| Forfatter |
|
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
Bruger siden: 28 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1022
|
| Sendt: 09 Juni 2008 kl. 14:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Marius Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2004 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 719
|
| Sendt: 09 Juni 2008 kl. 14:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har samme problem på min Dell D820 og min iBasso D1.,,Hos mig er synderen mitt opereativsystem i kombo med D820.. ( har tidligere kørt med andre OS uden problemer men WindowsServer 2008 fungerer ad l**t til på min laptop)
__________________ "Remember to always be yourself. Unless you suck." - Joss Whedon
|
| Til top |
|
| |
Kalle_dk Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1086
|
| Sendt: 09 Juni 2008 kl. 14:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
13 tommer ? Det var en bette een, men så er den jo selvfølgelig osse "rigtig" bærbar, hvis man er til sårn noget
|
| Til top |
|
| |
Sjokoz Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 177
|
| Sendt: 09 Juni 2008 kl. 18:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Marius skrev:
| Har samme problem på min Dell D820 og min iBasso D1.,,Hos mig er synderen mitt opereativsystem i kombo med D820.. ( har tidligere kørt med andre OS uden problemer men WindowsServer 2008 fungerer ad l**t til på min laptop) |
|
|
Lidt offtopic, men hvorfor kører du Windows Server 2008 på din bærbar?
|
| Til top |
|
| |
Dan R. Hansen Udelukket fra forum

Bruger siden: 20 Februar 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 824
|
| Sendt: 09 Juni 2008 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjokoz skrev:
Marius skrev:
| Har samme problem på min Dell D820 og min iBasso D1.,,Hos mig er synderen mitt opereativsystem i kombo med D820.. ( har tidligere kørt med andre OS uden problemer men WindowsServer 2008 fungerer ad l**t til på min laptop) |
|
|
Lidt offtopic, men hvorfor kører du Windows Server 2008 på din bærbar? |
|
|
Gratis i 180 dage, og kan se fuldstændig ud som Vista..  Når de 180 dage er gået, kan men bare installere den forfra. __________________ Dan R. Hansen
|
| Til top |
|
| |
Søren84 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger.
Bruger siden: 04 Juni 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 249
|
| Sendt: 09 Juni 2008 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nik Nak skrev:
|
Har lige købt en Fubar III USB DAC. Lyden er fin og forstærkeren er rigelig til mine K701. Problemet er at når jeg bruger laptoppen til andet mens der spiller musik (f.eks surfing/scrolling på skærmen) så kommer der knitren i hovedtelefonerne. Har prøvet på begge mine laptops, og det er klart værst på den ene af dem.
<!--[if !supportEmptyParas]-->Nogen der har prøvet lignende eller ved, hvad problemet kan være?<!--[endif]-->
|
|
|
Hej Nik Nak
Bruger du ASIO? Jeg har selv nøjagtig samme problem, men kun når jeg afspiller via ASIO, hvis jeg kører med DirectSound fra Winamp er der ingen problem. Det samme gælder for foobar2000.
Er ved at granske lidt i hvad pokker der er galt..
|
| Til top |
|
| |
Marius Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2004 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 719
|
| Sendt: 09 Juni 2008 kl. 19:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dan R. Hansen skrev:
Sjokoz skrev:
Marius skrev:
|
|
Lidt offtopic, men hvorfor kører du Windows Server 2008 på din bærbar? |
|
|
Gratis i 180 dage, og kan se fuldstændig ud som Vista.. Når de 180 dage er gået, kan men bare installere den forfra.
|
|
|
Dog ikke pga den er gratis  Det er min job pc,, (udvikling .Net) __________________ "Remember to always be yourself. Unless you suck." - Joss Whedon
|
| Til top |
|
| |
Mark.S Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 531
|
| Sendt: 09 Juni 2008 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Nik Nak Forum Bruger

Bruger siden: 14 Oktober 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 35
|
| Sendt: 09 Juni 2008 kl. 23:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Søren84 skrev:
Nik Nak skrev:
|
Har lige købt en Fubar III USB DAC. Lyden er fin og forstærkeren er rigelig til mine K701. Problemet er at når jeg bruger laptoppen til andet mens der spiller musik (f.eks surfing/scrolling på skærmen) så kommer der knitren i hovedtelefonerne. Har prøvet på begge mine laptops, og det er klart værst på den ene af dem.
<!--[if !supportEmptyParas]-->Nogen der har prøvet lignende eller ved, hvad problemet kan være?<!--[endif]-->
|
|
|
Hej Nik Nak
Bruger du ASIO? Jeg har selv nøjagtig samme problem, men kun når jeg afspiller via ASIO, hvis jeg kører med DirectSound fra Winamp er der ingen problem. Det samme gælder for foobar2000.
Er ved at granske lidt i hvad pokker der er galt.. |
|
|
Hej Søren, tak for indput. Jeg har lige prøvet at skifte mellem ASIO og Directsound i foobar2000, og det afhjælper desværre ikke problemet. Hvis du kommer en forklaring eller løsning nærmere må du meget gerne poste.
|
| Til top |
|
| |
Nik Nak Forum Bruger

Bruger siden: 14 Oktober 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 35
|
| Sendt: 09 Juni 2008 kl. 23:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mark.S skrev:
Lidt mere du kan prøve, inden du køber en ny laptop:
Tilslut Fubar'en gennem en USB-hub med egen strømforsyning
Slå det trådløse netværk fra på din laptop (opdater evt. driverne)
Prøv at opdatere driverne til motherboard, skærm, etc. |
|
|
Jeg har opdateret alt og slået WIFI fra, uden effekt. Jeg vil lige prøve en hub med egen forsyning, men uanset om det virker ødelægger det lidt ideen med en transportabel alt i en løsning som FubarIII skulle være.
|
| Til top |
|
| |