Så er jeg tilbage fra Kbh., hvor jeg fik lyttet til flg.:
Hifi-Forum (Sonny): Rega R5
Lydbutikken (Anders): Epos M22, Epos M16i, Epos M22i
Topsound (Lars): Jean-Marie Reynaud Euterpe, Audiovector Mi3 Super, Elac FS 207 A
Den første uge jeg var afsted lyttede jeg på Rega R5, som jeg synes havde en tendens til at blive hidsig i den øvre mellemtone, samt Epos M22 og Epos M16i som for mig virkede meget sammenhængende og da jeg kom hjem var jeg overbevist om at det var en Epos jeg skulle have!
Jeg havde dog lavet en aftale hos Topsound, som jeg ville have klaret inden jeg besluttede mig, så der tog jeg ned anden gang.
Jeg lyttede til JMR, som for mig ikke rigtig nåede frem til mig (er det tilbagelænet?).
Derefter Audiovector der virkelig overraskede mig, da AV aldrig rigtig har fanget min opmærksomhed - God sammenhæng i det hele og god detaljering i bunden, men mellemtonen havde tendens til at forsvinde ift. bassens detaljer.
Til sidst hørte jeg Elac FS 207 A, og jeg blev virkelig overrasket hvor stor lyd der kom ud af den lille højttaler. Lyden hang rigtig godt sammen, og der var god detaljering i mellemtone og især diskanten (den Jet diskant er vild!)
Som det sidste havde jeg aftalt med Anders fra Lydbutikken at jeg skulle lytte på M22i for at høre hvad den kunne ift. M16i... Den fyldte selvfølgelig mere lydmæssigt og jeg synes den var federe end M16i, men Epos'erne lød kedeligt sammenlignet med Elac -> De kunne bare noget sammen med Rega!!
Konklusion: Efter min smag vandt Elac tæt forfulgt af Audiovector og Epos M22i/M16i.
Elac FS 207 A er bestilt og skulle blive leveret her på adressen i morgen -> Lytteindtryk fra min stue følger!