Forfatter |
|
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
Sendt: 12 Maj 2008 kl. 22:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg kom lige til at tænke på hvad fanden du egentlig sidder i ?
|
Til top |
|
|
Drea Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2007 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 166
|
Sendt: 12 Maj 2008 kl. 23:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad mener du med "hele sættet"? Hvad får man i det sæt?
|
Til top |
|
|

Lukket, eget ønske!
|
Sendt: 15 Februar 2009 kl. 16:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der sket noget nyt i dit nydelige setup.
|
Til top |
|
|
mich1352 Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 544
|
Sendt: 15 Februar 2009 kl. 16:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er sket en hel del, måske jeg skulle tage nogle billeder en dag.
Jeg har vendt biografen 180 grader, malet sort og rødt, fået sengen ud og ind med en sofa, købt nye fronthøjtalere (DLS M60) & DAC.
I løbet af marts kommer der en SVS subwoofer samt en Squeezebox.
|
Til top |
|
|

Lukket, eget ønske!
|
Sendt: 15 Februar 2009 kl. 16:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
mich1352 skrev:
Det er sket en hel del, måske jeg skulle tage nogle billeder en dag.
Jeg har vendt biografen 180 grader, malet sort og rødt, fået sengen ud og ind med en sofa, købt nye fronthøjtalere (DLS M60) & DAC.
I løbet af marts kommer der en SVS subwoofer samt en Squeezebox. |
|
|
Hold da op, godt jeg spurgte. Er R55 så solgt? eller er de baghøjttaler nu? Eller har du fået 7.1 nu?
|
Til top |
|
|
mich1352 Forum Bruger

|
Sendt: 15 Februar 2009 kl. 18:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg indleverede R55'erne i en byttehandel, så jeg fik et sæt M60 for 3999,- 
Så li' nu er setup'et 4.0, da jeg har koblet centeren fra. Efter noget sammenligning mellem at have M60'erne til at styre hele fronten mod RC55'eren som center, så besluttede jeg at M60'erne lød bedst ved at stå alene i fronten.
Nu venter jeg bar' på en lønseddel så jeg kan få en SVS 
|
Til top |
|
|

Lukket, eget ønske!
|
Sendt: 15 Februar 2009 kl. 20:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
mich1352 skrev:
Så li' nu er setup'et 4.0, da jeg har koblet centeren fra. Efter noget sammenligning mellem at have M60'erne til at styre hele fronten mod RC55'eren som center, så besluttede jeg at M60'erne lød bedst ved at stå alene i fronten.
Nu venter jeg bar' på en lønseddel så jeg kan få en SVS  |
|
|
Bliver det så en Svs pb-10 NSD ?
|
Til top |
|
|
RAZZER Forum Bruger

Bruger siden: 01 Maj 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 803
|
Sendt: 15 Februar 2009 kl. 20:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Super flot anlæg mich ser ret prof ud. Kan godt lide den måde at du har en holder til centeren så den står for sig selv. Hvad er det for nogle ht kabler du bruger er det ikke de der kinesiske, de ser p.... flotte ud. Tillkykke med det hele
|
Til top |
|
|
mich1352 Forum Bruger

|
Sendt: 15 Februar 2009 kl. 22:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
interfacelift skrev:
Bliver det så en Svs pb-10 NSD ?
|
|
|
Jeg regner med at bestille den nye PB12-Plus istedet for. Dels fordi at den kan fåes i piano lak, så den matcher M60'erne, og dels fordi jeg godt kunne tænke mig den ekstra ydelse til film. http://www.lsound.no/index.php?side=info&group=240&s ubgroup=799&id=757522
RAZZER skrev:
Super flot anlæg mich ser ret prof ud. Kan godt lide den måde at du har en holder til centeren så den står for sig selv. Hvad er det for nogle ht kabler du bruger er det ikke de der kinesiske, de ser p.... flotte ud. Tillkykke med det hele |
|
|
Tak for roserne Kablerne var nogen jeg fik med da jeg dengang købte R55'erne, situationen er dog nu den at det ene sæt højtalerkabel er gået i stykker. Så jeg har prøvet de billige YYW kabler, som blev omtalt meget en overgang. http://www.hi-end.on9mart.com/cart/YYW-Premium.html
Centeren er som sagt kommet ud af setup'et, også er jeg endda gået over til at have et større hifi-møbel, så dengang centeren var i brug stod den på bordet (dog med VT feet under), så alt det du roser er ikke at finde i mit setup mere 
|
Til top |
|
|
TomH Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 142
|
Sendt: 16 Februar 2009 kl. 23:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
mich1352 skrev:
Nu venter jeg bar' på en lønseddel så jeg kan få en SVS  |
|
|
Hejsa hvordan lyden de der M60 i forhold til R55'erne ? Har selv et sæt R55 MK2, men ved ikke om der er den store forskel lyd mæssigt fra dem og op til M60, eller måske M66.
|
Til top |
|
|
mich1352 Forum Bruger

|
Sendt: 17 Februar 2009 kl. 16:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
TomH skrev:
Har selv et sæt R55 MK2, men ved ikke om der er den store forskel lyd mæssigt fra dem og op til M60, eller måske M66.
|
|
|
Altså jeg er glad for skiftet 
Min største anke var at jeg frygtede at jeg kom til at mangle bas. Det har ikke været tilfældet, synes faktisk at bassen er blevet en smule dybere og kontant.
R55'eren synes jeg var en rigtig go' højtaler, så man kan nok bedst beskrive det som man får endnu mere af det hele i M60'eren. Jeg sprang over M66'eren fordi jeg ikke synes at der var styr på basområdet, det blev ret mudret. Om det indtryk ville have været anderledes hvis jeg havde hørt højtallerne på et større areal end TC's lytterum skal jeg ikke kunne sige.
Men dybere bas, mere fyldigt lydbillede og høj detaljegrad er nok de væsentlige forskelle. På godt dansk: musikalsk som bare fanden 
|
Til top |
|
|
TomH Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 142
|
Sendt: 17 Februar 2009 kl. 19:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
mich1352 skrev:
TomH skrev:
Har selv et sæt R55 MK2, men ved ikke om der er den store forskel lyd mæssigt fra dem og op til M60, eller måske M66.
|
|
|
Altså jeg er glad for skiftet 
Min største anke var at jeg frygtede at jeg kom til at mangle bas. Det har ikke været tilfældet, synes faktisk at bassen er blevet en smule dybere og kontant.
R55'eren synes jeg var en rigtig go' højtaler, så man kan nok bedst beskrive det som man får endnu mere af det hele i M60'eren. Jeg sprang over M66'eren fordi jeg ikke synes at der var styr på basområdet, det blev ret mudret. Om det indtryk ville have været anderledes hvis jeg havde hørt højtallerne på et større areal end TC's lytterum skal jeg ikke kunne sige.
Men dybere bas, mere fyldigt lydbillede og høj detaljegrad er nok de væsentlige forskelle. På godt dansk: musikalsk som bare fanden  |
|
|
Okay jamen det lydet da godt, synes også de R55 MK2 er meget musikalske, er glad for et jeg købte dem i sin tid. man får meget for pengene synes jeg og tror sagtens den kan måle sig med lang dyere HT.
|
Til top |
|
|
Jaco Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juni 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 216
|
Sendt: 17 Februar 2009 kl. 19:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville nok male pladen som playstationen står på mat hvid ville se bedre ud tror jeg.
|
Til top |
|
|
mich1352 Forum Bruger

|
Sendt: 17 Februar 2009 kl. 20:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kan jeg sådan set godt forstå du gerne vil 
Heldigvis bruger jeg ikke mit hjemmelavede sat-sammen-fra-to-billige-køkken-skabe-ting-som-er-spray-mal et-meget-grimt længere, men derimod et normalt tv-bord.
|
Til top |
|
|
TC25 Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 219
|
Sendt: 25 Februar 2009 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Dejen Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 957
|
Sendt: 17 November 2009 kl. 16:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fine sager!
Jeg er en stor fan af dine Rega Exon blokke; til prisen - da jeg havde dem var den 15000 for et ny sæt mk 3 - har jeg ikke hørt bedre
Jeg kan forestille mig dine højttalere klæder Regaerne fint.
MVH
__________________ Audia Flight CD TWO
VdH the Second XLR
Pass Labs INT-150
VdH the Revelation Hybrid
Von Schweikert VR2
Strøm: de RØDE hospitalskabler, Eichmann stikdåse
|
Til top |
|
|