Lige en lille update:
Jeg tror jeg har fået ledningerne sat rigtigt til nu, og jeg havde lige et par beyer pads liggende så de kom da lige på, de andre var lidt slidte at mærke på, de havde præcis samme størrelse så det var let og hurtigt....
Man kan nærmest ikke se på dem de har været brugt, efter de nye puder, dejligt velholdt...
Jeg er lidt overrasket over lyden, det var egentligt mit indtryk at electret og stater havde tynd bas og var lidt "kolde" i lyden...
Det passer slet ikke på disse bøffer, de er dejlige varme og bløde i lyden bassen fejler bestemt heller
ingenting.
Mellemtonen er den samme tilbage lænede type som man finder i e-500 og se530 fra Shure, meget mere detaljeret, men stadigvæk tilbagelænet og helt ubesværet...
Diskanten er ikke nær så prominent som jeg troede den ville være, den er klar og opløst, men er på intet tidspunkt skærende eller med sssssser...
Bassen er meget mere tll stede end jeg troede den ville være, den er skarp, hurtigt og meget detaljeret.....
Ved første lyt er de dejlige bløde og runde i lyden, men sætter man sig til at lytte efter hører man alle mulige detaljer, som man måske ikke lige havde bidt mærke i før, der er en dejlig "afstand" mellem instrumenterne.....
En absolut dejlig investering jeg har gjort mig her.....
Eneste ulempe er at der skal en højtalerudgang til dem, jeg har en Yamaha surroundrecieverting med 120 watt per kanal og den har sjældent været skruet så højt op som den er nu, den får cirka 50% gas

, nu kan man så gå og fantasere over hvordan de lyder med en fin klasse a rørforstærker, hmmmm jeg må nok en tur på ebay igen

og når det er overstået, så er der jo lige de "rigtige elektrostater".....

Det kan godt være jeg er lidt bidt af det der "ny tings syndrom" men de spiller altså overraskende godt......