Emne: rør smed? ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
hasselbaink Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 415
|
| Sendt: 02 Marts 2008 kl. 11:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
Tweaker skrev:
Jeg syntes der forkert, at tale dårligt om en der ikke er her, og kan forsvare sig. En sag har altid to sider. |
|
|
Det har du ret i - men "trust me" den sag jeg taler om har virkelig kun en side - og i det lys må jeg råbe vagt i gevær når jeg ser ham anbefalet. - sorry
Jeg har selv prøvet at få ødelagt for mange penge Revox grej andet steds nemlig på Skjulhøjalle - som jeg siden har måtte betale Villadsen for at fikse - ude på Skjulhøjallé smed de også to båndmaskiner væk efter de havde ødelagt dem. Efter langt tids brok tilbød de mig en erstatnigsmaskine af mærket Yamaha - den lød a H tiil så jeg sendte den tilbage og sagde at den kunne jeg ikke bruge og de måtte finde noget andet i stedet - to måneder efter fik jeg en kolonorm regning på rep. af samme Yamaha maskine som jeg havde sagt jeg ike ville have - så skulle der nogen her der anbefaler Skjulhøjallé og deres meget misvisende navn der starter med high end og slutter med service - så vil jeg også råbe vagt i gevær og være ret ligeglad om de er "around" til at kunne forsvare sig selv.
Der er jo ikke en eller anden mærkelig regel der siger at visse grupper af erhvervslivet kan gøre hvad de vil med andres ejendom - bare fordi de er få tilbage der mestre et eller ander - tværtimod burde en som Willy køre sin shop tjekket - lade være at love noget han ikke kan hode - og så levere prima service.
Hcis du mener Willy er så god vil du så påtage dig at være mellemmand på en rep. hos - nej vel !?
|
|
|
Hej r-l-b, Hvem er ham der Villadsen? Er han en erfaren reperatør?
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 02 Marts 2008 kl. 11:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pingel skrev:
| Jeg falder i række med r-l-b: Jeg har snart to-års dag med en forstærker hos Willy - den er dog transistordrevet, så det er vel min egen skyld? |
|
|
Ja, det er da din egen skyld.
Det er da bestemt ikke helt normalt at indlevere en forstærker til rep. og så to år efter lufte sine beklagelser på et internetforum, pga. 'ventetiden'. Det kan næppe være en forstærker, som du dagligt har savnet i hele det tidsrum?
Hilsen
Niels
|
| Til top |
|
| |
Pingel Forum Bruger

Bruger siden: 15 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 298
|
| Sendt: 02 Marts 2008 kl. 12:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Undskyld Niels, men jeg ved ikke lige hvad der fik dit pis i kog...
Situationen har været den, at der hele tiden lige har været en ny drejning på sagen fra Willys side af - så man har troet - at nu skete der noget. Så hvorfor skulle jeg så begynde at hænge manden ud, når nu han " lige ville prøve at...". Derudover har jeg selv været aktiv om at finde telefonnumre til manden, så han kunne få ekstern hjælp.
Ydermere, så havde jeg faktisk betalt for reparationen for 2 år siden (2300,-) da han troede at han havde fikset den, og når jeg også havde rede penge ude at svømme, så træder man varsomt.
Nej, jeg har ikke savnet min forstærker - fordi jeg har været nødsaget til at købe andet, og derfor har smidt adskillige tusinde ud for at have lyd i hjemmet.
Den nyeste drejning på sagen er, at han henvendte sig forleden og fortalte at han gav op - og han returnerer så forstærkeren en af dagene. Så nu har jeg spildt to år, og er ikke kommet længere. Jeg er sikker på at High End Rep. har lidt mere styr på Primare, så det er der den ryger hen - hvis ikke der er nogen der vil købe en defekt forstærker, da den egentlig bare skal repareres for at sælges videre.
Men han lader altså til at være en flink mand (seriøst ment!).
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 02 Marts 2008 kl. 20:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nilau skrev:
Pingel skrev:
| Jeg falder i række med r-l-b: Jeg har snart to-års dag med en forstærker hos Willy - den er dog transistordrevet, så det er vel min egen skyld? |
|
|
Ja, det er da din egen skyld.
Det er da bestemt ikke helt normalt at indlevere en forstærker til rep. og så to år efter lufte sine beklagelser på et internetforum, pga. 'ventetiden'. Det kan næppe være en forstærker, som du dagligt har savnet i hele det tidsrum?
Hilsen
Niels
|
|
|
Hej "Pingel"...
Nej, der var nu ikke noget fluidum der var i kog! 
Men jeg kan godt se, at jeg fik udtrykt mig lidt firkantet. Og næsten udråbt dig til hifi-idiot. Det var ikke min vilje. Undskyld.
Når du beskriver 'forløbet' kan jeg godt forstå dig, og har da også været 'tæt på' noget lignende. Willy er en flink og venlig mand, og han vil kun det bedste, men logistikken på værkstedet lader en del tilbage at ønske! Det er ærgerligt, at han tager reparationer ind som ligeså godt kunne fikses andre steder i byen. I stedet for at reparere gamle fru Hansens tv-apparat, burde han koncentrere sig om rigtig hifi. Det synes han jo også selv er meget mere interessant. Og alle de gamle fru Hansen'er som han burde sige nej til, ville komme igen forklædt som 'rør-folk' der hidtil har holdt sig væk på grund af ovenstående forhold...
Med venlig hilsen
Niels L.
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 02 Marts 2008 kl. 21:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nilau Der er ikke andet for, end at det er tid til : "FREE WILLY - PART III - The Restetution of the tube wizzard" hvis nu han fik hende her at se på mon så ikke han kunne fokuserer sine tanker på rør
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
PINK Forum Bruger

Bruger siden: 01 November 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 354
|
| Sendt: 03 Marts 2008 kl. 00:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
"Jeg tager mig til hovedet - de mennesker du anbefaler Pink er netop de der huserer på Skjulhøjalle - at sende vintage grej der ud - så kan du ligeså godt smide det i en kontainer med det samme - sorry og jeg har op til ti andre der har haft skod oplevelser med det værksted - deres måske aller største brist er at de overhovedet ikke har respekt for det gamle grej.
|
|
|
r-l-b, jeg må bare konstatere at vi ikke har samme oplevelse af firmaet på Skjulhøjalle. Omkring Villadsen, så er det jo en helt naturlig ting at bruge ham til Revox - ingen kender vel Revox bedre en ham, vel?
HighEnd lavede for år tilbage alt garanti rep. på f.eks. Krell her i DK. Så på trods af dine dårlige oplevelser med dem findes der altså også tilfredse kunder. Jeg opfatter dem som både kvalificerede, og hjælpsomme. De aftaler jeg har haft med dem er altid blevet overholdt. Nu ligger mine personlige oplevelser flere år tilbage, men at firmaet skulle have ændret sig så radikalt tvivler jeg på. Skulle jeg igen få behov for ekstern service på Krell udstyr ville jeg klart vælge HighEnd, hvem ellers omkring Kbh?
Det kunne være spændende at høre lidt om hvad andre har oplevet, samt, ikke mindst, hvilke værksteder du selv har tillid til?
__________________ Venlig hilsen Pink
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 09 Marts 2008 kl. 01:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
PINK skrev:
r-l-b skrev:
"Jeg tager mig til hovedet - de mennesker du anbefaler Pink er netop de der huserer på Skjulhøjalle - at sende vintage grej der ud - så kan du ligeså godt smide det i en kontainer med det samme - sorry og jeg har op til ti andre der har haft skod oplevelser med det værksted - deres måske aller største brist er at de overhovedet ikke har respekt for det gamle grej.
|
|
|
r-l-b, jeg må bare konstatere at vi ikke har samme oplevelse af firmaet på Skjulhøjalle. Omkring Villadsen, så er det jo en helt naturlig ting at bruge ham til Revox - ingen kender vel Revox bedre en ham, vel?
Det kunne være spændende at høre lidt om hvad andre har oplevet, samt, ikke mindst, hvilke værksteder du selv har tillid til?
|
|
|
pt. desværre ikke andre end Villadsen - håber det ændre sig for jeg har godt nok meget vintegrej - måske jeg skulle køber mig et radioværksted - i Polen  det kunne sikkert tjene sig hjem __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|