Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 14:18   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: Er det den 1 april (Toshiba) ????? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
brasch
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 08 Juni 2008 kl. 08:48 | IP-adresse registreret  

Agent Cooper skrev:
brasch skrev:
Det jeg mener er at den "almindelige" forbruger sandsynligvis ikke kan se forskel med et dårligt indstillet samsung tv mellem 32 og 40". Om du opskalerer en dvd-film eller bruger blu ray er næsten ligegyldigt, da dvd sandsynligvis ville komme til at se bedre ud hvis nogen gad at indstille tv'et for dem, end blu ray gør inden tv'et er indstillet. Og lyden? - ja lidt samme historie med et alt-i-et samsung anlæg til 3500.

Derfor tror jeg sagtens at en billig, god dvd afspiller kan have sin ret på markedet, uanset hvor lidt nyt der er i teknologien, bare den er lidt smart designet

Jeg er ikke sikker på jeg forstår pointen... Hvis den 'almindelige forbruger' ikke kan se forskel på opskaleret DVD og Blu-ray på sin skærm (af den ene eller anden grund) som du skriver, hvorfor i alverden skulle denne forbruger så betale ekstra for en DVD afspiller med SUC teknologi? Forskellen imellem basic opskaleret DVD og SUC vil vel være mindre end forskellen imellem opskaleret DVD og Blu-ray...

jeg tænker primært på skærmenes størrelse og kvalitet. Hvis de køber en skærm i en størrelse hvor får en smule udbytte af 720p, men ikke fuldt, så bliver forskellen jo endnu mindre

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes