| Forfatter |
|
Claus-dk Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
| Sendt: 05 Maj 2008 kl. 01:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du alligevel vil bløde i omegnen af 5000 skulle du måske prøve at lytte til STAX.....
|
| Til top |
|
| |
Asklepios Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 611
|
| Sendt: 05 Maj 2008 kl. 15:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claus-dk skrev:
| Hvis du alligevel vil bløde i omegnen af 5000 skulle du måske prøve at lytte til STAX..... |
|
|
Det har jeg helt sikkert også tænkt mig...  Sammen med Grado, senn og AKG 701... Man skal jo næsten med til næste headfi meet, så jeg kan få lyttet lidt og få lidt erfaring/viden...  __________________ Mange hilsener
Simon
B&O, ProAc, Rega & Sonos
Atlas
|
| Til top |
|
| |
Asklepios Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Maj 2008 kl. 12:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der bestilt en Meier Corda Arietta, den er afsendt og burde komme en af de nærmeste dage... Og senere i dag skal jeg ned og hente mine Beyer DT880 - det er sgu en god fødselsdagsgave til sig selv syntes jeg!!  __________________ Mange hilsener
Simon
B&O, ProAc, Rega & Sonos
Atlas
|
| Til top |
|
| |
Kane Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 472
|
| Sendt: 09 Maj 2008 kl. 14:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Helt sikkert - tillykke med det. Du skal nok blive glad for MeierBeyer comboen, det er jeg sikker på.
|
| Til top |
|
| |
Asklepios Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Maj 2008 kl. 13:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kane skrev:
| Helt sikkert - tillykke med det. Du skal nok blive glad for MeierBeyer comboen, det er jeg sikker på. |
|
|
Så har jeg lige været nede og hente Meier'en, det var hurtigt den kom...  MEn jeg vil sige jeg nu var meget imponeret over Beyer allerede, så det bliver dejligt at teste den med Meier også... MEN, nu skal jeg jo så ud og finde lidt RCA/Phono lakridssnor, og den skal gerne være 5 m. så jeg kan nå min sofa og betjene amp'en... Hvad har i af gode råd til lidt RCA? Mange hilsener, og tak for al den gode hjælp.  Har virkelig fået mig et lækkert set-up, som jeg er blevet enormt overrasket over, og som bare lyder p**** godt!!! Mange hilsener __________________ Mange hilsener
Simon
B&O, ProAc, Rega & Sonos
Atlas
|
| Til top |
|
| |
Kalle_dk Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1086
|
| Sendt: 10 Maj 2008 kl. 16:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Asklepios skrev:
MEN, nu skal jeg jo så ud og finde lidt RCA/Phono lakridssnor, og den skal gerne være 5 m. så jeg kan nå min sofa og betjene amp'en... Hvad har i af gode råd til lidt RCA?
Mange hilsener |
|
|
Det var en lang lakridssnor  Find et sæt kabler med mekanisk / fysiske kraftige stik på. Det er mit bedste råd, for når vi er oppe i de længder, skal du nok ikke kigge efter kabler i den dyre ende (for 1 meter). De vil blive voldsomt dyre i 5 meter udgaver (hvis man i det hele taget kan købe dem så lange). Det med kabler kan forresten være et sprængfarligt emne herinde, for nogle mener det nærmest er fup og fiduser, mens andre kan høre forskel på diverse kabler. Den lader vi lige hænge i den varme og fugtige sommerluft
|
| Til top |
|
| |
Asklepios Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Maj 2008 kl. 16:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, Wyrewizard løber op i små 2K for et kabel på 5 meter...  Så tror jeg holder mig til supra eller TechLink, der ligger vi omkring 5-600 Kroner. Det passer budgetet lidt bedre nu hvor jeg også lige har købt ny CD-afspiller m. et godt kabel...  __________________ Mange hilsener
Simon
B&O, ProAc, Rega & Sonos
Atlas
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
| Sendt: 10 Maj 2008 kl. 23:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja selvom jeg ikke er den store tilhænger af kabler, bør du i den længde nok smide en sjat penge efter dem alligevel... Tillykke med sættet, håber du bliver rigtigt glad for det....
|
| Til top |
|
| |