| Forfatter |
|
Brian321 Forum Bruger

Bruger siden: 03 November 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 774
|
| Sendt: 30 Maj 2008 kl. 11:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
piobyte skrev:
Brian321 skrev:
| Jeg har let ved at forstå at topmodellen i alle linerne fik smækket "Grand" på betegnelsen - altså den største effekt (M510) og den største integrerede etc. Men at der skulle være to versioner af M508 har jeg godt nok svært ved at tro. |
|
|
Dog mærkeligt at min P 308 hedder Grand integra . Jeg vil prøve at tæve mine hifi årbøger , og gamle brochurer fra klubben ,igennem og se om der er et logisk svar .
|
|
|
Nu spørger jeg måske dumt - men findes der da en P310?
EDIT: Tak for linket Truthspinner - jeg kan jo godt se at i selv samme brochure optræder M508 og M510 som "Grand" integra, så min ide med at det kun var den gældende topmodel holder ikke.
|
| Til top |
|
| |
piobyte Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2169
|
| Sendt: 30 Maj 2008 kl. 12:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg må da have fat i det Grand integra skilt til min M 508 så det ser helt rigtigt ud 
P 304 - P 308 - P388F har jeg set ,men ikke P 310. __________________ http://www.piobyte.dk/MSV2
|
| Til top |
|
| |
Brian321 Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Maj 2008 kl. 12:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
piobyte skrev:
|
Jeg må da have fat i det Grand integra skilt til min M 508 så det ser helt rigtigt ud 
P 304 - P 308 - P388F har jeg set ,men ikke P 310.
|
|
|
Jamen så skal du flytte Onkyo skiltet ned i højre hjørne også. Det lugter lidt af noget markedsførings stunt ala. Toyota's luxus serie navn Lexus. Altså hvor man måske gerne vil bryde lidt med det ry ens firma har ved at lancere det ypperste under et andet brand.
|
| Til top |
|
| |
piobyte Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Maj 2008 kl. 12:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian321 skrev:
piobyte skrev:
|
|
|
|
Jamen så skal du flytte Onkyo skiltet ned i højre hjørne også. Det lugter lidt af noget markedsførings stunt ala. Toyota's luxus serie navn Lexus. Altså hvor man måske gerne vil bryde lidt med det ry ens firma har ved at lancere det ypperste under et andet brand.
|
|
|
Jeg har nummeret lige før en Lexus , en Carina E .
Jeg skal da ikke have lavet noget om på den Onkyo . __________________ http://www.piobyte.dk/MSV2
|
| Til top |
|
| |
piobyte Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Maj 2008 kl. 12:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
TruthSpinner Udelukket fra forum

Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 875
|
| Sendt: 30 Maj 2008 kl. 13:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Integra Research er vel for Onkyo idag hvad Grand Integra var for 20 år siden.
|
| Til top |
|
| |
Brian321 Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Maj 2008 kl. 13:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
piobyte skrev:
Brian321 skrev:
piobyte skrev:
|
|
|
|
|
|
|
Jeg har nummeret lige før en Lexus , en Carina E .
Jeg skal da ikke have lavet noget om på den Onkyo .
|
|
|
Sådan en Carina E er bestemt heller ikke at kimse af! Kender flere der har sådan en, og det er imponerende hvor små driftsomkostninger de har på dem, selvom det jo efterhånden er slæder med en del år og kilometer på bagen.
Og jeg kan også godt undvære et Grand Integra skilt på mine effekter.. men den ene ville nu gerne have nogle fødder (den stakkel).
|
| Til top |
|
| |
Gonz Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 547
|
| Sendt: 30 Maj 2008 kl. 16:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
TruthSpinner skrev:
| Hvis nu man slår 'processor' til på en A-G10 og så forbinder sin forforstærker direkte til 'processor' input bypasser man så forforstækeren eller ej?
|
|
|
Dette kan jeg vare helt klart nej til ! Der var samme funktion på mine ex Luxman L-540 og L-570.' Jeg troede lige man kunne være snedig den vej ,men ak desværre !
|
| Til top |
|
| |
TruthSpinner Udelukket fra forum

Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 875
|
| Sendt: 03 Juni 2008 kl. 12:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så vidt jeg har forstået det var "Grand Integra" en særlig udmærkelse af produkter fra Onkyo. "Integra", på den anden side, er et selvstændigt selskab som blev startet i kølvandet på "Grand Integra" serien som et primært outlet for de design- og konstruktions-principper, der blev udforsket i "GrandIntegra" high-end serien.
Ret mig hvis jeg tager fejl?
|
| Til top |
|
| |