Ok - en hurtig beslutning og jeg købte 46PZ85 i fredags. Har mange års erfaring med diverse display devices CRT, LCD og DLP både TVs og projektorer. Jeg har aldrig haft plasma da jeg altid har været negativ overfor det relativ urolige display "jeg" føler plasma lider under. Dvs lige indtil jeg så PZ85 i aktion hos en forhandler. Jeg kom hjem og tilsluttede min Panasonic Blu-ray afspiller, anvendte blot normal indstillingen - og ..... for første gang nogen sinde siden jeg startede denne hobby fik jeg følelsen af den ultimative oplevelse. Ganske enkelt imponerende, intet mindre. PZ85 er blevet kritiseret for at mangle kalibreringsmuligheder, men jeg er ærligt talt totalt ligeglad, jeg har altid hadet at kæmpe med diverse settings for diverse inputs, ikke mindst på min 1 1/2 år gamle Samsung Full HD LCD 40" f71 model, som jeg aldrig har været tilfreds med. Med PZ85 sidder den lige i øjet med minimale ændringer. Jeg er hermed plasma hooked og har med garanti købt mit sidste LCD display, med mindre denne teknologi ændrer sig totalt. Farvemætheden + Ægte høj kontast uden dæmpning af baggundslys som LCD typisk anvender("fake" contrast) og dermed fantastisk 3D effekt gør dette display til en sikker vinder. Jeg kan anbefale dette til alle uden tvivl. |