Nu der godt nok begyndt og ske ting og sager, 300béren er godt nok begyndt og lyde rigtig godt. Der den mere og mere live feeling over tingene, rum formidles helt utroligt, toppen er næsten uden grænser fri og åben, og til dem der siger 300b rør er bassvage, tja, de ente døve, eller har hørt det på forket setup
bassen rækker længere end end den nogensinde har gjort, og helt uden og lyde anmast. Stemmer står utrolig frit, ingen hårde S lyde. Kan kun klappe i hænderen af begestring.
Og lur mig om det ikke bliver en tand eller to bedre, nu jeg snart smider en P3SE på, som er upgradet til silvet status som min meishu er. 
Folk er høre det spille, siger alle det lyder enormt frit og med feeling som får alle i stuen til og få gåsehud, om de så stå i køkkenet fornemmer man den feeling af frihed i musikken.
Det amps setup her, forbliver nok her til mine dages ende er talte. For magen til musikformidler, skal man dælme søge længe efter.
dire straits, calling elvis lyder som jeg aldrig har hørt før, heller ikke på MEGET dyrrer anlæg. Eva Cassady´s (RIP) live optagel, lyder LIVE, og hendes stemme står så rent frem, at det næsten er ubeskriveligt. Blues howling moon på vinyl, har helt det korrekte drive og værtshus stemning, hvor man fornemmer rum og detajler for musikken, som gør den behaglig og høre på, og man har svært ved ikke og lade sig rive med. thumps up for audionote og deres rørkonstruktioner, og ikke mindst deres forståelse for musikken indlevenhed.
Jeg har fundet min græsgang