| Forfatter |
|
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 03 Maj 2008 kl. 17:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Steffeng skrev:
det var også det jeg sagde  |
|
|
Så er vi jo i bund og grund enige.
|
| Til top |
|
| |
nemligja Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 893
|
| Sendt: 04 Maj 2008 kl. 15:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Istedet for det Yamaha, så kig evt på det Harman Kardon Expert har i deres nye katalog. Det er ihvertfald MEGET bedre end Yamaha'en.
__________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 04 Maj 2008 kl. 18:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
nemligja skrev:
| Istedet for det Yamaha, så kig evt på det Harman Kardon Expert har i deres nye katalog. Det er ihvertfald MEGET bedre end Yamaha'en. |
|
|
baseret på hvad? yamaha laver udemærkede surround receivere. Synes derimod H/K er lidt fesen på alle måder. __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
nemligja Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 893
|
| Sendt: 04 Maj 2008 kl. 23:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
brasch skrev:
nemligja skrev:
| Istedet for det Yamaha, så kig evt på det Harman Kardon Expert har i deres nye katalog. Det er ihvertfald MEGET bedre end Yamaha'en. |
|
|
baseret på hvad? yamaha laver udemærkede surround receivere. Synes derimod H/K er lidt fesen på alle måder.
|
|
|
Hvordan fesen?? Effekt mæssigt kan Yamahaen ikke være med selvom de opgiver nogle lidt for vilde watt. Yamaha recieverens vægt er på 8 kg, så det er godt nok en lille strømforsyning de har i den og ikke meget effekt den vil kunne trække. H/K's vægt er lige under 10 kg og helt sikkert med en større strømforsyning så kan trække andet end de medfølgende højttalere.
Jeg har hørt de højttalere der leveres med H/K og de spiller godt med en rigtig god bund og så spiller de godt klang mæssigt. __________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
| Til top |
|
| |
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 113
|
| Sendt: 05 Maj 2008 kl. 07:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
For hundredesyttentusinde gang: DET ER IKKE KUN UDGANGSEFFEKTEN DER ER VIGTIG !!!!
|
| Til top |
|
| |
Neerup Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2008 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 09 Juni 2008 kl. 20:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har nu siddet og læst jeres svar igennem. Jeg tog ud og købte det. Jeg syntes ikke det lød så godt igen. Lyden var meget "tynd". der var ikke noget dybde i lyden, så jeg var ude med det en uge senere. Nu har jeg så købt B&W 685 og er mega glade for dem.
Så jeg har lært at jeg aldrig vil købe sådan noget i elgiganten. Og at jeg skal lytte til det i skriver her inde, for nogle af jer havde ret.:)
Tak for hjælpen.
Hilsen MAthias Neerup __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=65942&PN=1& TPN=1
|
| Til top |
|
| |
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 10 Juni 2008 kl. 09:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neerup skrev:
| Jeg har nu siddet og læst jeres svar igennem. Jeg tog ud og købte det. Jeg syntes ikke det lød så godt igen. Lyden var meget "tynd". der var ikke noget dybde i lyden, så jeg var ude med det en uge senere. Nu har jeg så købt B&W 685 og er mega glade for dem.
Så jeg har lært at jeg aldrig vil købe sådan noget i elgiganten. Og at jeg skal lytte til det i skriver her inde, for nogle af jer havde ret.:)
Tak for hjælpen.
Hilsen MAthias Neerup |
|
|
Fornuftigt valg - held og lykke med 685'erne.
|
| Til top |
|
| |
Neerup Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2008 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 10 Juni 2008 kl. 15:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak, de spiller super
__________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=65942&PN=1& TPN=1
|
| Til top |
|
| |