| Sendt: 29 Marts 2008 kl. 01:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har forresten hørt et par steder at det skal være en vifa bas i E2´eren. Dvs ligesom der sidder i dine E2 og i min E3. Det er samme. Så den er vist god nok :)
Forskellen ligger i diskant, filter og kabinet. Anders anbefalede E2´eren istedet for É1´eren. Han kendte ikke rigtig til E3´eren, me ndet ser ud til at den og E2 minder meget om hinanden mht enheder og filter. Så forskellene er nok ikke så stor. Jeg kan desværre ikke bedømme, da mine E2´ere har anden ringere bas i. Der komer en AN-E bas i istedet dog. De skulle være mere sprøde. Prøver ligeledes at smide mine E3 basser over i mine E2 højttalere, da jeg på dine billeder af dine E2 basser kan se at de er akkurat ens med mine E3 basser :) samme nummer osv
Kan jeg få dig til at måle bredden af dine ophæng? evt smide et billede hvor du holder en lineal. Mine ophæng er skiftet, men tror sq de er for smalle i forhold til originalophænget...
Du kan købe original kantophæng til cirka 250kr sættet! Dertil så en proff til at skifte. Enehde skal skilles helt af, så du skal ikke søtte en eller anden DBA reklamatør til det!
|