Bruger siden: 01 September 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1263
Sendt: 06 April 2008 kl. 19:28 | IP-adresse registreret
KrammeAcoustics skrev:
En "burn in" fætter-ting ?
Det er ikke helt rigtigt, men man kan godt sige at røret skal være godt varmt inden man begynder at måle på det, husk på at det skal bruges i forbindelse med en rørtester.
Sendt: 07 April 2008 kl. 11:20 | IP-adresse registreret
Hej
Så er det tid at afsløre hvad opstilling skal bruges til. Der er nogle der har AVO rørtestere, som ikke helt kan finde ud af om deres måler rigtigt eller kameratens, derfor den lille opstilling, som bruges til at lave reference-rør, hvor strømmen i røret er helt nøjagtigt udmålt.
Bruger siden: 05 Februar 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1013
Sendt: 18 Maj 2008 kl. 15:08 | IP-adresse registreret
Ser spændende ud!!!
Har selv to AVO'er (en 160 og en Mk.III) Som ikke måler ens... Men skal selv have fundet et kalibreringsrør... Eller målt et ud. - Altså, når jeg får tid... 160'eren skal have en ny noval, og Mk.III'eren har fået nyt meter...
Sendt: 18 Maj 2008 kl. 18:38 | IP-adresse registreret
Tonni skrev:
Ser spændende ud!!!
Har selv to AVO'er (en 160 og en Mk.III) Som ikke måler ens... Men skal selv have fundet et kalibreringsrør... Eller målt et ud. - Altså, når jeg får tid... 160'eren skal have en ny noval, og Mk.III'eren har fået nyt meter...
Så, Hvor bor du?
Hej Tonni
Jammen jeg skal gerne udmåle et par rør til dig, et ecc83 og et ecc82 eller ecc88, så man har det helt lave strøm område og et omkring de 10mA eller lidt derover ecc88.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum