Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2026 | 18:23   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Indtryk af Beat-100 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Postmanden
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 04 Februar 2004 kl. 22:35 | IP-adresse registreret  

Det er sgu service  Respekt !!!

Husk, er du i tvivl, er du ikke i tvivl. ( M Bodilsen 1994 )
Til top Vis Postmanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Postmanden

McBrain
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2003
Lokalitet: Fyn Syd
Sendt: 04 Februar 2004 kl. 23:21 | IP-adresse registreret  

Har lige snakket med Thomas Sillesen.

Lad mig bare sige at problemet helt sikkert er i gode hænder...

Det er fanme service...utroligt...

Al repekt og næsegrus beundring herfra.

McBrain
--------------------------

NAD M3
DacMagic
Sonos
Sony Xa20ES
Bellari VP130
Pro-ject 1.2
DALI Euphonia MS4

Til top Vis McBrain's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af McBrain

obi jon kenobi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 04 Februar 2004 kl. 23:41 | IP-adresse registreret  

Man får jo lyst til at købe Densen alene på baggrund af deres serviceniveau. Hvis nu alle butikker gjorde sådan...

Leon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 December 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 04 Februar 2004 kl. 23:43 | IP-adresse registreret  

Sådan skal det bare være...............

Til top Vis Leon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Leon

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Lokalitet: Århus
Sendt: 04 Februar 2004 kl. 23:52 | IP-adresse registreret  

Ja Densen kan jo prale af Livs garenti på alle deres produkter og mit Linn giver kun 5år
Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

obli
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 23 Januar 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 05 Februar 2004 kl. 08:45 | IP-adresse registreret  

Lurer på at købe en sådan Densen. Gives der livstidsgaranti på brugte varer også, selvom tilfældet skulle være en manglende kvittering.

Venligst

Til top Vis obli's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af obli

brorlille
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 August 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 05 Februar 2004 kl. 09:01 | IP-adresse registreret  

hej

livsvarig garanti - det er sgu da et lamt argument for at købe et produkt.

det er da en god service densen gi'r, men køb den fordi du kan li' den ikke for garantien.

krydsmads

Til top Vis brorlille's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brorlille

Thomas Sillesen
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds.dk

Bruger siden: 29 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 05 Februar 2004 kl. 09:12 | IP-adresse registreret  

Hej obli !

Den livsvarige garanti gælder i princip kun for den første køber. Det skyldes at vi gerne vil belønne de kunder der køber et af vore produkter hos en forhandler.

Imidlertid har vi endnu aldrig taget penge for en reparation, så du kan i princippet trygt købe en Densen, hvis din eneste bekymring går på garantien.

Jeg vil dog nævne at vi overvejer at indføre fast betaling for brugte apparater. Det skyldes ikke at vi får mange reparationer ind, men at vi føler det vil være mest fair overfor første gangs køberne. Bliver det indført, vil det være et beskedent beløb, der vil være fast for hver enkelt model uanset fejl.

Med venlig hilsen

Thomas Sillesen
Til top Vis Thomas Sillesen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomas Sillesen

FLEX
Branchemedlem
Branchemedlem
Ansat v. Nordost

Bruger siden: 19 Juli 2003
Sendt: 05 Februar 2004 kl. 09:44 | IP-adresse registreret  

Halløj McBain.

Tillykke med din nyerhyvervelse. Du skal nok blive glad for din BEAT 100. Jeg er selv indehaver af en BEAT 100 MK.V. som jeg købte for ca. 6 mdr. siden i KT-Radio i Odense.

Jeg har bestemt ikke fortrudt købet, da den har givet mig mange fantastiske timer i "selskab" med bl.a. Miles Davis og David Bowie.

Min har dog ingen RIAA indbygget, men det kommer der, da jeg er indehaver af en voldsom stor pladesamling(vinyl) som jeg selvfølgelig gerne vil lytte til igen.

Håber du bliver lige så tilfreds med din forstærker som jeg har været/er. Det er bestemt ikke sidste gang, at der kommer et Densenprodukt ind ad døren hos undertegnede.

mvh FLEX

Til top Vis FLEX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af FLEX

dige
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter egen anmodning fra bruger

Bruger siden: 27 Oktober 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 05 Februar 2004 kl. 09:57 | IP-adresse registreret  

Er der ved at opstå et "Akustisk Big Brother" indkig i folks hjem og hjerne hvor man viser sine opfattelser frem, time for time?

Jeg mener hvor interessant er det at læse hvordan en lille Densen 100 spiller sammen med en Sa 1270 højttaler? Det er da givet på forhånd! Fest og ballade hele dagen. På siden her udnævnt af de ny toenighed, Hr. Sillesen og Hr. Bojer, som "musik".

Jeg synes forfattere skal tænke over hvad de starter inden de bare går igang. Og lad nu være med at skrive til mig at jeg jo bare kan lade være med at læse disse indlæg; det kan jo logisk ikke lade sig gøre! Man er nødt til at læse et indlæg for at vide hvad det handler om.

Men hvis der er mange HIFI-blottere på siden, skal Admin måske oprette et særligt forum hvor de med særlig ofte trang kan få luft?

Mvh

Dige

Til top Vis dige's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dige

obli
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 23 Januar 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 05 Februar 2004 kl. 10:05 | IP-adresse registreret  

Til Brorlille.

Et "lamt" indlæg du kommer med.

Hvor i mit indlæg står der at jeg vil købe produktet grundet garantien?

Før du råber højt, sørg for at have noget at råbe om!

Til top Vis obli's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af obli

FLEX
Branchemedlem
Branchemedlem
Ansat v. Nordost

Bruger siden: 19 Juli 2003
Sendt: 05 Februar 2004 kl. 10:34 | IP-adresse registreret  

Halløj Dige.

Det må jeg nok sige. Hvem har udnævt dig til dommer for, hvad der må skrives af indlæg i dette forum. Så vidt jeg ved, er det Administratoren, der afgører hvad der må skrives på disse sider.

Vi er ikke alle på samme niveau som dig, kære ven, så vi uden videre kan sige at BEAT 100 og SA1270 er "fest og ballade hele dagen". Så, lad os hifi-novicer dele oplevelserne med hinanden, og så kan du jo komme med de mere "seriøse" indlæg.

mvh FLEX

Til top Vis FLEX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af FLEX

guru
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Sendt: 05 Februar 2004 kl. 10:48 | IP-adresse registreret  

Enig med Flex, denne side handler om at dele musik (og anlæg) lidenskab med hinanden på alle niveauer. Hvis du har et problem Dige så lad vær med at blande dig.
Til top Vis guru's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af guru

Buddy
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 10 Maj 2003
Sendt: 05 Februar 2004 kl. 11:09 | IP-adresse registreret  

Hmm. Dejligt at høre om positive oplevelser, men...

Det med "livstidsgaranti" er vist ikke i overensstemmelse med Markedsføringslovens paragraf om god markedsføringsskik.

Hvordan kan man love livstidsgaranti når man ikke kan garantere, at Densen som virksomhed overlever sine produkter (eller kunder) og dermed kan opfylde sine forpligtelser?

Der er kun et svar: Det kan man ikke!!! Altså falsk markedsføring.

P.S. Med mindre "livstiden" går på Densens (virksomhedens) livstid og ikke hverken produktets eller kundens. Så skal dette jo naturligvis blot nævnes hver gang man nævner "livstidsgarantien".

Til top Vis Buddy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Buddy

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Sendt: 05 Februar 2004 kl. 11:12 | IP-adresse registreret  

Ja og rygterne går på at Sillesen tager på skitur, hvis nu han, og lad guderne forbyde det, falder og brækker nakken ryger garentien så ?
Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

Thomas Sillesen
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds.dk

Bruger siden: 29 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 05 Februar 2004 kl. 11:38 | IP-adresse registreret  

Hej Buddy,

Vil lige kommentere dit indlæg om livstidsgaranti.

Det er på ingen måde en overtrædelse af markedsføringsloven. Som enhver anden garanti er den baseret på at virksomheden der giver garantien eksisterer, dette gælder hvad enten garantien er 1 uge, 2 år eller livsvarig.

Spørgsmålet er så om Densen eksisterer evigt og det gør vi næppe, men jeg kan ikke forestille mig at jeg skal lave andet i mit liv, så mon ikke der er basis for minimum 40 år mere... og Densen har allerede været i gang i over 10 år. Det andet der er vigtigt  i den forbindelse er om Densen er et solidt firma, og Densen er et A/S uden bankgæld, så vi er ekstremt stærke financielt i forhold til de fleste andre High-End firmaer.

