Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2025 | 06:41   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DIY/Selvbyg
 HIFI4ALL Forum : DIY/Selvbyg
Emne Emne: Højttalermåling for den fattige amatør (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 5
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mastervol
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 11 Marts 2009 kl. 14:37 | IP-adresse registreret  

Den her tråd skal IKKE bruges til diskussion, det burde ikke være svært at forstå. Og den skal heller ikke bruges på hadefulde indlæg, derfor er der slettet et par indlæg. Tag lige og tæl til ti før I poster Jeres indlæg, det er den her slags der får folk smidt ud fra forum.

Holm Acoustic reklamerede for sine produkter OG reklamerede for et reklamearrangement. Om det er et godt initiativ eller ej er LIGE MEGET. Det bruger man heller ikke ude i samfundet. Hvis jeg tæver en pædofil med et bat, kan jeg sq heller ikke forsvare mig med at det var et godt initiativ. Jeg kommer i fængsel, for der er konsekvenser ved at bryde regler. Også i dette mini-samfund.

Til top Vis Mastervol's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mastervol

Chr. R.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Oktober 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 11 Marts 2009 kl. 14:41 | IP-adresse registreret  

Mastervol skrev:
...Tråden må gerne gå videre, men er ikke åben for diskussion ift. denne beslutning...

Men hvor skal man så poste indlæg, da det åbenlys også her er brugere der giver udtryk for manglende forståelse for regelsættet  

Denne tråd er jo låst

janils
Branchemedlem
Branchemedlem
Pladespilleren.dk

Bruger siden: 02 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 11 Marts 2009 kl. 14:42 | IP-adresse registreret  

OK Mastervol ... nede på jorden igen, selv om jeg ikke bryder mig om at få mit indlæg slettet. Men hvordan skal vi så få vort arrangement på sporet igen, når vi ikke må korrespondere med Holm? Venligst kom med et konkret forslag, som ligger inden for de rammer der er tilladt.

Mastervol
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 Marts 2009 kl. 14:45 | IP-adresse registreret  

Hvorfor skal alle beslutninger vendes og drejes? Holm Acoustic reklamerer i en tråd, det må man ikke, så hvad er nu uklart? Man kan naturligvis åbne en ny  tråd, det er man altid velkommen til. Og vi kigger på dem og overvejer det. Men her er altså ingen tvivl.

Dennis Frie
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Maj 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 11 Marts 2009 kl. 14:46 | IP-adresse registreret  

Mastervol skrev:

Den her tråd skal IKKE bruges til diskussion, det burde ikke være svært at forstå. Og den skal heller ikke bruges på hadefulde indlæg, derfor er der slettet et par indlæg. Tag lige og tæl til ti før I poster Jeres indlæg, det er den her slags der får folk smidt ud fra forum.

Holm Acoustic reklamerede for sine produkter OG reklamerede for et reklamearrangement. Om det er et godt initiativ eller ej er LIGE MEGET. Det bruger man heller ikke ude i samfundet. Hvis jeg tæver en pædofil med et bat, kan jeg sq heller ikke forsvare mig med at det var et godt initiativ. Jeg kommer i fængsel, for der er konsekvenser ved at bryde regler. Også i dette mini-samfund.

Det ser ikke ud til at din beslutning er helt accepteret blandt brugerne her på forum - men hvis det er den beslutning hifi4all har taget - jamen så er der desværre ikke en brik vi kan gøre ved det.

Som Jan Nielsen skrev synes jeg dog det kunne være rigtig interessant at få nogle forslag til hvordan et sådan arrangement så kan fuldføres. Det virker til at Holm Acoustic er en af de få der har den fornødne viden - og da han tilbyder at lave det hele non-profit og som en stille og rolig hyggeaften er jeg stadigvæk noget overrasket over dette udfald.

Vil alternativet være at en af os brugere skal stå for det hele og betale et branchemedlem for den tid han skal bruge på design, evt. foredrag om lydmåling osv?

Til top Vis Dennis Frie's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dennis Frie Besøg Dennis Frie's Websted

Mastervol
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 Marts 2009 kl. 14:48 | IP-adresse registreret  

Hvis et sådan arrangement skal opslået, så skal det være under "Arrangementer". Og det skal i hvert fald ikke være hos forhandleren og i officielt øjemed.

Mastervol
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 Marts 2009 kl. 14:49 | IP-adresse registreret  

janils skrev:
OK Mastervol ... nede på jorden igen, selv om jeg ikke bryder mig om at få mit indlæg slettet. Men hvordan skal vi så få vort arrangement på sporet igen, når vi ikke må korrespondere med Holm? Venligst kom med et konkret forslag, som ligger inden for de rammer der er tilladt.

Som jeg skrev før, så kunne det opslåes under "Arrangementer" hvor branchemedlemmer gerne må opslå sådan noget her.

David
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2003
Sendt: 11 Marts 2009 kl. 15:00 | IP-adresse registreret  

Mastervol skrev:

janils skrev:

Som jeg skrev før, så kunne det opslåes under "Arrangementer" hvor branchemedlemmer gerne må opslå sådan noget her.

Tak, kunne man ikke have flyttet tråden til at begynde med?
Til top Vis David's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af David Besøg David's Websted

Mastervol
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 Marts 2009 kl. 15:03 | IP-adresse registreret  

"Arrangementer" er ikke et emne under forum, men et opslag på forsiden.

http://www.hifi4all.dk/arrangementer/

HOLM Acoustics
Branchemedlem
Branchemedlem
Soundboks

Bruger siden: 18 November 2008
Lokalitet: København
Sendt: 11 Marts 2009 kl. 15:13 | IP-adresse registreret  

Jeg har PM'et Mastervol, for at se om vi ikke kan lande denne situation på en fornuftig måde?..
Til top Vis HOLM Acoustics's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HOLM Acoustics

Dennis Frie
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Maj 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 11 Marts 2009 kl. 15:18 | IP-adresse registreret  

HOLM Acoustics skrev:
Jeg har PM'et Mastervol, for at se om vi ikke kan lande denne situation på en fornuftig måde?..

Jeg er glad for at se du stadigvæk er herinde HOLM

Jeg har lige sendt en mail afsted for at høre hvad vi gør med arrangementet, når nu det ikke uden videre bliver accepteret af hifi4all's ledelse. Hvis du kunne finde ud af noget med Mastervol ville det dog være helt perfekt, og i så fald ser du bare væk fra min mail.
Til top Vis Dennis Frie's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dennis Frie Besøg Dennis Frie's Websted

daniels
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 11 Marts 2009 kl. 16:00 | IP-adresse registreret  

Æv, så besværligt det hele er blevet

Jeg har sendt mail og info, så jeg er helt med på ideen stadig. Ellers kunne vi jo klare resten per mail, selvom det unægteligt er blevet MEGET besværligt.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 5
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes