| Forfatter |
|
Kinnaps Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 264
|
| Sendt: 23 Februar 2008 kl. 11:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Exxtreme skrev:
Kinnaps skrev:
Jonas bojer skrev:
Hi-Sonny-Fi skrev:
|
Er jeg den der syntes at deres design har floppet voldsomt de sidste par år.
Først de der grimme ufo højttalere også deres fladskærm med en mærkelig kasse i bunden.
B&O er ikke min stil men de har lavet mange flotte ting år tilbage men det er over.
|
|
|
Helt enig. Problemet med fladskærme er at alle kan lave dem "flade" og i fint design. B&O prøver så at distancere sig ved at lave den grimme kasse under kikset efter min mening en Pionner med sort kant er simpel og enkel flot og harmonisk for øjet.
Hvad skal B&O så gøre? De skal lave kvalitet på alle punkter.
1) De skal for det første have et topklasse billede dermed fravælges LCD helt automatisk, så har de plasma tilbage. Læste lige en artikkel at 1080P LCD kun køre 600P når billedet bevæger sig nu forstårjeg bedre at LCD kun er flot med stilbilleder.
2) Design er det andet punkt, de skal med deres design ikke blot overraske os brugeer for øjet men også med hvad der er teknisk muligt. F.eks kunne det være en centerhøjtaler der kommer ud under skærmen som ud fra ingen ting når skærmen tændes. Højtaleren skal være 5mm flad og lyde som en stor sub. Designerne SKAL tvinge deres nu dovne ingeniøere til grænsen og gerne over den som dengang at de blev tvunget til at lave en LP afspiller der kun måtte være få cm høj. HVorfor har de ikke lavet helt kabelfrie højtalere der køre på brændselsceller folk vil elske en helt kabelfri aktiv højtaler med det nye HDMI trådløse signal overførsel. JA hvorfor har B&O som jo går så meget op i design ikke for længe siden lavet trådløs signaloverførsel.
3) Brugervenlighed. De skal være så brugervenlig at musikken automatisk spiller konens ynglingsmusik når hun træder ind i rummet. Fjernsynet skal i PIP vise når der kommer programmer familien ynder at se og automatisk optage familiens ynglingsprogrammer. Når farmand falder i søvn foran kassen skal den automatisk slukke og tænde hurtigt igen uden han opdager det.
KOM nu B&O overrask OS i kan sku ikke nøjes med at lave en kasse i bunden af en fladskærm det er sku for lamt.
Ærgeligt jeg er booket de næste par år ellers kunne i have hyret mig ;O)
Hilsen Jonas Bojer |
|
|
Tror nu ikke man skal satse for meget på plasma princippet. Flere og flere firmaer ser ud til at droppe det.
|
|
|
Hvilke firmaer? Links? |
|
|
Prøv selv at søge på nettet. Der står en del om det. http://comon.dk/index.php/news/show/id=20577 http://www.electronic-supply.dk/article/view.html?id=11429 http://www.pcworld.dk/art/7813?a=category&i=211 http://newz.dk/sony-dropper-ud-af-plasma-tv-markedet http://reviews.cnet.com/4520-6449_7-6370287-8.html
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 23 Februar 2008 kl. 11:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Joch skrev:
|
Hvordan kan man synes at deres beovision 7 er grimt?

Efter min mening er det et af de flotteste tv'er der er på market. Og du kan sige meget, men de har fandeme et godt billede på det!
Arbejder selv på B&O og ser dagligt på disse skærme, og de kan altså et eller andet, enig det er p***e dyrt. og pioner laver et lille smule bedre billede, men de har ikke det samme design. og Enig beovision 8 (den med altanen) er er virkelig en om'er!
|
|
|
Ja det er ret uforståligt, og jeg er meget glad for mit.

Og så vil jeg som sædvanligt overlade en B&O tråd et den evindelige diskussion om LDC kontra plasma, og Pionner med de kosmetiske produktions fejl som Pionner ikke vil kendes ved.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 23 Februar 2008 kl. 12:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Joch skrev:
|
Hvem siger at Beovision 7 er grimt??? Personligt synes jeg det er et rigtig flot tv...

Efter min mening er det et af de flotteste tv'er der er på market. Og du kan sige meget, men de har fandeme et godt billede på det!
Sammenlignet med markedets øvrige LCD skærme så er et Beovision 7 bestemt med helt fremme, både designmæssigt og billedmæssigt, men det burde være KLART bedre end de andre til den pris, og det er det ikke...
Arbejder selv på B&O og ser dagligt på disse skærme, og de kan altså et eller andet, enig det er p***e dyrt. og pioner laver et lille smule bedre billede, men de har ikke det samme design.
Designet er på højde med et Pioneer, det vil jeg give dig ret i, selvom jeg selv har Pioneer. Men design kan altid diskuteres, og der findes jo altid mennesker der synes at både Pioneer og Beovision 7 er grimme...
Men et Pioneer er altså ikke kun "en smule" bedre end et Beovision 7 på billedfronten.
og Enig beovision 8 (den med altanen) er er virkelig en om'er!
Ja... det er virkelig, VIRKELIG et grimt tv! |
|
|
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Februar 2008 kl. 12:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kinnaps skrev:
Exxtreme skrev:
Kinnaps skrev:
Jonas bojer skrev:
Hi-Sonny-Fi skrev:
|
Først de der grimme ufo højttalere også deres fladskærm med en mærkelig kasse i bunden.
B&O er ikke min stil men de har lavet mange flotte ting år tilbage men det er over.
|
|
|
Helt enig. Problemet med fladskærme er at alle kan lave dem "flade" og i fint design. B&O prøver så at distancere sig ved at lave den grimme kasse under kikset efter min mening en Pionner med sort kant er simpel og enkel flot og harmonisk for øjet.
1) De skal for det første have et topklasse billede dermed fravælges LCD helt automatisk, så har de plasma tilbage. Læste lige en artikkel at 1080P LCD kun køre 600P når billedet bevæger sig nu forstårjeg bedre at LCD kun er flot med stilbilleder.
2) Design er det andet punkt, de skal med deres design ikke blot overraske os brugeer for øjet men også med hvad der er teknisk muligt. F.eks kunne det være en centerhøjtaler der kommer ud under skærmen som ud fra ingen ting når skærmen tændes. Højtaleren skal være 5mm flad og lyde som en stor sub. Designerne SKAL tvinge deres nu dovne ingeniøere til grænsen og gerne over den som dengang at de blev tvunget til at lave en LP afspiller der kun måtte være få cm høj. HVorfor har de ikke lavet helt kabelfrie højtalere der køre på brændselsceller folk vil elske en helt kabelfri aktiv højtaler med det nye HDMI trådløse signal overførsel. JA hvorfor har B&O som jo går så meget op i design ikke for længe siden lavet trådløs signaloverførsel.
3) Brugervenlighed. De skal være så brugervenlig at musikken automatisk spiller konens ynglingsmusik når hun træder ind i rummet. Fjernsynet skal i PIP vise når der kommer programmer familien ynder at se og automatisk optage familiens ynglingsprogrammer. Når farmand falder i søvn foran kassen skal den automatisk slukke og tænde hurtigt igen uden han opdager det.
KOM nu B&O overrask OS i kan sku ikke nøjes med at lave en kasse i bunden af en fladskærm det er sku for lamt.
Hilsen Jonas Bojer |
|
|
Tror nu ikke man skal satse for meget på plasma princippet. Flere og flere firmaer ser ud til at droppe det.
|
|
|
Hvilke firmaer? Links?
|
|
|
Prøv selv at søge på nettet. Der står en del om det.
http://comon.dk/index.php/news/show/id=20577 http://www.electronic-supply.dk/article/view.html?id=11429 http://www.pcworld.dk/art/7813?a=category&i=211 http://newz.dk/sony-dropper-ud-af-plasma-tv-markedet http://reviews.cnet.com/4520-6449_7-6370287-8.html
|
|
|
LOL... Prøv lige at se datoerne i de links du har sendt... 
Desuden er der ingen af Producenterne i de links der har været store på Plasma markedet... Så det er vel forståeligt at de trak sig ud dengang...
|
| Til top |
|
| |
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
Bruger siden: 04 Marts 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3050
|
| Sendt: 23 Februar 2008 kl. 12:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Exxtreme skrev:
| Har nu læst artiklen, og den åbnede da mine øjne lidt... Men mener nu bare stadig ikke at det kan ændre "opløsningen" som sådan... Det kan helt klart bringe detaljegraden ned, og i nogle tilfælde langt ned... |
|
|
Så se sådan på det i stedet for, at det ikke er opløsningen der måles, men detaljegraden.
Anyway, som sagt, så er det mere fordi det teknisk set er forkert at bruge betegnelsen "opløsning" om antallet af pixels. Du kan sagtens have elendig opløsning på en 1080P monitor. __________________ Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
|
| Til top |
|
| |
Kinnaps Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Februar 2008 kl. 12:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Exxtreme skrev:
Kinnaps skrev:
Exxtreme skrev:
Kinnaps skrev:
Jonas bojer skrev:
Hi-Sonny-Fi skrev:
|
|
|
|
Hilsen Jonas Bojer |
|
|
|
|
|
Hvilke firmaer? Links?
|
|
|
http://comon.dk/index.php/news/show/id=20577 http://www.electronic-supply.dk/article/view.html?id=11429 http://www.pcworld.dk/art/7813?a=category&i=211 http://newz.dk/sony-dropper-ud-af-plasma-tv-markedet http://reviews.cnet.com/4520-6449_7-6370287-8.html
|
|
|
Desuden er der ingen af Producenterne i de links der har været store på Plasma markedet... Så det er vel forståeligt at de trak sig ud dengang... |
|
|
Betyder det så, at du kan fremvise nogle links af nyere data, der viser det modsatte?. Plasma har altid været dyrt at fremstille. Indtjening er noget, firmaer tager alvorligt. Her er et andet link http://news.speeple.com/digitaltrends.com/2007/12/28/fujitsu -quits-plasma-panel-business.htm
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 23 Februar 2008 kl. 12:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg syntes da at det er synd vist B&O bliver solgt til udlandet. 
Bare fordi at de ikke laver rørforstærkere og andet "hifi" grej som tiltaler jer, er det jo ikke ensbetydende med at det de laver er dicederet dårligt. Det er et firma som laver nogle stilmæssige produkter med god bygge kvalitet og extrem god service og så er det jo 100% DANSK 
__________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Kinnaps Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Februar 2008 kl. 13:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Jeg syntes da at det er synd vist B&O bliver solgt til udlandet. 
Bare fordi at de ikke laver rørforstærkere og andet "hifi" grej som tiltaler jer, er det jo ikke ensbetydende med at det de laver er dicederet dårligt. Det er et firma som laver nogle stilmæssige produkter med god bygge kvalitet og extrem god service og så er det jo 100% DANSK 
|
|
|
Philips har før ejet en større bid af B&O. At det skulle ske igen med et andet firma som ejer, behøver måske ikke være et problem.
|
| Til top |
|
| |
tossi Branchemedlem

Produktions tekniker, Lyngdorf Audio A/S
Bruger siden: 03 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 501
|
| Sendt: 23 Februar 2008 kl. 13:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
det vil da bestemt være trist hvis B&O bliver solgt til udlandet, men det går nok desværrer den vej med dem. De begynder jo at lukke mere og mere ned i struer, feks er store dele af aukustik afdelingen flyttet til udlandet, af den simple grund at sparer penge. Det er da en trist udvikling da B&O er rent faktisk har noget viden noget som man skal lede laaangt efter ved mange "high-end" producenter
Så 100% dansk tjaaa det er vel som man tager det
|
| Til top |
|
| |
Kinnaps Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Februar 2008 kl. 13:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
tossi skrev:
det vil da bestemt være trist hvis B&O bliver solgt til udlandet, men det går nok desværrer den vej med dem. De begynder jo at lukke mere og mere ned i struer, feks er store dele af aukustik afdelingen flyttet til udlandet, af den simple grund at sparer penge. Det er da en trist udvikling da B&O er rent faktisk har noget viden noget som man skal lede laaangt efter ved mange "high-end" producenter
Så 100% dansk tjaaa det er vel som man tager det |
|
|
Det er jo en skæbne, der overgår mange virksomheder i denne tid. B&O har bl.a. flyttet en del af produktionen til Tjekkiet, hvilket jeg synes er udmærket. Der er ingen grund til, at Kina løbet med alt arbejdet. B&O er jo også en forholdsmæssig stor virksomhed og kan derfor ikke leve af, at sælge et par hifihøjttalere i ny og næ.
|
| Til top |
|
| |
tossi Branchemedlem

Produktions tekniker, Lyngdorf Audio A/S
Bruger siden: 03 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 501
|
| Sendt: 23 Februar 2008 kl. 13:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er skam helt fint at de flytter produktionen til udlandet, vi må jo bare indse at det er for dyrt at producere i DK. Men syntes at det er en gal retning at flyttet udvikling og viden væk fra Danmark. Det er jo netop det at have videnen og være nyskabende som B&O vil kunne overleve på og den er jeg ikke så sikker på at de bliver ved med at have hvis man flytter den viden til udlandet. Men det er jo self i et forsøg på at vende skuden....
|
| Til top |
|
| |
Joch Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 582
|
| Sendt: 23 Februar 2008 kl. 14:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Exxtreme skrev:
Joch skrev:
|
Hvem siger at Beovision 7 er grimt??? Personligt synes jeg det er et rigtig flot tv...

Sammenlignet med markedets øvrige LCD skærme så er et Beovision 7 bestemt med helt fremme, både designmæssigt og billedmæssigt, men det burde være KLART bedre end de andre til den pris, og det er det ikke...
Arbejder selv på B&O og ser dagligt på disse skærme, og de kan altså et eller andet, enig det er p***e dyrt. og pioner laver et lille smule bedre billede, men de har ikke det samme design.
Designet er på højde med et Pioneer, det vil jeg give dig ret i, selvom jeg selv har Pioneer. Men design kan altid diskuteres, og der findes jo altid mennesker der synes at både Pioneer og Beovision 7 er grimme...
Men et Pioneer er altså ikke kun "en smule" bedre end et Beovision 7 på billedfronten.
|
|
|
|
|
Jeg er ikke enig at det skal være klart bedre end andre fjernsyne. DE skal være en af de bedste, men som regel så er det mere market der sælger ved B&O. Der er jo et symbol, alla den store bil, eller det store nyrenoveret hus/lejlighed. __________________ Mvh Lars Jochumsen
Civilingeniør i Teknisk IT Multimedie med speciale i Adaptiv støjdæmpning
PhD studerende i radar tracking og klassifikation
|
| Til top |
|
| |
Joch Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Februar 2008 kl. 14:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
tossi skrev:
| Det er skam helt fint at de flytter produktionen til udlandet, vi må jo bare indse at det er for dyrt at producere i DK. Men syntes at det er en gal retning at flyttet udvikling og viden væk fra Danmark. Det er jo netop det at have videnen og være nyskabende som B&O vil kunne overleve på og den er jeg ikke så sikker på at de bliver ved med at have hvis man flytter den viden til udlandet. Men det er jo self i et forsøg på at vende skuden.... |
|
|
Der vil stadigvæk være udvikling i Danmark, mener 80% af udviklingen ligger i struer(hardware & software) og århus(software). problemet er at udviklingen går så hurtigt at der ikke er nogle enkel stående firma'er om de hedder pioneer, samsung eller noget andet der kan følge med. så bliver man nødt til at skaffe sig hjælp andre steder fra __________________ Mvh Lars Jochumsen
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 23 Februar 2008 kl. 14:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
"Men et Pioneer er altså ikke kun "en smule" bedre end et Beovision 7 på billedfronten."
Og så tænk lige på hvor lidt et Pioneer TV koster i forhold til Beovisione 7, og når ja Pioneer kan ISF-kalibrering dette kan Beovision 7 ikke.
Men desværre har B&O ikke kunne holde focus, og kaste sig over bilaudio, Mp3 afspiller, Mobltelfon m.m. noget det virklig koste mange penge for
B&O og givet dem stor problerm.
Og det er rigtig at B&O design, ikke er hvad det var en gang, faktis synes jeg at det ikke er pænt mere og alt, alt for dyrt set i forhold til hvad
man få for pengen.
Nej B&O burte udvikle noget beder indhold som kan levet om til prisen, og udviklen et trådløs udgave af link sytemet, en smarbejde med Apple
kunne også værre på sin plads.
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Februar 2008 kl. 18:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
AV Precision skrev:
Exxtreme skrev:
| Har nu læst artiklen, og den åbnede da mine øjne lidt... Men mener nu bare stadig ikke at det kan ændre "opløsningen" som sådan... Det kan helt klart bringe detaljegraden ned, og i nogle tilfælde langt ned... |
|
|
Så se sådan på det i stedet for, at det ikke er opløsningen der måles, men detaljegraden.
Anyway, som sagt, så er det mere fordi det teknisk set er forkert at bruge betegnelsen "opløsning" om antallet af pixels. Du kan sagtens have elendig opløsning på en 1080P monitor.
|
|
|
Er helt med på at der mistes masser af detaljer... Men så er vi enige, måske bortset fra at stort set alle kalder eks. 1920*1080 for skærmopløsningen på et HD Ready 1080P tv... Gør det altid selv, og har gjort det alle de år jeg har interesseret mig for computere og hifi...
Hvorfor er det teknisk forkert at kalde det for opløsning? Du vil altså mene at opløsning og detaljegraden er det samme?
Det har jeg bare ikke hørt andre bruge...
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 23 Februar 2008 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
HD Ready uden 1080p, dække det ikke kun HDTV opløsninge på 720p og 1080i, og som alle ved så skulle 1080p værre beder en 1080i.
Og 1080p HD Ready (også kendt som Full-HD) skulle også kunne håndter 24fps, noget som HD Ready hvis ikke kan, eller er jeg forkert på den ?
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Februar 2008 kl. 18:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kinnaps skrev:
Exxtreme skrev:
Kinnaps skrev:
Exxtreme skrev:
Kinnaps skrev:
Jonas bojer skrev:
Hi-Sonny-Fi skrev:
|
|
|
|
Hilsen Jonas Bojer |
|
|
|
|
|
Hvilke firmaer? Links?
|
|
|
|
|
|
Desuden er der ingen af Producenterne i de links der har været store på Plasma markedet... Så det er vel forståeligt at de trak sig ud dengang...
|
|
|
Betyder det så, at du kan fremvise nogle links af nyere data, der viser det modsatte?. Plasma har altid været dyrt at fremstille. Indtjening er noget, firmaer tager alvorligt. Her er et andet link
http://news.speeple.com/digitaltrends.com/2007/12/28/fujitsu -quits-plasma-panel-business.htm
|
|
|
Du vil altså have mig til at fremskaffe links til artikler hvor de store spillere på Plasmamarkedet skriver at de IKKE stopper med at producere plasma og går over til LCD, OLED eller whatever... Nu må jeg satme tage mig sammen for ikke at dø af grin ... Det kan sgu godt blive lidt svært at støve op...
Desuden er det ikke mig der kommer med påstande, så jeg har egentlig ikke behov for at skulle fremvise noget som helst... Jeg nægtede ikke engang din påstand, men spurgte bare om producentnavne og links, og så kommer du med artikler der er flere år gamle, som omhandler meget små spillere på plasma fronten...
At plasma er dyrere at producere end LCD beviser ikke noget som helst... Det ved alle vel...
Desuden virker dit link ikke...
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Februar 2008 kl. 18:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Joch skrev:
Exxtreme skrev:
Joch skrev:
|

|
|
|
|
|
Jeg er ikke enig at det skal være klart bedre end andre fjernsyne. DE skal være en af de bedste
Hmmm... Der er jeg altså ikke enig, slet ikke når de reklamerer med markedets mest avancerede billedmotor osv... De skal altså være bedre end dem der koster en femtedel af hvad B&O forlanger... Det er min ærlige mening...
men som regel så er det mere market der sælger ved B&O. Der er jo et symbol, alla den store bil, eller det store nyrenoveret hus/lejlighed.
Her er jeg til gengæld helt enig... Når man køber B&O anlæg, så køber man stil, livsstil om man vil... Det er et prestige mærke, helt sikkert... Men det kan bare ikke bære den store merpris der er...
Deres tv har nok markedets bedste finish og samlekvalitet, men igen, man betaler også mangefoldigt for det...
Problemet er bare, at de fleste folk der køber B&O produkter tror at de automatisk får det ypperste på markedet når det kommer til lyd/billedkvalitet, hvilket ikke er tilfældet... Men man får så meget andet...
Det er vel ikke anderledes end at købe et par Armani jeans til 2500,- når man kan købe et par whatever til en tiendedel af prisen... Bukserne er lige varme, men Armanierne er lavet af bedre materiale, er fede i designet og bedst af alt er det et par ARMANI, og det betaler man for... |
|
|
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Februar 2008 kl. 18:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
| HD Ready uden 1080p, dække det ikke kun HDTV opløsninge på 720p og 1080i, og som alle ved så skulle 1080p værre beder en 1080i.
HD ready mærkede tv skal kunne vise mindst 720 vandrette linier progressivt, og skal også kunne modtage 720P og 1080i...
Og 1080p HD Ready (også kendt som Full-HD) skulle også kunne håndter 24fps, noget som HD Ready hvis ikke kan, eller er jeg forkert på den ?
HD Ready 1080P mærkede tv skal kunne modtage og vise 24fps signaler...
Nogle HD Ready skærme kan godt håndtere 24fps signaler... Mit eget Pioneer PDP-507XD kan eksempelvis godt... |
|
|
|
| Til top |
|
| |
Joch Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Februar 2008 kl. 19:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Exxtreme skrev:
|
Jeg er ikke enig at det skal være klart bedre end andre fjernsyne. DE skal være en af de bedste
Hmmm... Der er jeg altså ikke enig, slet ikke når de reklamerer med markedets mest avancerede billedmotor osv... De skal altså være bedre end dem der koster en femtedel af hvad B&O forlanger... Det er min ærlige mening...
men som regel så er det mere market der sælger ved B&O. Der er jo et symbol, alla den store bil, eller det store nyrenoveret hus/lejlighed.
Her er jeg til gengæld helt enig... Når man køber B&O anlæg, så køber man stil, livsstil om man vil... Det er et prestige mærke, helt sikkert... Men det kan bare ikke bære den store merpris der er...
Deres tv har nok markedets bedste finish og samlekvalitet, men igen, man betaler også mangefoldigt for det...
Problemet er bare, at de fleste folk der køber B&O produkter tror at de automatisk får det ypperste på markedet når det kommer til lyd/billedkvalitet, hvilket ikke er tilfældet... Men man får så meget andet...
Det er vel ikke anderledes end at købe et par Armani jeans til 2500,- når man kan købe et par whatever til en tiendedel af prisen... Bukserne er lige varme, men Armanierne er lavet af bedre materiale, er fede i designet og bedst af alt er det et par ARMANI, og det betaler man for...
|
|
|
Hehe nu rammer du mit øhm punkt, for sidder faktisk og udvikler på denne billedemotor, så vi bliver nok ikke enige i det. men du har rart den er ved at have nogle år på bagen. men det er jo også derfor man udvikler __________________ Mvh Lars Jochumsen
|
| Til top |
|
| |