| Sendt: 22 Februar 2008 kl. 13:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
nicoleif skrev:
Rune|WildChild skrev:
Johan N skrev:
Rune|WildChild skrev:
| Ydermere er du jo nødt til at kende checksummen på din indlæste cd, før du kan være 100% sikker på at den er læst korrekt.. |
|
|
Med accurateRip sammen med f.eks EAC så er det sikkerstilt hvis nogen anden har fåt samme checksumme som du, eller mer korrekt det er _helt usandsynelig at nogen får exakt den samme checksumme som du hvis det ikke er den korrekte checksummen.
|
|
|
Det kan du sagtens bilde mig ind
Jeg vil bare gerne have glæden ved at have ALLE mine cd'er stående og så tage det fine cover ned, kigge bagpå og så lægge skiven i cd-afspilleren, det er HYGGE!! Men også et helt andet emne..
|
|
|
Ja den er god med dig. Der er nogle af os der efterhånden har købt cd'er i over 20 år og et issue som holdbarhed af diskene er vist ikke noget du tænker på. En del af mine >20 år gamle cd'er er begyndt at krakelere og så er overførsel til andet medie vist et MUST! |
|
|
Jeg mente det nu seriøst, men nu har jeg kun en alder af 22 somre, så må indrømme jeg ikke har så gamle cd'er(købte min første i 95), men mon ikke cd-medierne fysisk er blevet bedre siden dengang? __________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|