| Sendt: 14 Juni 2008 kl. 10:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja NAden syntes jeg der for mega dyr men har ikke sagt den ikke spille godt/bedder.
Hade Denon før og vis man samligner de to spiller onkyo bedder syntes jeg
men det er jo en smags sag.
og + onkyo har et fedt desegn uden for mange knakker nem at sætte op
|