Forfatter |
|
ocmaster.dk Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 198
|
Sendt: 12 April 2008 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Busk skrev:
I mine mange år med selvbyg, har der altid været væsentlig forskel på om man har afstivninger i sine kabinetter, også selv om man bygger det op med stykke sider, mit nuværende projekt (stor højttaler til lillebror) som ellers er voldsomt afstivet, skette der en forbedring da de 41mm sider blev skruet uden på, og jeg har endda brugt sandwich med 12+19mm og 19mm matrix i kabinetterne.
Men flot projekt.
|
|
|
Det tager jeg lige til mig.. 
Men afstivning kan man som sagt ikke få nok af.. Har fulgt dit projekt..!! Ret så voldsomt med det matrix..!! __________________ OCMaster
|
Til top |
|
|
Busk Udelukket fra forum

Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977
Bruger siden: 05 April 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1463
|
Sendt: 13 April 2008 kl. 10:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
ocmaster.dk skrev:
Busk skrev:
I mine mange år med selvbyg, har der altid været væsentlig forskel på om man har afstivninger i sine kabinetter, også selv om man bygger det op med stykke sider, mit nuværende projekt (stor højttaler til lillebror) som ellers er voldsomt afstivet, skette der en forbedring da de 41mm sider blev skruet uden på, og jeg har endda brugt sandwich med 12+19mm og 19mm matrix i kabinetterne.
Men flot projekt.
|
|
|
Men afstivning kan man som sagt ikke få nok af.. Har fulgt dit projekt..!! Ret så voldsomt med det matrix..!!
|
|
|
Ja her skulle der ikke være noget overladt til tilfældighedderne.
Er glad for du tager det som konstruktiv kritik, ved selv at man af og til føler sig lidt trådt over tæerne, nå andre vil ændre på ens arbejde .
Busk __________________ Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
Til top |
|
|
ocmaster.dk Forum Bruger

|
Sendt: 13 April 2008 kl. 12:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Busk skrev:
ocmaster.dk skrev:
Busk skrev:
Men flot projekt.
|
|
|
Men afstivning kan man som sagt ikke få nok af.. Har fulgt dit projekt..!! Ret så voldsomt med det matrix..!!
|
|
|
Ja her skulle der ikke være noget overladt til tilfældighedderne.
Er glad for du tager det som konstruktiv kritik, ved selv at man af og til føler sig lidt trådt over tæerne, nå andre vil ændre på ens arbejde .
Busk
|
|
|
Hehe, hvorfor ellers vise sine ting frem.. ?? 
Meningen var at få lidt extra fif jo..  __________________ OCMaster
|
Til top |
|
|
ocmaster.dk Forum Bruger

|
Sendt: 21 Maj 2008 kl. 00:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er tiden kommet til at der skal lidt gang i projektet igen.. De sidste enheder bliver bestilt i morgen, så hvis jeg er heldig, og Torben er lidt med på den, så burde jeg kunne have delene fredag.. Og så skal jeg lige forbi Ghystro og hente en Hypex 2.0, blir hyggeligt.. 
Så skal der leges, lige bortset fra at jeg selvfølge, (som altid) er blevet forkølet når den store dag kommer hvor man får noget ny lyd indenfor døren.. TYPISK 
Men poster forhåbentlig billeder fredag af delene..  __________________ OCMaster
|
Til top |
|
|
ocmaster.dk Forum Bruger

|
Sendt: 27 Maj 2008 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
daniels Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3704
|
Sendt: 27 Maj 2008 kl. 22:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ser jo nydeligt ud.
Målingerne kunne blive rigtigt interessante. Men det bliver da meget svært at lave gode målinger så dybt. Målingerne kommer jo ikke til af afspejle subwooferne, men subwooferne+hele rummet.
Hvad med korrektion af frekvensgangen?
__________________ DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
|
Til top |
|
|