg er ikke til drengerøve men voksne kvinder De der ZX1200, er de i pianolak?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
MathiasLarsen skrev:
Alex E Nielsen skrev:
|
ctacta eller neeper ?
|
|
|
|
|
|
Yep, så lever de lykkeligt i et registreret parforhold.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alex E Nielsen skrev:
MathiasLarsen skrev:
Alex E Nielsen skrev:
|
ctacta eller neeper ?
|
|
|
|
|
|
Yep, så lever de lykkeligt i et registreret parforhold. |
|
|
Har du aldrig set Godfather? :P
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 17:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
ctacta skrev:
MathiasLarsen skrev:
Alex E Nielsen skrev:
|
ctacta eller neeper ?
|
|
|
|
|
|
Jeg er ikke til drengerøve men voksne kvinder De der ZX1200, er de i pianolak?
|
|
|
Det passer ikke, du bor da i et bøssekollektiv på Lolland, har du i øvrigt se min natkikkert ?
|
| Til top |
|
| |
Chr. R. Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1113
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 17:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Trist at opleve en tråd hvor man i den grad har fokus på alt andet end produktet. At vi tilmed oplever ikke at få svar på vores spørgsmål om produktet, gør at jeg nu trækker mig for den videre "debat" i denne tråd.

__________________ M.v.h.
Christian
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 17:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 17:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
ctacta skrev:
|
|
|
|
Igen godt forsøg på at tale uden om... Men som sagt, en del i branchen kan ikke forstå de aldrig har set den Aston Martin DB9 du går og fortæller du har...
Ved du hvad Christian, jeg tror desværre du er en drømmer, måske virkeligheden en dag indhenter dig... Man kan jo kun håbe...
Mvh Kim
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 17:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, ctacta den satans natkikkert vil jeg gerne have tilbage ! dig først !?
PS. Jeg tro vi tager den i PB 
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 17:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Chr. R. skrev:
|
Trist at opleve en tråd hvor man i den grad har fokus på alt andet end produktet. At vi tilmed oplever ikke at få svar på vores spørgsmål om produktet, gør at jeg nu trækker mig for den videre "debat" i denne tråd.

|
|
|
Jeg gir dig ret, men her er hvad der står i Steinway magazinet om speakeren:
An End to Compromise
THE WORLD’S FINEST LOUDSPEAKERS – SINCE 2007
PERFECTION ONE │
It is one of the wonders of nature that a perfectly formed, lustrous pearl is born out of persistent irritation by the tiniest grain of sand. After many
months or even years, an immaculate natural gem is created by a living organism. The Neeper Acoustics Perfection One loudspeaker system has had a similar genesis.
Arising out of its creator’s pervasive dissatisfaction with the emotional disconnect between existing audio technology and the heart and soul of the music which it attempts
to interpret, the Perfection One is born of one man’s unwavering vision and inventive drive. An immaculate natural gem, indeed. After two decades in the audio fi eld,
Mr. Kim Neeper Rasmussen took a leap of faith, confi dent that his own uncompromising perfectionism would resonate with like-minded individualists who share his love of
music and appreciation of fi ne hand-crafted furniture. Inspired by the faultless “form follows function” engineering of the Aston Martin, Perfection One is designed and
built entirely in Denmark – employing specially developed custom components and select Danish drive units. There is quite literally nothing like it to be found anywhere
in the world. The exquisitely sculpted enclosures are entirely asymmetrical, an ideal acoustical shape with sensuous curves that make a striking, timeless design statement.
During 2008, an exclusive limited edition of the Neeper Acoustics Perfection One will be made available. Only 25 pairs will be built, incorporating premium components such as pure silver
connectors and wiring and setting new standards for stunningly beautiful high gloss piano lacquer fi nish. The system will be delivered direct to the owner anywhere in the world where
Mr. Neeper will personally supervise installation and optimization to ensure total satisfaction. For further information on this unique opportunity, please contact www.neeper-acoustics.com
Copyright © 2008 Neeper Acoustics
|
| Til top |
|
| |
djaan Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 380
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 17:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Chr. R. skrev:
|

|
|
|
hvilket tab
nej ærlig talt "drenge" tag nu lige at spænde hjelmen og stop det der! der er sgu ikke noget så ucharmerende som voksne mænd der skændes over internettet

den har været vist før men vi tager den lige igen
__________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=52967&KW=dj aan
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 17:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Chr. R. skrev:
|

|
|
|
Hej Chr. R.
Tråden drejer sig desværre ikke om noget produkt, men en personhetz fra nogen smålige mennesker der har ondt i Jante Loven...
Mvh Kim
|
| Til top |
|
| |