Bruger siden: 04 Juni 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 101
Sendt: 17 Juni 2008 kl. 09:36 | IP-adresse registreret
har også overvejet at smide en effektforstærker på fra Nad C272... nogen der ved om det gør noget at den har en effekt på 2x150w og den forstærker jeg har nu har 2x80w kunne jeg så lade effektforstærken trække bassen og mellemtone?? og den på 2x80w trække diskanten? eller skal de have samme udgangseffekt? eller er det smartere bare at købe en helt ny kraftigere forstærker? masser af nybegynderspørgsmål
Bruger siden: 29 Juli 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1401
Sendt: 17 Juni 2008 kl. 10:39 | IP-adresse registreret
kasper24 skrev:
har også overvejet at smide en effektforstærker på fra Nad C272... nogen der ved om det gør noget at den har en effekt på 2x150w og den forstærker jeg har nu har 2x80w kunne jeg så lade effektforstærken trække bassen og mellemtone?? og den på 2x80w trække diskanten? eller skal de have samme udgangseffekt? eller er det smartere bare at købe en helt ny kraftigere forstærker? masser af nybegynderspørgsmål
Selvom du nok ikke er glad for at høre det, ville jeg kigge efter noget helt andet, jeg synes bestemt ikke den nad er værdig til din mentor. Kig evt efter en cayin, de er kanon til prisen.
Bruger siden: 04 Juni 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 101
Sendt: 17 Juni 2008 kl. 22:36 | IP-adresse registreret
Jamen varm i lyden er det ikke også godt med dali som ellers er meget lys?? fx. dennon er også meget lys i brug sammen med Dali ikke?? hvor kan man købe mærket Cayin og ville det være jeres bedste bud?
Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
Sendt: 19 Juni 2008 kl. 23:05 | IP-adresse registreret
De store Marantz'er har jeg ikke hørt og TapeConnection fører dem vist ikke ret meget længere. De mindre Marantz forstærkere har ikke imponeret mig. Igen må jeg udpege Moon som min favorit, men tag forbi TC i kbh og få et lyt.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum