Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2026 | 22:35   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Rookie - Surround eller stereo og hvilke? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 00:33 | IP-adresse registreret  

fluffes skrev:
Det var da dejligt at det skal være så nemt :) Skal jeg hoppe på 606'eren så? Såvidt jeg kan se yder den "kun" 7x90W hvorimod 705'erens 7x160W.. Det er måske intetsigende?

Lige et hurtigt "indspark"... Det der med watt´s opgivelser skal du hoppe og falde ned på og tilfældet dig, om hvorvidt der står 90 eller 160 watt pr kanal er hip som hap - Wattopgivelser siger stort set intet om, hvor højt en forstærker kan spille men er kun med til at "imponerere" en køber.

Det som er vigtigt i den forbindelse er strømdelen i forstærkeren og ikke så meget andet.

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

CosworthDriver
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 00:45 | IP-adresse registreret  

fluffes skrev:
Ok, men hvad er DIN holdning så til det? 606 eller 705?

Umiddelbart ville jeg nok gå efter en ny 606'er fra Tyskland. Inkl. fragt koster den ca. 3900,-. Og så er den med "rigtig" 220V tilslutning, ikke noget med en omformer som den "amerikaner-705'er".

Men uanset hvad du vælger, så håber jeg da, at du blir tilfreds med valget.

Til top Vis CosworthDriver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CosworthDriver

roundsound
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2004
Lokalitet: København
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 01:26 | IP-adresse registreret  

fluffes skrev:

Igen - så er jeg ikke interesseret i gulvhøjttalere pt., men blot kompakte til at hænge på væggen :)

Det ser ud til at valget skal stå mellem RB81 eller DM 685. iQ1'eren bryder jeg mig ikke rigtigt om designmæssigt..

Hvis du alligevel skal i Hifiklubben og høre på de DM 685, så ville jeg få dem til at sammenligne dem med Ikon 2 (som koster 500kr mere pr. stk). Det kan godt være du bedre kan lide B&W'erne rent designmæssigt, men de spiller bare ikke godt nok efter min mening. Ikon'erne er meget mere åbne i det øvre frekvensområde.
Til top Vis roundsound's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af roundsound

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes