Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2026 | 14:15   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DIY/Selvbyg
 HIFI4ALL Forum : DIY/Selvbyg
Emne Emne: Tovejs reolhøjttaler (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Drea
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2007
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 09 Maj 2008 kl. 08:33 | IP-adresse registreret  

t-buch skrev:

Der er også Monacor - konstruktion: Lars Th. Larsen som er omtalt her på Hifi4all (scroll ned til ca. midten) http://www.hifi4all.dk/content/templates/artikler.asp?articl eid=1740&zoneid=2

Men det er så på et år godt nok steget fra 2.300 til ca. 3.700 på et år???? (http://www.monacor.dk/produkter/komplettesaet/vnr/999515/)- men fordelen er her at som jeg forsår det - så er delefiltret samlet, hvilket det ikke er med PCA BB6 High-end version (se mit forrige indlæg)

Hvad ville i vælge?

Jeg synes at Frequence virker mere ordnet og veldokumenteret - men det behøver jo ikke nødvendigvis at være den bedste løsning

Jeg mener bestemt at man kan få frequence til at lodde delefilteret på et print for 100kr. Send dem en mail, de plejer at svare med det sammen.

Vh.

Til top Vis Drea's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Drea

t-buch
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2007
Lokalitet: København
Sendt: 09 Maj 2008 kl. 12:52 | IP-adresse registreret  

Drea skrev:

Jeg mener bestemt at man kan få frequence til at lodde delefilteret på et print for 100kr. Send dem en mail, de plejer at svare med det sammen.

Vh.

Så du har handler med dem - kender du til det problem som nogle rådgiver omkring dårlige delefiltre?
Til top Vis t-buch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af t-buch

Lassebasse
Branchemedlem
Branchemedlem
Monacor Danmark A/S

Bruger siden: 28 Januar 2008
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 09 Maj 2008 kl. 16:02 | IP-adresse registreret  

Jeg vil først lige sige, at vi har færdige filtre osv. Men det er jo nok ikke lige noget for brugerne herinde, da de ikke tager hensyn til enheder, kabinetter osv.!

Den konstruktion, som var med i byg selv artiklen her på siden, er ved et uheld blevet rettet op til normal prisen. Jeg får hurtigst muligt rettet den tilbage til Hifi4All tilbudsprisen!!

Jeg kan fortælle, at vi da har en masse konstruktioner i vores Byg-selv katalog, der kan bestilles gratis på vores hjemmeside. Vi har godt nok ingen på lager af de gamle kataloger, men det nye er på vej. Vi forventer det i juni/juli. Alle konstruktioner er lavet af vores egne udviklingsfolk i bremen. Hovedmanden bag er Thorsten Günther, som I kan læse mere om her (på tysk!!) http://www.hoermal-audio.de/  De fleste højttalere kan også ses og høres i vores showroom/butik i Bremen.

Jeg er i dag selv den lykkelige selvbygger af vores konstruktionen Synergie.

I vores byg-selv kataloger er der masser af spændende konstruktioner, med alle specifikationer, delefilter og tegninger.

Vh.

Lars/Monacor

Til top Vis Lassebasse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lassebasse Besøg Lassebasse's Websted

KrammeAcoustics
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 09 Maj 2008 kl. 16:58 | IP-adresse registreret  

Lassebasse skrev:

Jeg vil først lige sige, at vi har færdige filtre osv. Men det er jo nok ikke lige noget for brugerne herinde, da de ikke tager hensyn til enheder, kabinetter osv.!

Den konstruktion, som var med i byg selv artiklen her på siden, er ved et uheld blevet rettet op til normal prisen. Jeg får hurtigst muligt rettet den tilbage til Hifi4All tilbudsprisen!!

Jeg kan fortælle, at vi da har en masse konstruktioner i vores Byg-selv katalog, der kan bestilles gratis på vores hjemmeside. Vi har godt nok ingen på lager af de gamle kataloger, men det nye er på vej. Vi forventer det i juni/juli. Alle konstruktioner er lavet af vores egne udviklingsfolk i bremen. Hovedmanden bag er Thorsten Günther, som I kan læse mere om her (på tysk!!) http://www.hoermal-audio.de/  De fleste højttalere kan også ses og høres i vores showroom/butik i Bremen.

Jeg er i dag selv den lykkelige selvbygger af vores konstruktionen Synergie.

I vores byg-selv kataloger er der masser af spændende konstruktioner, med alle specifikationer, delefilter og tegninger.

Vh.

Lars/Monacor

Hej Lassebasse

Hvorfor har i ikke de byggeforslag på jeres hjemmeside ?, det er formodentligt der at folk vil kigge efter byggeforslag, når de samtidig kigger efter enheder !

Det byg selv katalog som du henviser til, som kan bestilles, ville være smart om det istedet lå frit tilgængeligt, som elektroniske dokumenter.  Bare et forslag !

Eller skal vi andre gå igang med scanneren, for derefter at uploade byggeforslagene hertil eller til en server ?  Nej, jeg håber istedet, at i sørger for at det juni/juli katalog bliver elektronisk.

Go' pinse herfra.

Til top Vis KrammeAcoustics's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KrammeAcoustics

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes