| Sendt: 05 April 2008 kl. 01:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
CSN Teknik skrev:
MichaelWB skrev:
CSN Teknik skrev:
Det ville være bedre at købe en receiver der bare har masser af effekt så tilslutning af seperat effektforstærker bliver unødvendig. Der er en del kraftige receivere på markedet. Få en hjem og test det af med jeres højtalere, det kan være I bliver overrasket
|
|
|
Så du er leveringsdygtig i en receiver med mere end 250w pr kanal?
Den vil jeg gerne prøve, så kan jeg måske skære ned på antallet af kasser 
|
|
|
Jeg tror nu godt den største af mine receivere kan være med "uden at nævne navne på grund af reklame" Hvis det er til de gulvhøjtalere du har på forsiden af din tråd
|
|
|
De højttalere blev skiftet for flere år siden, og som de fleste andre Dali højttalere, så spillede de fint selv med ret små forstærkere, så at den største af dine receivere kan være med der, er altså ikke noget at prale med 
Men nu var spørgsmålet om du kunne levere en receiver med mere end 250w pr. kanal? Og jeg taler selvfølgelig om 250w, 8 ohm, fuldt signal, alle kanaler i brug!
Så vidt jeg kan se på din hjemmeside, så er den kraftigste receiver (ingen navne nævnt men den hedder det samme som en Honda ) "kun" istand til at levere 250w, 6 ohm, 1 Khz med én kanal i brug, og det er altså slet ikke tæt på det jeg spørger til 
Nå nok drilleri  En effektforstærker til receiveren kan være en rigtig god opgradering. Problemet er bare, at når først man har vænnet sig til det overskud en god effektforstærker giver, så virker langt de fleste integrerede løsninger begrænsede. __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|