Med venlig hilsen

Thomas Sillesen
Til top Vis Thomas Sillesen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomas Sillesen

McBrain
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Februar 2004 kl. 13:46 | IP-adresse registreret  

dige skrev:

Er der ved at opstå et "Akustisk Big Brother" indkig i folks hjem og hjerne hvor man viser sine opfattelser frem, time for time?

Jeg mener hvor interessant er det at læse hvordan en lille Densen 100 spiller sammen med en Sa 1270 højttaler? Det er da givet på forhånd! Fest og ballade hele dagen. På siden her udnævnt af de ny toenighed, Hr. Sillesen og Hr. Bojer, som "musik".

Jeg synes forfattere skal tænke over hvad de starter inden de bare går igang. Og lad nu være med at skrive til mig at jeg jo bare kan lade være med at læse disse indlæg; det kan jo logisk ikke lade sig gøre! Man er nødt til at læse et indlæg for at vide hvad det handler om.

Men hvis der er mange HIFI-blottere på siden, skal Admin måske oprette et særligt forum hvor de med særlig ofte trang kan få luft?

Mvh

Dige

Hej Dige

Hi-fi blotter Dejligt ord.

Jeg må indrømme at jeg ikke helt forstår dit indlæg så lad mig starte med at begrunde hvorfor jeg startede den her tråd:

1. Den barnlige glæde ved at få noget nyt legetøj ejer jeg stadigt. Den vil jeg gerne ud med og på sin vis også dele med andre. Det gør jeg gennem dette dejlige forum.

2. I ugerne op til mit køb fornemmede jeg at der var en stigende interesse for netop denne forstærker på siden her. Mange overvejede, satte til salg og spurgte om den. Derfor så jeg det som en naturlig ting at jeg ydede mit bidrag, samtidigt med at jeg kunne få lidt teknisk bistand her på siden.

AT jeg så får lidt bistand af Thomas Sillesen er bare dejligt. Min lovprisning af service niveauet har intet med at gøre at jeg skulle være i lommen på Densen eller at jeg opretter den her tråd som reklame. Hvis du læser de tidligere indlæg i tråden her vil du da også kunne se at der er ting jeg undrer mig over og som jeg ikke er 100% tilfreds med. Jeg mener at siden her bygger på fælles forståelse og respekt brugerne iblandt. Både dem der mener det ene og det andet. Også dem der "bare" har købt en lille beat-100 og glæder sig så meget at det MÅ deles med folk. Som du også kan se er denne tråd jo i live og folk spørger interesseret til både forstærkeren og højttaleren. Det må da tyde på at der er et marked for den slags...også her på denne side. Hvorvidt jeg er enig med Bojer eller Sillesen i hele "musik-diskussionen" er som sådan tråden irrelevant. Min mening kan læses andetsteds. Jeg frabeder mig hermed at denne diskussion føres videre i denne tråd og beder ærbødigst administratoren gribe ind hvis noget sådan skulle ske. Det er ikke i trådens interesse og så er det groft off-topic. Endvidere frabeder jeg mig juridiske diskussioner da de ikke er af nogen interesse for mig eller tråden. De er jo også off-topic. Sidst vil jeg gerne sige tak til dem der spørger og at jeg vender tilbage med relevante svar hurtigst muligt.

McBrain

NAD M3
DacMagic
Sonos
Sony Xa20ES
Bellari VP130
Pro-ject 1.2
DALI Euphonia MS4

obi jon kenobi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 05 Februar 2004 kl. 14:35 | IP-adresse registreret  

Personligt synes jeg, som mulig Densen køber, at der er en god tråd.

McBrain
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Februar 2004 kl. 14:45 | IP-adresse registreret  

Hej Obi

Tråde behøver ikke at være død her. Det gælder bare om at fokusere på det vigtige...det VI vil snakke om. Nemlig erfaringer....

McBrain

NAD M3
DacMagic
Sonos
Sony Xa20ES
Bellari VP130
Pro-ject 1.2
DALI Euphonia MS4

Buddy
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 10 Maj 2003
Sendt: 05 Februar 2004 kl. 14:48 | IP-adresse registreret  

Til Obi...

Jo jo, men som mulig Densen køber vil jeg da gerne have specificeret "livstidsgarantiens" omfang (når nu den behændigt bliver bragt på bane i tråden). Derfor er det vel relevant nok at grave lidt i dette.

Til top Vis Buddy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Buddy

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes