| Forfatter |
|
spaleur Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 21
|
| Sendt: 26 Juni 2008 kl. 14:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg takker for det meget præcise svar :-)
Hvordan fungerer det rent praktisk med varer fra Hong-Kong? (kan man bare bestille, betale, og så dukker den op på posthuset, hvor man så betaler told/moms når man afhenter?)
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
| Sendt: 27 Juni 2008 kl. 01:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeps det er korrekt
|
| Til top |
|
| |
spaleur Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2008 Lokalitet: Sydjylland
|
| Sendt: 29 Juni 2008 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
helt fantastisk, jeg bukker og takker :-)
|
| Til top |
|
| |
Don Junker Forum Bruger

Bruger siden: 30 December 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 32
|
| Sendt: 29 August 2008 kl. 21:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg går også og overvejer en Zero DAC til mine nye audio technica a900.
Er dog løbet ind i nogle "problemer". På ebay.co.uk ligger de til ca £40 for originale version, og £70 for upgrade versionen. Forsendelsen er mellem $27 og £47!! £47 er jo galimatias, og har skrevet til sælger for at høre om det kan passe :)
Nogle der ved den store forskel på normal vs upgrade version? Er det opams der er skiftet, og kan det betale sig at give omkring 300 kr mere for det?
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 30 August 2008 kl. 06:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Don Junker skrev:
Jeg går også og overvejer en Zero DAC til mine nye audio technica a900.
Er dog løbet ind i nogle "problemer". På ebay.co.uk ligger de til ca £40 for originale version, og £70 for upgrade versionen. Forsendelsen er mellem $27 og £47!! £47 er jo galimatias, og har skrevet til sælger for at høre om det kan passe :)
Nogle der ved den store forskel på normal vs upgrade version? Er det opams der er skiftet, og kan det betale sig at give omkring 300 kr mere for det?
|
|
|
Ham med de £47 i forsendelse. Glem ham!!! Snow48 har ikke det bedste renome på ebay. Og opgrade versionerne, jo det er opamps der er skiftet. Synes ellers godt nok det er ved at være nogle uoverskuelige priser på Zero´en. Er den billig er portoen dyr og omvendt. I sidste ende koster den faktisk næsten det samme, uanset sælger. Hmmmmm
Om det kan betale sig det ekstra. Tjaaa, en del siger der er stor forskel. Har dog ikke selv hørt den med opa627 (har den alm. ver. med opa2604) Denne sælger wsz0304 har begge modeller og der er kun £10 til forskel. £87 kontra £97.
Bare husk at der også kommer den obligatoriske told/moms på. (de kommer jo fra Kina og ikke England, selv om de annonceres på Ebay.co.uk) Så der skal lige ganges med ca. 1,3 for at det passer. __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 30 August 2008 kl. 06:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
spaleur skrev:
| helt fantastisk, jeg bukker og takker :-) |
|
|
Og et obligatorisk gebyr til Post Danmark på 150,- __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
Don Junker Forum Bruger

Bruger siden: 30 December 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 32
|
| Sendt: 30 August 2008 kl. 17:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har nu købt igennem wsz0304 fra ebay for $178 hvoraf de 50 er fragt. Vanvittigt, men stadig lige under en tudse + evt. told hvis jeg bliver knaldet.
Det er en upgradede version, dvs med opa 627.
Ja det virker meget uigennemskueligt med de priser/fragtpriser på Zero'erne derinde! :)
vh Michael
|
| Til top |
|
| |
Jo da Forum Bruger

Bruger siden: 10 Maj 2005 Lokalitet: Århus
|
| Sendt: 21 September 2008 kl. 13:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej i Hi-Fi hulen
Er der nogen jer Zero dac ejere der har prøvet de analoge udgange - eks. direkte over i et par aktive speaks. Er der evt. nogen der kan vurdere lyden op i mod den analogen i en squeezbox duet?
Mvh. Frank
|
| Til top |
|
| |