Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 06:58   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Verdens mest outdatede hifi-blad er dansk (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Järven
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 28 Marts 2008 kl. 12:53 | IP-adresse registreret  

Fra bladets hjemmeside...

Hvad synes du?

Klikker du på "Din mening ..." under de enkelte artikler i indholdsfortgnelsen, har du adgang til at give din mening til kende. Din tilbagemelding vil få indflydelse på sammensætningen af de fremtidige udgaver.

Med venlig hilsen
redaktionen

http://www.hifi.dk/

Til top Vis Järven's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Järven

CPH-R
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 15 Maj 2003
Sendt: 28 Marts 2008 kl. 13:17 | IP-adresse registreret  

De her pege finger tråde; har det lidt som fodbold kampe..! 22 spillere og tusinde vis der kan det bedre…

Nu jeg tilflytter til hovedstaden, på det tidspunkt hvor Irma lukkede..!? alle gik rundt og talte om hvor forfærdeligt det var, at denne fantastiske niche butik ikke kunne klare sig…? ”i kunne jo starte med at handle der”

Jeg syntes at High-Fidelity er et godt blad, og det vel ikke deres skyld at de får fremsendt udgået modeller, og hvis det er et stort problem..! mon ikke Montanta distributøren stadig kan fremskaffe et sæt, eller noget der er lige så godt..??

Jeg syntes at der skal gives en hånd, for at nogle prøver med så lille et, kunde grundlag, at holde liv i et hi-fi niche blad, her i Danmark.

Havde Hi-Fi & Elektronik eksisteret i dag, ville det nok lyde som den gang..! det et useriøst pop-blad, der kun kan rose ting. Dette var i en tid hvor der virkelig fandtes langhåret hi-fi entusiaster, der nærmest som religion så frem et mange siders tæt skrevne sider hvor KS kunne høre at pickup diamanten manglede en flig på den ene side…

Det ikke fordi jeg har noget med high-fidelity at gøre, gennem mine mange år i branchen, kender jeg folkene, og mener at de gør et stykke arbejde, til gavn for mit levebrød og manges hobby ”og det også selv om jeg kommercielt set, ville ønske at få fløde/skamrosende omtaler som i de udenlandske blade.”Sådan med en karakter skala for hvor godt ting spiller..???? hvem er så naiv og gide smide penge efter et blad der, mener man kan give karakter for lyd” Lægger de faktisk ikke skjul på, det faktum, de syntes det skal være sjovt og hobby. ”de opretholder en stil, som de mener, er rigtig, med de tids tilpasninger der skal til”

Peter

bjørn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Sendt: 28 Marts 2008 kl. 14:43 | IP-adresse registreret  

CPH-R skrev:

De her pege finger tråde; har det lidt som fodbold kampe..! 22 spillere og tusinde vis der kan det bedre…

Nu jeg tilflytter til hovedstaden, på det tidspunkt hvor Irma lukkede..!? alle gik rundt og talte om hvor forfærdeligt det var, at denne fantastiske niche butik ikke kunne klare sig…? ”i kunne jo starte med at handle der”

Jeg syntes at High-Fidelity er et godt blad, og det vel ikke deres skyld at de får fremsendt udgået modeller, og hvis det er et stort problem..! mon ikke Montanta distributøren stadig kan fremskaffe et sæt, eller noget der er lige så godt..??

Jeg syntes at der skal gives en hånd, for at nogle prøver med så lille et, kunde grundlag, at holde liv i et hi-fi niche blad, her i Danmark.

Havde Hi-Fi & Elektronik eksisteret i dag, ville det nok lyde som den gang..! det et useriøst pop-blad, der kun kan rose ting. Dette var i en tid hvor der virkelig fandtes langhåret hi-fi entusiaster, der nærmest som religion så frem et mange siders tæt skrevne sider hvor KS kunne høre at pickup diamanten manglede en flig på den ene side…

Det ikke fordi jeg har noget med high-fidelity at gøre, gennem mine mange år i branchen, kender jeg folkene, og mener at de gør et stykke arbejde, til gavn for mit levebrød og manges hobby ”og det også selv om jeg kommercielt set, ville ønske at få fløde/skamrosende omtaler som i de udenlandske blade.”Sådan med en karakter skala for hvor godt ting spiller..???? hvem er så naiv og gide smide penge efter et blad der, mener man kan give karakter for lyd” Lægger de faktisk ikke skjul på, det faktum, de syntes det skal være sjovt og hobby. ”de opretholder en stil, som de mener, er rigtig, med de tids tilpasninger der skal til”

Peter

High Fidelity var i 70'erne et særdeles godt blad, bl.a. med artikler der var langt bedre funderet end hovedparten af nutidige skriverier, selvfølgelig kan det lade sig gøre på dansk, men det hviler som altid på de skribenter der leverer artiklerne, eller mangel på samme.

Til top Vis bjørn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bjørn

heltny
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Cujo m.fl.

Bruger siden: 08 Juni 2007
Lokalitet: Øerne
Sendt: 28 Marts 2008 kl. 14:48 | IP-adresse registreret  

Jeg synes det er fint nok at de "holder liv" i det eneste blad der er............ PT.

Men når mange er utilfredse, så ville jeg da tage kritikken til mig og se om ikke der kunne ændres.

Selvfølgelig er det en farlig vippe at stå på............. Enten er man bundærlig og "retter" sig lidt efter KØBERNES ønsker............ Men samtidig risiko for at nogle ikke vil lade deres ting teste i dette blad.

Eller også fortsætter man den stil der er og mister flere og flere købere.

Begge lejre er blevet mere kritiske

Til top Vis heltny's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af heltny

Jan Graffo
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 17 November 2005
Sendt: 28 Marts 2008 kl. 15:00 | IP-adresse registreret  

Naturligvis har bladet ikke fået tilsendt udgåede modeller, de har været for længe om at bringe en ellers god anmeldelse. Og det er vel også den kritik, der går igen hos andre.
Lidt seriøsitet ville ikke være af vejen, heller ikke hos et branchemedlem.

lexus
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 28 Marts 2008 kl. 15:05 | IP-adresse registreret  

savner lidt en slags rangliste med point,

og så f.eks. stjerner som fortæller hvad man

får for pengene....alt for positive tests efter min

mening. Dog må vi glemme at det er godt der

faktisk findes et hifi-blad,er vist ikke mange i lille

DK med den interesse (tager jeg fejl så sorry!!)

Til top Vis lexus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lexus

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Sendt: 28 Marts 2008 kl. 15:20 | IP-adresse registreret  

Syndes også at "High Fidelity" har overlevet sig selv, og hvis det skal overleve som et dansk hifi blad på dansk, skal der ske en fornyelse og
gerne gå tilbag til stil fra 70-80ne, og gleme alt om de evig positive anmelders, der skal bid i deres anmelders.

Ser også gerne at "High Fidelity" udvikler sig til et 100% HIGH-END blad, og giver plads til en andet blad som tager sige at populær HiFi, det virke
lidt som at de prøve at værre alt, ude at lykkes med noget at det.
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes