Hvis det skal frem i lyset så lad gå, Allan har før lavet en tråd som blev lukket

Hvad samarbejder angår mener jeg, man skal holde det væk fra et offentligt forum.
Da man kan komme til at såre nogen i kampens hede

Husk på at de beskyldninger som Allan kommer med, har han aldrig konfronteret mig med.
Han har aldrig ringet til mig og sagt om jeg er ved at overtage hans forretning.
Hans kone har ringet en agng og skældt mig ud, og truet mig med at jeg kom i tv mm. Men Allan har ALDRIG snakket personligt med mig om de problemer, som han åbenbart mener at skulle have med mig.
I efteråret startede Allan og jeg et samarbejde om at jeg skulle få lavet nogle kabler. Jeg valgte at støtte økonomisk samt fandt leverandører af materialerne til projektet. Jeg brugte over 20.000kr.i materialer i finsølv, teflon og snakeskin for at Allan kunne videreudvikle de højtaler og signal kabler han så småt var begyndt på lave.
Aftalen gik envidere ud på at jeg skulle skaffe kunderne og demonstrere kablerne for dem.
Det jeg så som en kæmpe force var at jeg kunne få mine "egne" custom made kabler til mine biograf installationer rund omkring. Jeg havde samtidig krav om at de custom kabler til mine installationer skulle laves mere på min måde og med de materialer som jeg valgte, end den oprindelige måde som Allan lavede hans kabler på.
Jeg fik kontakt til en masse kunder som stod i kø for at prøve de kabler.
Jeg begyndte at få bestillinger på kabler.
Men efter rigtig mange samtaler frem og tilbage og tiden gik, kunne Allan slet ikke følge med produtionen af kabler. Jeg nåede kun at få et 2 x 3 meters test sæt som ikke var helt færdig lavet.
Der var på intet tidspunkt et færdigt produkt, ikke engang en færdig farve på snake skinnet som skulle omkring kablet, alt var på forsøgs basis, og kunderne blev sure fordi de ikke kunne få deres kabler.
Og jeg stod med Henrik 300 Kef Cinema som skulle bygges færdig.
Allan var mere fokuseret på at forfine og videreudvikle kablerne, end at producere dem som han lovede han kunne levere til mine kunder.
Som erhvervs drivende er man nød til at levere til tiden for at få tilfredse kunder, det er jo det man skal leve af.

Da jeg fik en mail fra Allan om at han syntes jeg pressede ham og han følte at han skulle tage det i det tempo han ville, var det samarbejde ligesom forbi da han ikke kunne levere varen som lovet.
Jeg er nødtil at have hamrende stabile og proffesionelle leverandører for at kunne klare mig. Så
når Allan ikke kan levere, må jeg selv gøre det. Så jeg føler ikke at jeg skylder Allan noget, efter som jeg har brugt mange penge på hans hobby, og ALDRIG fået et eneste færdigt produkt.
En af de ting jeg specielt havde fået efterspørgsler på var strømkabler, stikdåser og meget bedre antennekabler end dem man kunne få i handelen i dag til en fornuftig pris.
Efterfølgende startede jeg en lille prodution op af kabler, Jeg importeret selv rå matrialet i andre dimensioner end dem som Allan brugte, samt sølvet blev også nogle andre dimensioner, samt stik
og små matrialer bliver specielt udvalgt.
De kabler jeg laver i dag har intet med dem som Allan lavede, de har et andet design.
Hvilket Allan også ville erfare før han gik i krig med at beskylle nogen for tyveri af et produkt som aldrig var færdig udviklet. Allan har jo også bare taget og "lånt " fra andre kabel producenter og DIY folk på div. foraer.
Så i dag er jeg nået meget langt med de kabler, fordelen må været at nu kan jeg få det som jeg vil have det, i mit tempo og med de materialer og udseende som passer mig, efterfølgende er en masse kunder blevet meget tilfredse over de kabler.
Det er dog ikke i det målestoks forhold som kunderne efter spørger, men
der kommer tættere på dag for dag. Derfor har jeg heller ikke valgt at
offentliggøre noget omkring de kabler før nu, da jeg får en masse
beskyldninger som jeg ikke kan acceptere.
Jeg er ked af at skulle udlevere Allan på den måde, men hvis han vil have en offentlig debat, frem for at holde det privat, så er det hans valg.