Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2026 | 10:12   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Pathos New Classic One (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 15 April 2008 kl. 23:03 | IP-adresse registreret  

Jean M Jarre skrev:

Nej kender desværre ikke den, men jeg har hært denne og den kunne jeg VIRKELIGT godt lide.

http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=75712

Mvh

JmJ

Ser interessant ud. Kan den tæmme et par Vantage uden at kny?

Jean M Jarre
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 03 Oktober 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 15 April 2008 kl. 23:07 | IP-adresse registreret  

Nej det tror jeg desværre ikke.

Jeg tog fejl af den og Spirit den som er til salg er kun på 2x30 watt SET, Spirit er 2x50 Watt Push Pull, beklager.

Men prøv da at låne den AR fra 2H Audio.

Mvh

JmJ

Verdens bedste kabel er det der kommer ind i huset med 230 volt, uden dette var der intet grej der spillede, så hermed er kabel diskutionen slut ;-)
Til top Vis Jean M Jarre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jean M Jarre

Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 15 April 2008 kl. 23:08 | IP-adresse registreret  

Jean M Jarre skrev:

Nej det tror jeg desværre ikke.

Jeg tog fejl af den og Spirit den som er til salg er kun på 2x30 watt SET, Spirit er 2x50 Watt Push Pull, beklager.

Men prøv da at låne den AR fra 2H Audio.

Mvh

JmJ

Ok

Maximusoptimus
Branchemedlem
Branchemedlem
AudioConcept

Bruger siden: 14 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 18 April 2008 kl. 11:56 | IP-adresse registreret  

hej

Hvis du skal have noget godt, så må det vel være mcintosh.

jeg står selv over for et køb af en mcintosh, og et sæt martin logan vista.

Det var være at overveje syndes jeg.

Og det gode ved mcintosh er at det holder prisen, hvis man skal sælge det igen. så kan få meget mere for en mac, end eks. pass.

og så  spiller det skide godt

Til top Vis Maximusoptimus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Maximusoptimus

hifihuset.dk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Hifihuset.dk

Bruger siden: 24 December 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 18 April 2008 kl. 13:02 | IP-adresse registreret  

Jeg er noget uforstående overfor afvisningen af Pathos Classic One som mulig kandidat til ML. At ML dykker til ned i nærheden af 1,et-eller-andet ohm mellem 15-20kHz er da ikke det vilde. Det kræver jo faktisk ikke meget energi. Og vi snakker om en MosFet forstærker på 2 x 70 watt og 2 x 130 watt i 4 ohm, det er da rigeligt.

For tiden trækker samme forstærker her i casa et sæt Gamut L3 ( 4 ohm) og det går fint. Havde den også på et sæt L5 med et ohmsk dyk ned til 2,5 ohm ved 200 hz uden problemer. Og det kræver altså strømstyrke.

Det er da rigtigt at der findes kraftigere og langt kraftigere forstærkere men det var ikke spørgsmålet fra trådstrater! Og atr henvise til en ren rørforstærker som svar på en forstærker der skal aflevere noget i ned til 1 ohm ser jeg virkelig ikke logikken i

Du er selvfølgelig anytime velkommen til at prøve en Pathos og går det ikke, ja så går det ikke. Går det godt, så er det jo fint og længere er den vel ikke?

sunaudio
Branchemedlem
Branchemedlem
Sun Audio, Aalborg

Bruger siden: 18 Marts 2008
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 20 April 2008 kl. 20:38 | IP-adresse registreret  

Du skal ikke vælge Classic One til dine M-L men istedet Logos som rigtigt nok er dyrere, men er markant bedre til at drive lavimpedante højttalere, eller du skulle prøve Mcintosh MA 6300
Til top Vis sunaudio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sunaudio Besøg sunaudio's Websted

Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 20 April 2008 kl. 22:19 | IP-adresse registreret  

hifihuset.dk skrev:
Jeg er noget uforstående overfor afvisningen af Pathos Classic One som mulig kandidat til ML. At ML dykker til ned i nærheden af 1,et-eller-andet ohm mellem 15-20kHz er da ikke det vilde. Det kræver jo faktisk ikke meget energi. Og vi snakker om en MosFet forstærker på 2 x 70 watt og 2 x 130 watt i 4 ohm, det er da rigeligt.

For tiden trækker samme forstærker her i casa et sæt Gamut L3 ( 4 ohm) og det går fint. Havde den også på et sæt L5 med et ohmsk dyk ned til 2,5 ohm ved 200 hz uden problemer. Og det kræver altså strømstyrke.

Det er da rigtigt at der findes kraftigere og langt kraftigere forstærkere men det var ikke spørgsmålet fra trådstrater! Og atr henvise til en ren rørforstærker som svar på en forstærker der skal aflevere noget i ned til 1 ohm ser jeg virkelig ikke logikken i

Du er selvfølgelig anytime velkommen til at prøve en Pathos og går det ikke, ja så går det ikke. Går det godt, så er det jo fint og længere er den vel ikke?

Prøv at læse ovenstående indlæg fra Sunaudio... De har forhandlet Pathos i flere år. Det var af dem jeg købte min forhenværende Pathos Classic.

Den kan da selvfølgelig få ML til at spille lyd , det klart. Men hvis vi taler om mere optimal tilpasning, ja så er jeg nok med Sunaudio.

Til top Vis Medlem's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlem

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes