| Forfatter |
|
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
| Sendt: 19 Marts 2004 kl. 00:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej !
Dejligt at høre, så mange sætter pris på Eva Cassidy. Alle jeg har introduceret for hendes indspilninger, bliver dybt betaget af hendes åbenlyse talent.
Jeg har hørt kunstnere som bevæger mig. Men ingen som Eva Cassidy. Hun var/er "One of a kind".
Jeps, gode FLEX. Vi må snart finde en dag. Du kan være ganske rolig. Eva Cassidy er et must i en god lyttesession ! 
Damn, hvor jeg glæder mig til DR´s program den 31 marts !!! __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
FLEX Branchemedlem

Ansat v. Nordost
Bruger siden: 19 Juli 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 714
|
| Sendt: 19 Marts 2004 kl. 00:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
HOLBERG skrev:
|
Hej !
Dejligt at høre, så mange sætter pris på Eva Cassidy. Alle jeg har introduceret for hendes indspilninger, bliver dybt betaget af hendes åbenlyse talent.
Jeg har hørt kunstnere som bevæger mig. Men ingen som Eva Cassidy. Hun var/er "One of a kind".
Jeps, gode FLEX. Vi må snart finde en dag. Du kan være ganske rolig. Eva Cassidy er et must i en god lyttesession ! 
Damn, hvor jeg glæder mig til DR´s program den 31 marts !!!
|
|
|
God aften HOLBERG.
Du er ikke den eneste, der ser frem til den 31. marts....Det bliver fedt!
Jeg har allerede sat videoen til at optage programmet, så denne, forhåbentlige, minderige aften kan blive foreviget.
Jeg har iøvrigt lige bestilt en ny skive i dag, med en anden sangfugl af de helt store, nemlig JONI MITCHELL - Travelogue (Deluxe Enhanced CD Edition).
Du skal nok få den at høre, når vi mødes, hvis du ikke allerede har denne skive i din samling.
Mvh. FLEX
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
| Sendt: 20 Marts 2004 kl. 10:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Så blev der investeret i endnu en dejlig skive med Eva Cassidy. "Time after time"......... Lyt til bla. til "Kathys song" track 1 !!!!!  __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
Jeffen Forum Bruger

Bruger siden: 04 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 151
|
| Sendt: 26 Marts 2004 kl. 14:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak til alle på dettte forum, efter at have læst om skønne Eva, bestilte jeg songbird og det har jeg absolut ikke fortrudt.
|
| Til top |
|
| |
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
| Sendt: 26 Marts 2004 kl. 14:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Holberg
Prøv at tjekke Patti Smith's "gone again" - hun er en sej tøs - måske kan man kalde hende det kvindelige modsvar på Neil Young, hun besidder en personlig stolthed som er sjælden for nutidens kunstnere.
|
| Til top |
|
| |
Jonas bojer Branchemedlem

BIIR
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2657
|
| Sendt: 26 Marts 2004 kl. 14:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
time after time er kanon til at tune anlæg efter den plade kan nogle triks ;o)
|
| Til top |
|
| |
gli- Branchemedlem

Highend Sound
Bruger siden: 18 April 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1516
|
| Sendt: 27 Marts 2004 kl. 00:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Send konen og børn ud af stuen den 31/3, tilslut stereo'en til TV'et og så fuldt rulade. Det bliver rigtigt godt.
Har bestilt Songbird på LP, det glæder jeg mig til.
|
| Til top |
|
| |
Skybums Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 161
|
| Sendt: 27 Marts 2004 kl. 08:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Med hensyn til TV programmet, er der ikke en venlig sjæl der har grejet i orden der kunne tænke sig og optage det på DVD/computer og lave en lille kopi til mig. Jeg ejer ikke engang en VHS video . Går og sparer sammen til HDR/DVD recorder .
Du skal selvfølgelig nok blive holdt omkostningsfri .
Og nu ikke nogen debat om hvor vidt dette er lovligt eller ej . Jeg betaler også licens .
Send en mail privat og du får hermed allerede fra mig.
Allan R. __________________ Rigtige mænd, har rigtige motorcykler.
|
| Til top |
|
| |
Jazz Forum Bruger

Bruger siden: 17 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 4
|
| Sendt: 01 April 2004 kl. 16:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så I programmet i går på DR1?? Sikke en historie, og sikke en stemme. Og ifølge programoversigten kommer det igen på søndag kl 16:05 også på DR1. Kan varmt anbefales.
|
| Til top |
|
| |
Aksa Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1998
|
| Sendt: 03 April 2004 kl. 14:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har set programmet et par gange nu - er vist tidligere i svensk TV.
Jeg må indrømme, at det trækker en tåre hver gang - både på grund af musikken og historien.
Mine personlige favoritter iblandt udgivelserne er nok Songbird, som efter min mening i høj grad er essensen af Eva Cassidy, og Time After Time, hvor der er en række gode numre. Jeg synes nu ikke, at den nyeste, American Tune, er så meget opkog, som man kunne frygte - specielt ikke, hvis man ser den som endnu en række gode eksempler på, hvordan Eva Cassidy fortolkede stor musik på en ny måde.
__________________ mvh
AKSA
"Life is too short for over-expensive hi-fi pretending to be high-end"
|
| Til top |
|
| |