Syg tråd, eller hva` , og jeg som troee det kun var mig
her er min hitorie, I 1980 fyldte jeg 8 år, og musik varallerede en del af mit liv, min far`s aflagte stod på værelset, det var b&0,tanberg, musiken var også arvet, slade,dr.hook, boney M o.s.v.Min fa kom hjem med en stor kasse , jeg pakkede min gave op og der, der var forstærkeren "ybber alles" en vidst nok brugt JVC 2x 110 watt, et kraftværk syntes jeg, stor og sølv farvet med store dreje knapper, den tjente mig i mange år , til sidst gemt i lige så mange år, til en dag en ven sagde hvad er det der , er den ikke til salg, tja.. jo han købte den brute den nogle år, men en dag , så åhh.. foresten din gamle JVC vil du have den igen , jo tak., nej til forstærkere, utænkelig.! jeg satte den tilbage i gemmerne, og et par år gik, så flyttede min svoger i lejlighde og manglede en forstærker for nu skulle han sku` have lyd i hytten, jeg foreslog han kunne tage min JVC, som sagt så gjordt, tror han var godt tilfreds, så gik tiden , og en dag da min kone hjalp sine forældre med at ryde op på loftet , ja så stod den der igen, hva` øhh, hvad skal den der gamle JVC?? UD var svaret, og jeg tænkte nej fandme nej, den skal sku med hjem igen , så jeg tog den, senere er den blevet bygget i kabenet med en 12" bas, så min søn kunne få glæde af den og det har han haft frem til dato, nu har han så købt en "rigtig" Bas combo til sin el-bas, og min gamle JVC er forvist igen til gemmerne , men historien er ikke helt slut, for jeg har skumle planer, den genopstår i min nye bio, som er under opførelse, der kommer den til at trække 2x 12" og jeg glæder mig til igen selv at tænde den. når dagen kommer tror jeg sku`at jeg lægger den under en flise på terressen, el. ligende. 29 år er trods alt noget.