Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2025 | 23:14   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: bedste 300b rør? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Nightpuma
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Maj 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 09 April 2008 kl. 17:55 | IP-adresse registreret  

woammo skrev:

Lige for at komme on-topic igen:

Iøjeblikket sælges nye WE 300B på Ebay til omkring $ 550 parret - eller omkring kr. 3300 inklusive moms. Det er omkring halv pris.

Der er ikke indgraveret serie nummer, men de er lavet samme sted - udmålt og med et halvt års garanti fra Penta Labs. Så hvis man tør...

Se link: http://stores.ebay.co.uk/Penta-Labs-Online

Hei.

Det er ikke "fake", men såkalte "production rejects" fra WE. Det vil sige rør der ikke har passeret kvalititetskontrollen til WE. At de så sælger de ud bagdøren er jo ganske merkelig. Jeg har vært til bunns i saken tidligere med tråder på audioasylum, norske hifisentralen og med direkte kontakt med WE. Jeg har selv prøvet både WE300B både med og uden serienr, og jeg kan ikke høre forskel. Jeg har også prøvet JJ, EH Gold og TJ Mesh. Jeg kan godt lide TJ, de spille stort, og strekker seg bedre ud i toppen og bunden end WE. Men WE har en magi i mellemtonen, og en "rigtig" måde at spille på som gør at jeg foretrekker det i lengden.

Jeg har ikke prøvet EML eller Kron, men jeg må si de nye eml mesh frister

Asbjørn

Til top Vis Nightpuma's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nightpuma Besøg Nightpuma's Websted

kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 10 April 2008 kl. 09:23 | IP-adresse registreret  

Jeg sær. så¨holder mig til mærker der godkendte, også meget forskel er der nu heller ikke. Også kan jeg hente dem direkte i forretningen. :)

Glæder mig edderdælme til og flytte, så jeg kan få indrettet kældren til hifi rum

kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 13 April 2008 kl. 13:56 | IP-adresse registreret  

Nu der godt nok begyndt og ske ting og sager, 300béren er godt nok begyndt og lyde rigtig godt. Der den mere og mere live feeling over tingene, rum formidles helt utroligt, toppen er næsten uden grænser fri og åben, og til dem der siger 300b rør er bassvage, tja, de ente døve, eller har hørt det på forket setup  bassen rækker længere end end den nogensinde har gjort, og helt uden og lyde anmast. Stemmer står utrolig frit, ingen hårde S lyde. Kan kun klappe i hænderen af begestring.

Og lur mig om det ikke bliver en tand eller to bedre, nu jeg snart smider en P3SE på, som er upgradet til silvet status som min meishu er.

Folk er høre det spille, siger alle det lyder enormt frit og med feeling som får alle i stuen til og få gåsehud, om de så stå i køkkenet fornemmer man den feeling af frihed i musikken.

Det amps setup her, forbliver nok her til mine dages ende er talte. For magen til musikformidler, skal man dælme søge længe efter.

dire straits, calling elvis lyder som jeg aldrig har hørt før, heller ikke på MEGET dyrrer anlæg. Eva Cassady´s  (RIP) live optagel, lyder LIVE, og hendes stemme står så rent frem, at det næsten er ubeskriveligt. Blues howling moon på vinyl, har helt det korrekte drive og værtshus stemning, hvor man fornemmer rum og detajler for musikken, som gør den behaglig og høre på, og man har svært ved ikke og lade sig rive med. thumps up for audionote og deres rørkonstruktioner, og ikke mindst deres forståelse for musikken indlevenhed.  

Jeg har fundet min græsgang

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 4
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes