Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 10:28   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Nyt TV til 4000,- (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
van the man
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 29 Februar 2008 kl. 12:48 | IP-adresse registreret  

her er feks et....godt nók vil han have 6500 men du sender ham bare et bud og så ka det jo være han bliver mør

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=53977051

Til top Vis van the man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af van the man

MathiasFB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi

Bruger siden: 02 Januar 2008
Lokalitet: Fyn Syd
Sendt: 29 Februar 2008 kl. 12:49 | IP-adresse registreret  

Til top Vis MathiasFB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MathiasFB

van the man
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 Februar 2008 kl. 12:51 | IP-adresse registreret  

MathiasFB skrev:
van the man skrev:

hvis jeg var dig og havde max 4000 til en flaskærm så ville jeg helt sikkert kigge efter en brugt 37" panasonic plasma pv60 i den blå avis! det er muligt at du ikke finder en lige med det samme men nu da de nye modeller(px 80) er kommet kan der ikke gå længe før du vil kunne købe sådan en i den prisklasse.......har selv for nyligt skudt min af på brugtmarkedet og får i næste uge leveret mit nye  42" px80.

du kan IKKE sammeligne samsungs billige lcd skærme med en fornuftig plasma skærm....

bare mit råd . its your call dude

Jeg vil holde øje med brugtmarkedet også. Har dog ikke brug for så stor en skærm til mit lille værelse  Tak for rådet.

nu ved jeg self ikke hvor tæt du sidder på skærmen men hvis du sidder mere ned 1,5-2 mtr fra den er et 37 IKKE for stort !

jeg sidder ca 2,5 fra min 42" og selv min kone siger det er ok .....og DE plejer at være kritiske sådan nogle koner

MathiasFB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi

Sendt: 29 Februar 2008 kl. 12:51 | IP-adresse registreret  

Til top Vis MathiasFB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MathiasFB

MathiasFB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi

Sendt: 29 Februar 2008 kl. 12:52 | IP-adresse registreret  

van the man skrev:
MathiasFB skrev:
van the man skrev:

hvis jeg var dig og havde max 4000 til en flaskærm så ville jeg helt sikkert kigge efter en brugt 37" panasonic plasma pv60 i den blå avis! det er muligt at du ikke finder en lige med det samme men nu da de nye modeller(px 80) er kommet kan der ikke gå længe før du vil kunne købe sådan en i den prisklasse.......har selv for nyligt skudt min af på brugtmarkedet og får i næste uge leveret mit nye  42" px80.

du kan IKKE sammeligne samsungs billige lcd skærme med en fornuftig plasma skærm....

bare mit råd . its your call dude

Jeg vil holde øje med brugtmarkedet også. Har dog ikke brug for så stor en skærm til mit lille værelse  Tak for rådet.

nu ved jeg self ikke hvor tæt du sidder på skærmen men hvis du sidder mere ned 1,5-2 mtr fra den er et 37 IKKE for stort !

jeg sidder ca 2,5 fra min 42" og selv min kone siger det er ok .....og DE plejer at være kritiske sådan nogle koner

Jeg kommer til at sidde ca. 2m fra skærmen. Ja de gør så

sd2100
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2005
Lokalitet: København
Sendt: 29 Februar 2008 kl. 13:43 | IP-adresse registreret  

van the man skrev:

her er feks et....godt nók vil han have 6500 men du sender ham bare et bud og så ka det jo være han bliver mør

6.500 kr. er ca. prisen for et helt nyt 37px80 i Tyskland! Så køb ikke brugt, hvis du skal give mere end 1/3 af nyprisen (dvs ikke den nypris han i sin tid betalte men den nuværende). Udviklingen går meget hurtigt mht. kvalitet (op) og priser (ned).

Jeg ved godt, at du helst ikke vil købe for stort, men for ca. 2 år siden købte jeg for småt! Det er i længde lidt dyrt, da skærmen nu SKAL skiftes.

Til top Vis sd2100's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sd2100

MathiasFB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi

Sendt: 29 Februar 2008 kl. 14:15 | IP-adresse registreret  

Jeg er klar over, at man "vænner" sig til skærmstørrelsen. Dette kan så både være i den negative eller positive retning. Et 26" ville nok være det mest fornuftige til mig - og min pengepung

Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 29 Februar 2008 kl. 17:26 | IP-adresse registreret  

MathiasFB skrev:
Exxtreme skrev:
MathiasFB skrev:
Exxtreme skrev:
MathiasFB skrev:
Exxtreme skrev:

Du kan IKKE få en skærm med et godt billede under 32 tommer... Så simpelt er det... De skærme der er mindre end 32 tommer er alt for ringe, og ikke værd at skyde penge efter...

Mit råd er at spare lidt mere op og så vælge er Toshiba LCD i 32 tommer...

Det vil jeg nu ikke give dig ret i. Hvorfor skulle skærmene have et dårligt billede, fordi at de ikke er 32" eller derover?

Jamen hvis du ikke vil give mig ret, så må du have indsigt nok selv til at finde en skærm???

Fordi det har de... Se på dem... Hvilken skærm på under 32 tommer har du set med et godt billede?

Samsung's mindre modeller vil jeg mene, har et udemærket billede til prisen.  

Så kan jeg ikke hjælpe dig, for så ligger vores definitioner ALT for langt fra hinanden... Jeg kunne aldrig blive bare LIDT tilfreds med et tv til 4000,-... Ikke engang på toilettet

Du kan ikke hjælpe mig, fordi at jeg har valgt at disponere mine penge til fordel for lyden - Så du kan ikke finde en fornuftigt skærm til mig, fordi at DU ikke selv kan leve med det?

Netop... Jeg vil ikke anbefale noget jeg ikke selv ville kunne leve med, det lader jeg derfor andre om...

Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted

Eiberg
Branchemedlem
Branchemedlem
Expert, Fields

Bruger siden: 08 August 2004
Sendt: 29 Februar 2008 kl. 17:35 | IP-adresse registreret  

Spar lidt op, og køb dette her:

http://soroeradio.dk/tx_32led7-p-365.html

Findes i øvrigt billigere i andre (endda fysiske) butikker. Set til 5499,-
Billigt TV, og væsentligt bedre at kigge på en f.eks. Samsung's seneste R-serie.
Til top Vis Eiberg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eiberg Besøg Eiberg's Websted

mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 29 Februar 2008 kl. 18:11 | IP-adresse registreret  

hvad med PHILIPS 23PFL5322

eller: Philips 32" LCD tv 32PFL3312

Edit, formentlig ikke specielt gode fjernsyn, men kan sikkert vise billede og skifte kanal. Måske det ligefrem er muligt at der er lyd på og måske mulighed for tilslutning af DVD eller lign.

mvh

Emilos88
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2007
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 29 Februar 2008 kl. 18:37 | IP-adresse registreret  

Jeg synes du skal holde dig fra philips i de lave nummere det er bare noget bras, jeg tror du skal lytte til det alle skriver Spar Op og køb noget der er til at leve med, og så i mellem tiden et billedrør det er altså et godt der er på dem når det er til dvd og tv og i sær i den størrelse

floe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007
Sendt: 29 Februar 2008 kl. 18:43 | IP-adresse registreret  

Exxtreme skrev:
Nicolai18 skrev:

Hej jeg vil give Exxtreme ret der laves desværre meget få fornuftige faldskærme under 32".

Det vil jeg da håbe for dem der ikke har plads til større i rygsækken når de hopper ud af flyet...

Hillarious

Floes gamle vin på nye flasker
Til top Vis floe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af floe

Nicolai18
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 29 Februar 2008 kl. 21:01 | IP-adresse registreret  

floe skrev:
Exxtreme skrev:
Nicolai18 skrev:

Hej jeg vil give Exxtreme ret der laves desværre meget få fornuftige faldskærme under 32".

Det vil jeg da håbe for dem der ikke har plads til større i rygsækken når de hopper ud af flyet...

Hillarious

Ja ja bare træd i min "lille" slå fejl hehe

Nicolai

Tommy21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 29 Februar 2008 kl. 21:11 | IP-adresse registreret  

van the man skrev:

6500, man kan få panasonic th37-px80 for under 7k i tyskland

Parasound C1 Processor
Oppo Bdp-95

Ps3, xbox 360, Wii, PsP
Til top Vis Tommy21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tommy21

van the man
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 Februar 2008 kl. 22:06 | IP-adresse registreret  

Tommy21 skrev:
van the man skrev:

6500, man kan få panasonic th37-px80 for under 7k i tyskland

hans grænse er jo som skrevet 4000 så det er det jeg mener han kunne byde....og et pv60 til 4000 er et kup!

kiro
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 29 Februar 2008 kl. 22:34 | IP-adresse registreret  

Man kan sige meget for og imod et tv til 4000,- men hvis ens krav ikke er hysteriske er det faktisk muligt og få et fornuftigt billed på et tv til billige penge.

Jeg gav min søn et Philips 32" LCD tv 32PFL3312  i julegave, og det syntes jeg faktisk slet ikke er så ringe enda, selvfølgelig kan man da få noget der er meget bedre, det er bare også meget dyrere, og skal man bruge det til DVD også, gør det det faktisk rigtig fint.

Smag og behag er selvfølgelig forskellig, men jeg syntes du skulle give det et kig, også selv om det er 500,- dyre end du umiddelbart havde tænkt på at give for et tv.

Mvh.

kiro 

Til top Vis kiro's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kiro Besøg kiro's Websted

lpm76
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 02 Marts 2008 kl. 13:22 | IP-adresse registreret  

kiro skrev:

Man kan sige meget for og imod et tv til 4000,- men hvis ens krav ikke er hysteriske er det faktisk muligt og få et fornuftigt billed på et tv til billige penge.

Jeg gav min søn et Philips 32" LCD tv 32PFL3312  i julegave, og det syntes jeg faktisk slet ikke er så ringe enda, selvfølgelig kan man da få noget der er meget bedre, det er bare også meget dyrere, og skal man bruge det til DVD også, gør det det faktisk rigtig fint.

Smag og behag er selvfølgelig forskellig, men jeg syntes du skulle give det et kig, også selv om det er 500,- dyre end du umiddelbart havde tænkt på at give for et tv.

Mvh.

kiro 

Lige præcis det TV overraskede mig positivt da jeg så på det i Elgiganten. Til 4500, synes jeg det er et helt okay TV. Bevares man kan få langt bedre TV til fx 8000,- men det er så også ca. 80% mere i pris. Hvis man ikke har flere penge, tror jeg godt man kan blive glad for det TV.

MathiasFB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi

Sendt: 02 Marts 2008 kl. 14:55 | IP-adresse registreret  

kiro skrev:

Mvh.

kiro 

Jeg synes faktisk også at det ser ganske fornuftigt ud. De laver samme TV i 26" til 3500, hvilket jo er utrolig billigt. Det er da værd at overveje.

MathiasFB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi

Sendt: 02 Marts 2008 kl. 14:56 | IP-adresse registreret  

Exxtreme skrev:
MathiasFB skrev:
Exxtreme skrev:
MathiasFB skrev:
Exxtreme skrev:
MathiasFB skrev:
Exxtreme skrev:

Du kan IKKE få en skærm med et godt billede under 32 tommer... Så simpelt er det... De skærme der er mindre end 32 tommer er alt for ringe, og ikke værd at skyde penge efter...

Mit råd er at spare lidt mere op og så vælge er Toshiba LCD i 32 tommer...

Det vil jeg nu ikke give dig ret i. Hvorfor skulle skærmene have et dårligt billede, fordi at de ikke er 32" eller derover?

Jamen hvis du ikke vil give mig ret, så må du have indsigt nok selv til at finde en skærm???

Fordi det har de... Se på dem... Hvilken skærm på under 32 tommer har du set med et godt billede?

Samsung's mindre modeller vil jeg mene, har et udemærket billede til prisen.  

Så kan jeg ikke hjælpe dig, for så ligger vores definitioner ALT for langt fra hinanden... Jeg kunne aldrig blive bare LIDT tilfreds med et tv til 4000,-... Ikke engang på toilettet

Du kan ikke hjælpe mig, fordi at jeg har valgt at disponere mine penge til fordel for lyden - Så du kan ikke finde en fornuftigt skærm til mig, fordi at DU ikke selv kan leve med det?

Netop... Jeg vil ikke anbefale noget jeg ikke selv ville kunne leve med, det lader jeg derfor andre om...

Det er i orden

MathiasFB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi

Sendt: 02 Marts 2008 kl. 14:57 | IP-adresse registreret  

mn1974 skrev:
hvad med PHILIPS 23PFL5322

eller: Philips 32" LCD tv 32PFL3312

Edit, formentlig ikke specielt gode fjernsyn, men kan sikkert vise billede og skifte kanal. Måske det ligefrem er muligt at der er lyd på og måske mulighed for tilslutning af DVD eller lign.

mvh

Tak for dine link. De ser begge fornuftige ud

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum